-Kalabalık arasından gelen sesler-
"Bu çocuk da kim?" "İnanılmaz, o çok yakışıklı." "Harika görünüyor!"
Bu Saran, diğer adıyla Sound. Yeni okuluna girdiği gibi tüm dikkatleri üzerine toplamıştı. Herkes ona hayranlıkla bakıyor, bu yeni öğrencinin kim olduğunu öğrenmek istiyorlardı. Sınıfa doğru yaklaşan Sound ders ortasında kapıyı açıp içeri girdi. Sarıya çalan gri saçları ve çekici yüzü öğrencilerin dikkatini çeken ilk şey olmuştu. Herkes sanat eseri görmüş gibi Sound'a bakıyordu.
Öğretmen: Evet çocuklar, yeni arkadaşınıza merhaba diyin.
En arka dörtlü yeni çocuğa dik dik bakıyorlardı. Sanki Sound'da onları çeken bir şeyler vardı.
-Fısıldaşarak-
Win: Hey, arkadaşlar. Merak ediyorum da...
Gun: Saçını neden griye boyadığını mı? Aptal! Öğretmen az önce oyuncu olduğunu söyledi ya.
Win: Hayır ondan bahsetmiyorum. Onu bir yerlerden tanıdığıma eminim. Evet bakın -telefonunun ekranını göstererek- bu SoundAbout, milyonlarca izlenmesi olan bir gitarist. Onu grubumuza alırsak Hot Wave'i kesin kazanırız!
Gun: İyi ama onu gruba girmeye kim ikna edecek?
Onlar kendi aralarında konuşurken Sound oturmak için sıralara doğru yaklaşıyordu. Gun ve arkadaşları hemen eşyalarını temizleyip Sound'a seslendiler.
Gun: Hey, burası boş oturabilirsin.
Onlara yan gözle bakan Sound eski rakibi Tinn'in tam arkasına oturmuştu. Hafifçe öne doğru eğildi ve Tinn'le konuşmaya başladı.

Sound: Nasılsın Tinn? Görüşmeyeli uzun zaman oldu. Okul başkanı olduğunu duydum.
Tinn'in stresli bakışlarından rahatsız olduğu belliydi. Sound artık ona daha fazla yakındı ve bu onun için gericiydi.
-Dersten sonra-
Başına geleceklerden habersiz bir şekilde tuvaletten çıkmayı bekleyen Sound ani bir saldırıyla karşılaşmıştı. Omzuna dokunan Win üzerine korkmuş ve kendini koruma refleksiyle Win'i kolundan tutup duvara yaslamıştı.
Sound: Hey siz de kimsiniz? Yeni gelen öğrenciye ilk günden zorbalık yapmayı mı planlıyorsunuz?
Win: Hey, hayır. Bırak beni acıyor. Sadece senden grubumuzun solo gitaristi olmanı isteyecektim.
Sound sakin bir şekilde ellerini geriye çekmiş ve onlar dinlemeye karar vermişti. Sound'u bahçeye çıkaran ekip olayları anlatmaya başladılar.
Gun: -Olayı özetledikten sonra- Ee dostum, bizimle birlikte Hot Wave'e çıkacak mısın?
Sound: Hayır. Benim gibi biri böyle bir grupla sahne almaz.
Bunu duyan Chinzhilla hayal kırıklığına uğrayıp başlarını öne eğecekken Win Sound'a saldırmaya çalışmıştı.
Win: Zaten sana ihtiyacımız yok, daha iyisini bulabiliriz!
Sound: İyi, zaten gelmiyorum.
Bunu duyup okulun içine doğru ilerleyen Sound, arkasında tekme atmaya çalışan Win'in sesini duyabiliyordu.
Kendi kendine koridora doğru yürüyen Sound, ilan panosunun oradaki kızların konuşmasından öğrenci konseyiyle Chinzhilla'nın kavgalı olduğunu anlamıştı.
-Öğrenci Konseyi Odası-
Thiuson: Hey dostum. Madem Sound senin arkadaşın, neden onun Chinzhilla'nın solo gitaristi olmasını sağlamıyorsun? Böylece Gun'ın kulübü de kapanmamış olur.
Tinn: Hayır, arkadaşım değil. Biz küçüklüğümüzden beri aynı okula gittik ve rekabet içerisindeyiz. Birbirimizle hep yarıştık. O benden nefret ediyor beni dinlemesi imkansız.
Thiuson: Belki değişmiştir. Denemeye ne dersin?
Kafeteryada tek başına oturan Sound karşısına eski rakibi Tinn'in oturmasıyla neye uğradığını şaşırır.
Tinn: Hey, müzik kulübü-
Sound Tinn'in konuşmasının bitmesini beklemeden hemen lafa atılır.
Sound: -Elini masaya vurarak- Müzik kulübünden nefret ettiğini biliyorum, kulübü kapatmak istiyorsun. Okulu gururlandıracak bir başarı getirmezlerse kulüp kapanacak ve sen istediğine ulaşmış olacaksın. Bana gruba katılmamam için yalvarmaya geldin değil mi? O gruba katılacağım ve Hot Wave'den sonra o ödülü suratına çarpacağım.
Tinn ne olduğunu anlayamadan Sound yerinden kalkar ve kafeteryadan uzaklaşır.
Tinn: -Gülümseyerek- Bu kadar kolay olmasını beklemiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guitar String | SatangWinny
FanfictionChinzhilla grubunun kendine solo gitarist aradığı sırada okula yeni bir öğrenci transfer olur. Bu kişi sosyal medyada tanınmış gitarist Saran, diğer adıyla Sound. Chinzhilla Sound'u gruba almak için her şeyi yapacaklar. Peki Sound'un gruptaki tek am...