Spread

30 5 0
                                    

-Okul balosu günü-

Phat, Por ve Gun müzik kulübünde sohbet ederken diğerleri hızlı bir şekilde içeri girer.

Win: Hey bunu gördün mü?

Herkes Win'in gösterdiği şeye bakar. Twitter'da Tinn ve Gun'ın öpüşürken gizlice çekilmiş bir fotoğraf yayılmıştır.

Win: Arkadaşlarım senin olup olmadığını sordu.

Gun: Evet, Tinn'le çıkıyorum.

Por: Hey! Neden kimse şaşırmadı?

Yo: Sevgilimin evinden ayrıldığımız gün şüphelenmiştim.

Sound: Bana sahilde söyledi.

Win: Sound'la aramızda sır yok. Bir süredir biliyordum.

Phat: Tinn'le Gun'dan az buçuk anlamıştım. Ama bir dakika. -Sound ve Win'e bakarak- Size ne oluyor? Garip davranıyorsunuz?

Sound ve Win herkesin önünde el ele tutuşarak açıklamaya karar verirler.

Sound ve Win herkesin önünde el ele tutuşarak açıklamaya karar verirler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Por: Ne oluyor be? Sizin yüzünüzden aptal durumuna düştüm. İkinizi anlıyorum, aynı kulüptesiniz. -Gun'a bakarak- Peki siz, ne zaman başladınız?

Win: Öğrenci konseyinin bize yardım ettiği gibi başkalarına yardım ettiğini hiç gördün mü?

Por: Doğru, sadece iyi niyetli olduklarını düşünmüştüm.

Phat: Aptalsın da ondan!

Por: Her neyse, hepiniz adına sevindim.

Sound: Sonraya sakla, şimdi tebrik etmenin sırası değil. Bu fotoğraf çoktan yayılmış. Hocalar yakında öğrenir.

Gun: Gidip Tinn'e söylesem iyi olacak.

Sound: Evet, söyle. Çabuk!

-Öğrenci konsey odası-

Kajorn: Bu doğru mu P'?

Thiuson: Hey, değil tabii ki. Tinn, ona doğruları söyle. Bu sadece MV'yi tanıtmak içindi. Viral yapmaya çalışıyoruz, değil mi?

Tinn: Yeter. Evet, Gun'la çıkıyorum. Okul başkanı olma sebebim de müzik kulübünün kapatılacak olmasıydı.

Kajorn: Demek bu yüzden sürekli onun tarafını tutuyordun.

Thiuson: Kajorn, modern bir çağda yaşıyoruz. Tinn kimi isterse sevebilir, değil mi?

Kajorn: Ama ben konseye senin birileriyle flört etmene yardımcı olmak için katılmadım. İş yapmak için katıldım. Aynı fikirde değilsek istifa ediyorum.

Kajorn sinirli bir şekilde odadan çıkarken, Gun içeri girer.

Gun: Öğrendiniz mi?

Tinn: Sen nasılsın?

Gun: Ben iyiyim, senin için endişeleniyorum. Hocalar öğrenmiş olabilir. Endişelenme, insanlara eğlencesine MV çektiğimizi söylemeye karar verdim.

Tinn: Olmaz. artık kimseye yalan söylemek istemiyorum.

Gun: Çok geç..

Tinn telefonunu çıkarır ve Gun'ın alıntıladığı tweete bakar.

"Okul balomuzu tanıtmak içindi. Yanlış fikirlere kapıldıysanız özür dileriz. Biz sadece arkadaşız."

Gun: Bunu söylemek için gelmiştim. Ben gidip enstrümanları kuracağım.

Gun okuldan dışarı çıkmak ister ama yağmur yağıyordur. Tinn şemsiyesiyle yanına gelir ve böyle bir şey yapmak zorunda olmadığını, isterse herkese duyurabileceğini söyler. Tabii o sırada yağmurun altında gizlice çekilmiş bir fotoğrafları tekrardan Twitter'da yayılır ve herkes shiplemeye başlar.

-Ertesi gün-

Phat: Çok yakışıyorlar.

Gun: Hey, yeter. Bakmayın artık. Çok gıcıksınız.

Phat: Bakıyorum da kızardın. Tatlı şey seni.

Por: Çok sevimlisin.

Win: Söylemiştim. Bugünlerde kimsenin cinsel yönelimi kimsenin umrunda değil. Burası yeni bir dünya. -Sound'un yanına giderek- Değil mi, tatlım?

Sound: Tatlımmış. Aptal herif.

Por: Kavga ederken çok sevimlisiniz.

Phat: Kıpkırmızı oldu. Bu kadar sevimli olmayın.

Sound: Provamıza devam edelim, Yo.

Guitar String | SatangWinnyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin