-2 Hafta sonra-
Sound son zamanlarda provaları aksatmaya başlamıştır. Her akşam, sabaha kadar çalışmaya kadar verdiklerinde, Sound workshop'a gittiği için erken çıkması gerektiğini söylüyordur. Bir gün Sound çalışmayacağını söyler.
Sound: Hey, çocuklar. Bugün workshop'um erkene alındı. Bugün sizinle çalışamayacağım.
Herkesin morali bozulmuşken bu durum Win'i şüphelendirir ve peşinden onu gizlice takip etmeye karar verir.
Win: Hey çocuklar, ben yiyecek bir şeyler almaya gideceğim. Hemen geri dönerim.
Gun: Boş verin onu.
Yo: Hangi şarkıyı çalıyoruz?
Win motoruna atlar ve Sound'un peşine düşer. Motoru park edip indiğinde, Sound'un workshop yerine başka bir yere girdiğini görür.
Burası bir fizik tedavi kliniğidir. Win, Sound'un neden buraya geldiğini anlayamaz ve çıkmasını beklemeye karar verir.
Sound dışarıya çıktığında Win'in onu motoruyla kapıda beklediğini görür.
Win: Demek workshop'un buydu. Biliyordum. Senin gibi mükemmelliyetçi biri asla provaları kaçırmaz. Bileğinin nesi var?
Sound: Sizin gibi bir yükü o kadar taşıdım ki bileğim burkuldu.
Win: Neden bize söylemedin? Neden havalı davranıyorsun?
Sound: Uğraşmadan havalıyım. Cesaretinizin daha fazla kırılmasından korktum. Provalar sizi yeterince strese sokuyor.
Win: Motosikletim var. Benimle dönmek ister misin? Seni götürebilirim.
Sound: İstemez.
Win: Hey, inat etme.
Win motorundaki fazladan kaskı Sound'a takar.
Win: Oldu mu?
Sound: Evet.
Win: O eli gitar çalmak için sakla. Senin elin olabilirim.
Win motora biner ve Sound'un binmesini bekler.
Win: Atla, hadisene.
Sound en sonunda motora binmiştir.
Win: Dikkat et. Hızlı sürerim.
Win, Sound'un ellerinden tutup kendi beline sardığı sırada, Sound elinin acıdığını söyler.
Sound: Dikkat etsene!
Win: Sıkı tutun.
Sound: Tutundum ya. Dikkatli sür.
Win: Hazır mısın? Gidiyoruz.
Sound ve Win ellerinde yiyecek poşetleriyle müzik kulübüne geri dönerler. İçeri girince Sound diğerlerinin görmemesi için elindeki bandajı çıkarır. İçeridekiler barbekü yaparken gören Sound, yine kendini tutamaz.
Sound: Hey ne yapıyorsunuz? Yarın yarışmamız var.
Gun: Bir gün fazladan çalışmak bizi daha iyi yapmaz. Rahatlamamız lazım.
Yo: Hey, siz neden birlikte geldiniz?
Gun: Çok tuhaf.
Phat: Win, neden Sound'un çantasını sen taşıyorsun?
İkisi ne diyeceklerini bilemeyip konuyu değiştirmeye çalışırken Win birden atılır, Sound da ona eşlik eder.
Win: Okulun önünde karşılaştık.
Sound: Evet okulun önünde karşılaştık.
Win: Et yanıyor, yemeye devam edin. Çok soru sormayın.
Tam oturacaklarken Win, Phat'ı yerinden kaldırır ve Sound'a oturmasını söyler. Sound ete uzandığında Win onu durdurur.
Win: Hey, sen dur.
Win kendi et alıp üfleyerek ona yedirir. Eline daha fazla yüklenmesini istemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guitar String | SatangWinny
FanfictionChinzhilla grubunun kendine solo gitarist aradığı sırada okula yeni bir öğrenci transfer olur. Bu kişi sosyal medyada tanınmış gitarist Saran, diğer adıyla Sound. Chinzhilla Sound'u gruba almak için her şeyi yapacaklar. Peki Sound'un gruptaki tek am...