Chinzhilla küçük bir gezi için eski kulüp başkanının evinin olduğu yere gider. Ama P'Yak onları çalıştırmak için hazırda bekliyordur. Tüm sahili tur attırdıktan sonra, üyelerin 2 gruba ayrılacağını söyler.Yak: Öğleden sonra 2 gruba ayrılacaksınız. Sound ve Gun son tur içim şarkı sözlerini yazacak.
Gun: Ne?
Sound: Bende mi?
Yak: Grubun en güvenilir 2 kişisi sizsiniz. Kalanlar da şarkı çalsın.
Por: Ama enstrümanlarımız yok ki.
P'Yak onları kendi müzik kulübesine götürür ve çarşafı kaldırıp altındaki müzik aletlerini sunar.
Yak: Peki bu nasıl? Neyse, çalmaya başlayın. Bir, iki, üç, başla!
Daha başla dediği gibi "Yeter!" diyen P'Yak'a üyeler çıkışır.
Yo: Ama daha başlamadım bile.
Yak: Ben duyacağımı duydum. Aslında çok da fena değilsiniz ama sanki bir şeyler eksik.
Por buna dayanamaz ve hemen atılır.
Por: Ah buldum! Sound ve Gun yok. Onları şarkı yazmaya gönderdin, unuttun mu?
Yak: Hayır onlar değil. Ama her neyse bulmanız lazım. Sizin için bir görevim var.
Üyeler orada P'Yak ile uğraşırken Sound sahilde şarkı yazmaya çalışıyordur. Gun ve Tinn, Sound'un yanına gelirler.
Gun: Ee? Şarkı nasıl gidiyor?
Sound: Şarkıdan bahsetmeden önce... -Tinn'i göstererek- burada ne işi var?
Gun: Ah, ben çağırdım. Seyirci olarak bize yardım edebilir. Yorum yapabilir. Değil mi?
Tinn: Evet.
Sound bu durumdan biraz şüphelenir ve sorgulamaya başlar.
Sound: Son zamanlarda nedense bir yakınsınız. Ne oluyor?
Gun: Hiçbir şey. Özel bir şey yok.
Tinn: Sadece size yardım etmeye çalışıyorum.
Gun: Aynen öyle.
Tinn: Gizli bir nedenim yok.
Gun: Evet, çok sağ ol dostum.
Tinn: Gidip su alacağım. Siz çalışmanıza devam edin.
Tinn gidince Sound hemen Gun'ı yanına çeker.
Sound: Hey Gun. Onu uzun süredir tanıyorum. Nasıl biri olduğunu biliyorum. Kesin kulübümüze karşı komplo kuruyor. Dikkatli olsan iyi olur.
Gun: Dikkatli olurum. Şarkıyı konuşalım artık.
Sound: Nasıl bir konsept istiyorsun?
Gun: Ben şöyle düşünüyorum, rock yıldızları olarak umut ve hayallerle ilgili olabilir. Şarkının ortasında da fena bir solo partın olur. Güzel mi?
Sound: Rock şarkısı için, evet. Ama aşk şarkısı denemek istemez misin?
Gun: Ah, lütfen. Aşk şarkısı mı?
Sound: Sadece söylüyorum. İstemiyorsan sorun değil.
Gun: İstemediğimden değil. Ama gruptakiler hiç anlamaz bence. Baksana onlara, hiçbiri romantik değil.
Sound: Ama farklı farklı aşk türleri var. Çocuksu aşk veya tatlı aşk dersek, o tarz bende sevmem. Zor aşkları severim.
Gun: Bende öyle severim. Başta sürekli kavga ediyorsunuz, sonunda farkında olmadan karşısında kızarmaya başlıyorsun.
Gun böyle dediği anda Sound korkmaya başlar.
Sound: Hey, yoksa sen... Win'i sevdiğimi biliyor musun?
Bunu duyunca Gun hiç olmadığı kadar şaşırmıştır.
Gun: Ne? Win'i mi seviyorsun?
Sound: Sessiz olsana! Birileri duyacak.
Gun: -Fısıltıyla- Win'i mi seviyorsun?
Sound: Evet.
Gun: Son günlerde bu yüzden mi ondan kaçıyorsun?
Sound: Evet. Ona yakın olduğumda nasıl davranacağımı bilmiyorum. Yanındayken çok garip hissediyorum. Ona açık açık söylesem mi ki?
Gun bunu yapmasını istemediği ve kötü sonuçlanacağını düşündüğü için konuyu dağıtmaya çalışır.
Gun: Tinn neden hâla gelmedi ki? Su getirmesi neden bu kadar uzun sürdü ki? Gidip bir bakayım.
Sound: Hey, ben ne olacağım?
Gun kalkınca Sound orada tek başına kalır. Gun hemen gidip olayları Tinn'e anlatır ve ikisi kayalıkların arkasından Sound'u izlemeye başlarlar.
Tinn: Ne? Sound Win'i mi seviyormuş?
Gun: Ne diye bağırıyorsun? Şarkı konusunda stresliydim, şimdi Win konusunda daha da stresliyim.
Tinn: İnsanlar aşık, nesi stresli ki bunun?
Gun: Diyelim ki, Win Sound'u reddedecek. Grubumuzda ki ortam garip olur. En kötü ihtimal dağılırız. Ne olursa olsun itiraf etmesine engel olmam lazım.
Tinn: Bu biraz acımasızca değil mi? Hissettiklerini kendine saklamak tam bir işkence. Bunu çok iyi biliyoruz.
Gun: Biliyorum ama grubun lideri olarak görevim için elimden geleni yapmalıyım.
Tinn: Anlıyorum seni de. Senin için en önemli şey grubun.
Gun: Tinn, öyle söyleme. Benim için önemli olmasaydın seni buraya çağırmazdım. Dinle, son turu kazanırsam canlı olarak bizi herkese söyleyeceğim.
...
Çocuklar sahilden ayrılıp diğerlerinin yanına, müzik kulübesine giderler. P'Yak onların yazdığı şarkıya bakmak istiyordur.
Yak: Gun, başkasının şarkısını kopyalamışsın bu olmaz. Sound, peki sen ne yaptın?
Sound elindeki defteri P'Yak'a verir ve P'Yak okumaya başlar.
Yak: "Hayallerinin Peşinden Gitmek." Güzel ama klişe. Gerçekten sevdiğin şeyi yazmanı istiyorum.
Sound: Neyi seviyorum ki?
Sound bir süre düşünür ve Win'e bakarak "Tamam." der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guitar String | SatangWinny
FanficChinzhilla grubunun kendine solo gitarist aradığı sırada okula yeni bir öğrenci transfer olur. Bu kişi sosyal medyada tanınmış gitarist Saran, diğer adıyla Sound. Chinzhilla Sound'u gruba almak için her şeyi yapacaklar. Peki Sound'un gruptaki tek am...