0.1

546 37 20
                                    

eski takım arkadaşlarının arkasından baktı bir süre mavi saçlı genç. Hepsi ona sırtını dönmüştü, dönmeden öncede çirkin sözler söyleyip onu bankta öylece yalnız bırakmışlardı.

Mavili bulduğu mutluluğu kaybetmemek için bir kez daha tuttu lacivert saçlara sahip oğlanın elini. Lacivert saçlı oğlan durdu diye diğerleride durup ters bir şekilde mavi saçlı oğlana baktılar.

"yalvarırım bir dinleyin"

Lacivert saçlı oğlan iğrenir gibi yüzünü buruşturdu. Mavi saçlı genç ağlamamak için alt dudağına baskı uyguluyordu. Lacivertlinin derin gözlerine baktı, yıldızlarını görmek için baktı bir kez daha.

Lacivertli elini hızlıca diğer elden çekti. Birşey demeden göz ucuyla Akashiye baktı, arkasını döndü. Pembeli saçlı oğlan ise birkaç adımda geldi ağlamak üzere olan oğlanın karşısına. Havada kalan elini tuttu sıkıcı,

"Kuroko... Tetsuya, elveda..."

Kuroko ayaklarının üstünden düştü sert zemine baktı öylece kaptanının arkasından. Alt dudağını esirlikten kurtarırken avuçlarını aldi bu kez hapishanesine, duygularını aldı hapishanesine.

Gece'nin geç saatlerine kadar bankta oturdu, müzik dinledi, kendini bulmayî denedi. Aldı ellerini, ince küçük parmaklarını geçirdi saçlarına, saçlarını attı geriye ve hızla kalktı ayağa.

Gururunu, mutluluğunu, geçmişini ve yaşamını koydu o banka...


İlk bölüm sizce nasıldı? Ve yeni bölümü yazılılar bittikten sonra atmayı düşünüyorum :3 neyse umarim beğenmişsinizdir baybayy♡...

Kuroko's harem-iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin