Homophobia

32 3 0
                                    

-Öğrenci konseyi odası-

Thiuson içeride tek başına otururken, Kajorn içeriye girer.

Thiuson: Hey!

Kajorn: Kararımı değiştirmedim. Eşyalarımı toplamaya geldim.

Thiuson: Bu doğru, Tinn başlarda gruba yardım etmişti. Ama onların son zamanlarda ki başarılarını tebrik etmek gerekir. Neredeyse okulumuza zafer getiriyorlardı. Bu kulüp sevmediğin müzik kulübü yerine başka bir kulüp olsaydı, bu kadar kızar mıydın?

Kajorn: Arkadaşını savunmaya çalışma.

Thiuson: Peki, bana inanma. Ama Tinn bunca zaman taraflı davransaydı bugüne kadar seni kandırabilir miydi?

Thiuson odadan çıktıktan sonra Kajorn arka odaya eşyalarını toplamaya gider. Tinn ve Gun o sırada öğrenci konsey odasına doğru yürüyordur.

Gun: İnsanlar TinnGun mı yoksa GunTinn mi olduğunu tartışıyorlar. Ne farkı var ki?

Tinn, Gun'ın kulağına eğilir ve bir şeyler söyler.

Gun: Kesinlikle GunTinn olmalı!

O sırada önünden geçtikleri tuvaletten sesler gelmeye başlar.

Öğretmen Decha: Ah, tüylerim diken diken oldu. Müzik kulübü üyesinin homo olduğu kimin aklına gelirdi? Cidden rock yıldızı olduğunu düşünmüştüm. Demek bu yüzden sürekli benden tavsiye almaya geliyordu. Siktir! Ürperdim birden.

Öğretmenler tuvaletten çıktıklarında karşılarında Tinn ve Gun'ı görürler.

Decha: Tuvaleti mi kullanacaksınız? Gun, öyle demek istemedim.

Bunu duyan Gun hızlıca oradan kaçmaya başlar. Öğretmenle bir süre göz göze gelen Tinn, Gun'ın peşinden gider. Gun öğrenci konsey odasına gider ve sinirden masaya vurup ağlamaya başlar. O sırada Kajorn hala arka odada eşyalarını topluyordur.

Tinn: Gun, sorun değil. Sakin ol, ben yanındayım. Ona bunu ödeteceğim.

Sarıldıkları sırada aynı öğretmen öğrenci konsey odasına girer.

Decha: Gun, özür dilerim. Sadece arkadaşımla şakalaşıyorduk. Sana hakaret etmek istemedim. Tamam, bir itirafta bulunayım. Biraz şaşırdım. Rock yıldızı olduğun için erkeksi olduğunu düşünmüştüm.

Tinn bunları dinlerken artık sinirden yumruğunu sıkmaya başlamıştır.

Tinn: Hey!

Decha: Önce beni dinleyin. Sizi anlıyorum. Gay ve queer diziler bu günlerde popüler. Kendinizi keşfetme ve öğrenme çağındasınız. Sakin olun, size engel olmak gibi bir niyetim yok. Homo bir şarkıcı olup istediğin kadar Gay-Rock müziği çalabilirsin.

Tinn: Ne biçim bir öğretmensin sen?

Decha: Öğretmeniniz olarak gerçekten endişeleniyorum. Bir şey yapmadan önce en azından ailelerinizi düşünmelisiniz. Özellikle de sen Tinn. Geleceğinin çok parlak olduğunun farkında değil misin?

Tinn yumruklarını daha sert sıkmaya başlar.

Decha: Annen okul müdürü olarak kariyerinin zirvesinde. Bu noktaya gelmek için çok çalıştı, bunu mahvetme. Güzel bir arka plan oluşturmak için çok uğraştı. Bir gün hepsi mahvolursa...

Tam o sırada öğretmenin yüzüne sert bir yumruk iner ve öğretmen yere düşer. Onu yumruklayan kişi, arka odada her şeyi duyan Kajorn'dur.

 Onu yumruklayan kişi, arka odada her şeyi duyan Kajorn'dur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onlar içeride kavga ettikten sonra, Thiuson herkesi müdürün odasının önüne toplamıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onlar içeride kavga ettikten sonra, Thiuson herkesi müdürün odasının önüne toplamıştır.

Win: Ne oldu?

Thiuson: Decha, Tinn'in annesine şikayet etti. Kajorn'a ceza vermesini istiyor. İntikam istiyordur.

Sound: Korkak herif! Önceden saygı duyduğuma inanamıyorum.

-Müdür odasında-

Decha: Olan bu, Müdüre Hanım. Sadece arkadaşımla sohbet ediyordum.

Müdür Janee: Ya siz üçünüz, söylemek istediğiniz bir şey var mı?

Tinn: Doğru, olan bu. Ama Kajorn yapmasa ben yapardım.

Decha: Umarım bu olayda adil bir karar verirsiniz.

Tinn: Kajorn'un hatası yok, bana yardım etmek için yaptı. Ceza vermek istiyorsanız bana verin.

Janee: Olmaz, kim yanlış yaptıysa sorumluluğu o üstlenmeli. Kajorn, şimdilik uyarı alacaksın. Bir dahs böyle bir şey olursa direkt gelip bana haber ver. Sorunları şiddetle çözmeye kalkışma, anlaşıldı mı?

Kajorn: Teşekkür ederim.

Decha: Hey! bu kadar mı? Suratıma yumruk attı. Bunun için okuldan atılmalı.

Janee: Kararımdan memnun değilsen şikayet dilekçesi yazabilirsin. Ancak her ayrıntıyı doğru bir şekilde yazmayı unutma.

Decha: Demek bu yüzden. Demek oğlunu böyle yetiştiriyorsun. Senin gibi biri olmuş. Senin gibi bir kaltak.

Tinn, sinirden gözü dönmüş bir şekilde Decha'nın yakasına yapışır.

Tinn: Annemle düzgün konuş!

Decha: Yoksa ne yaparsın?

Janee: Ellerini oğlumdan çek! Okul müdürü olarak durumunu ancak yöneticilere iletebilirim. Ama bir anne olarak, oğlum istediğini sevebilir. Bu seni hiç ilgilendirmez! Bir daha senden iğrenç bir şey duyarsam, cezan bunun çok ötesinde olur.

Decha hayal kırıklığıyla odadan çıkmak için kapıyı açtığında, ekibin kalanını karşısında görür.

Guitar String | SatangWinnyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin