Kafeteryadan ayrılan Sound müzik kulübünün yolunu tutar. Yapacağı ilk iş gruptakilere müjdeyi vermek olacaktır.
Müzik kulübüne giren Sound'un karşılaştığı ilk manzara, prova yapmak yerine oturup barbekü yapan grup üyeleridir.
Sound: Hey! Ne yapıyorsunuz siz burada?
Gun: Barbekü yapıyoruz bize katılmak ister misin?
Sound: Yarışma yaklaştı farkında mısınız? Neden prova yapmak yerine zamanınızı harcıyorsunuz?
Gun: Ee, neyse. Sen neden gelmiştin?
Sound: Kulübünüze katılmaya karar verdiğimi söyleyecektim.
Bunu duyan ekip hızlıca Sound'un yanına gelip teşekkür etmeye başlarlar.
Sound: Ama önce nasıl çaldığınızı görmeliyim.
Sound'a yeteneklerini göstermek için sahneye çıkan Chinzhilla ellerinden gelen tüm güçle çalmaya başlarlar. Küçük şovları bittikten sonra cevabı duymak için hepsi meraklı bir şekilde Sound'a dönerler.
Gun: Ee nasıl buldun?
...
Sound: Berbat! Siz kendinize grup mu diyorsunuz? Gitar ve piyano senkronize değil, davul ritme uygun çalmıyor. Siz bu halde başarılı olabileceğinizi mi sanıyorsunuz? Böyle çalarsanız yarışmayı asla kazanamayız.
Win sinirli bir şekilde Sound'un üstüne yürümeye başlar.
Win: Bizden şikayet ediyorsan gel kendin çal o zaman.
Sound: Sorun sizde değil, kulüp başkanınızda. Gun sizi çok boşta bırakmış biraz disipline ihtiyacınız var. Yarışma gününe kadar lideriniz ben olacağım yoksa bu grupta bir süre daha kalmam.
Herkes ne yapacaklarını düşünürken Sound oylama yapmayı teklif eder.
Sound: Gun'a oy verenler elini kaldırsın?
4 kişi elini kaldırır ve donuk, ciddi bir yüz ifadesiyle Sound'a bakmaya başlarlar.
Sound: Bana oy verenler?
Kimsenin eli kalkmayınca Sound bağırmaya başlar.
Sound: İşte bu yüzden çok berbat bir grupsunuz.
Win: Hey, arkadaşlarıma hakaret etme!
Sound'un arkasından eli havada bir şekilde sahneye yaklaşan biri vardır.
Gun: Çocuklar, sakin olun. Bende Sound'a oy veriyorum, o haklı. Biraz disiplinli olmazsak dediği gibi yarışmayı kazanamayacağız ve kulübümüz kapanacak. Lütfen bir süre onu lideriniz olarak kabul edin.
İstemsiz bir şekilde Gun'ın suratına bakan arkadaşları her ne kadar istemeseler de Gun'a saygı duydukları için bunu kabul etmek zorunda kalırlar.
Sound: Evet artık lideriniz ben olduğuma göre bazı kuralları değiştireceğim. Öncelikle kulüp odasında barbekü yapmak yasak.
Por: Hey, neden barbekü yapamıyoruz?
Sound: Barbekü dikkatinizi dağıtmanıza sebep oluyor. Toparlanın biraz.
Üyeler daha ilk kuraldan yüzleri düşük bir şekilde Sound'u dinlemeye devam ederler.
Sound: Çok önemli bir işi olmayanlar mutlaka çalışmaya gelmek zorundalar. Bahane üretip kaçmanıza izin vermeyeceğim. Hadi, çalışmaya başlayalım!
...
Chinzhilla yeni liderleriyle çalışırken Gun öğrenci konseyinin yerini tutar. İçeri giren Gun, gördüğü manzara karşısında şaşırır kalır. İçerisi normalden daha bir düzenli ve Tinn'in madalyalarıyla, diplomalarıyla süslenmiştir.
Kajorn: Evet P'Tinn, içeriyi nasıl buldunuz? Bu sayede öğrenciler burayı ziyarete daha çok gelecektir. Okul başkanı masasının orada öğrenciler sizinle fotoğraf çekebilirler.
Tinn: -Madalya ve diplomaları göstererek- Bunları evimden aldın değil mi?
Kajorn: -Gururlu bakışlarla- Evet!
Gun: Hey hey! Ne yapıyorsunuz? İçerisi çok resmi görünüyor, bu şekilde öğrenciler buraya gelmeyecektir.
Tinn: O haklı Kajorn. Burayı başka bir şekilde değiştirmeliyiz.
Gun: Ben ne yapacağımızı biliyorum. İçeriyi bir kafeye çevireceğiz. Öğrenci konseyi üyeleri de garson olarak çalışacaklar. Böylece öğrenciler burayı daha sık ziyaret edecekler.
Thiuson: Bence bu çok iyi bi fikir.
Kajorn: Koskoca öğrenci konseyi üyeleri öğrencilere hizmet mi edecek?
Tinn: Onlara yakın davranırsak bizden çekinmeyeceklerdir.
Thiuson: Evet o haklı. Burayı bir kafeye çevirirsek öğrencilerle ilişkimiz daha güzel ilerleyecektir.
Ne kadar mantıksız bulsa da Kajorn da bu fikri onaylayınca hepsi içeriyi bir kafeye dönüştürmek için işe koyulurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guitar String | SatangWinny
FanfictionChinzhilla grubunun kendine solo gitarist aradığı sırada okula yeni bir öğrenci transfer olur. Bu kişi sosyal medyada tanınmış gitarist Saran, diğer adıyla Sound. Chinzhilla Sound'u gruba almak için her şeyi yapacaklar. Peki Sound'un gruptaki tek am...