Gün boyu çalışmanın ardından herkes evlere dağılmıştı. Sound unuttuğu bir eşyasını almak için geldiğinde, hiç beklemediği biriyle karşılaştı.
Sound: Hey Win, neden hala buradasın?
Win: Serbest Rap yarışmasına çalışıyorum.
Sound: Telefonunla oynayarak mı?
Win: Oynadığım falan yok. Göreceksin o yarışmayı kazanacağım.
...
-Yarışma günü-
Win emin olmayan adımlarla kayıt olmak için girişteki standa doğru ilerliyordu. Kayıt formunu eline aldı ve tam dolduracakken korkuyla formu geri bıraktı. Yapamayacağından endişeliydi ve kendini henüz hazır hissetmiyordu. Çıkışa doğru ilerlerken karşısında hiç istemeyeceği birini gördü.
Win: Hey Sound, burada ne arıyorsun?

Sound: Ne oldu? Yoksa yarışmadan kaçıyor musun?
Sound'a karşı küçük düşmek istemeyen Win, olayı kurtarabilecek bir cevap bulmaya çalışıyordu.
Win: Hayır! Bende tam kayıt olmak için doldurmak için formu alacaktım. Senin ne işin var asıl burada? Sen de mi kayıt olacaksın?
Sound: Hayır, ben sunuculuk yapmak için buradayım.
Win bu durumdan hiç mutlu değildi. Sound'dan hoşlanmadığı için her halükarda bu yarışmayı kazanması gerekiyordu.
-Sahneye çıktıklarında-
Sound: Hey millet! Hepiniz hoşgeldiniz! İlk olarak karşınızda yakışıklı ve yetenekli rapçimiz Win, diğer adıyla Winny Da Pooh!
Alkış sesleri eşliğinde Win sahneye çıktı. Gergindi çünkü rakibini yenip yenemeyeceğinden emin değildi.
2. Sunucu: Ve Winny Da Pooh'nun karşısında son yarışmamızın ikincisi, Lekcifer!
İlk rap yapacak kişi Lekcifer'dı ve yarışma sırasında Win'e söylemediği aşağılayıcı kelime kalmamıştı. Sound da dahil herkes Win'in bunun altından kalkıp kalkamayacağını merak ediyordu.
Sound: Ne diyorsun Winny Da Pooh, altından kalkabilecek misin?
Win: Evet!
Sound: Duydunuz mu? Hazırmış. O zaman müzik başlasın!
Win: Yo~ yo~ yo~ yo~ yo~
Seyirciler yuhalamaya başlayınca Sound duruma el koymaya çalışır.
Sound: Arkadaşlar durun, hemen yuhalamayın. O en azından sahneye çıkacak kadar cesurdu.
-Herkes hep bir ağızdan- Harikasın! Harikasın! Harikasın!
Win: -Sound'a karşı- Sinirimi arttırmak mı istiyorsun?
Win kendini çok küçük düşmüş hissediyordu. Lekcifer yarışmayı kazanmıştı ama Sound kötü hissetmemesi için Win'e sarılıyordu.

-Ertesi gün-
Gun: Hey, çocuklar. Başvurduğum yarışma yeteneklerimizi görmek için bizden bir cover yapmamızı istiyor.
Por: Tilly Birds'ün Just Being Friendly şarkısını yapalım, en sevdiğim şarkı.
Diğerleri buna itiraz ettikleri için Gun ortak çözüm yolu bulmaya çalışır.
Gun: Herkes bir kağıda istediği şarkıyı yazıp bu kutunun içine atsın, kura çekeceğiz.
Herkes yazıp kendi kağıdını kutuya attıktan sonra Por yazdığı şarkının çıkması için dilek dileyerek kağıdı kutuya atar.

Gun kağıtları iyice karıştırdıktan sonra seçtiği kağıdı okumak için açar.
Gun: Just Being Friendly.
Herkes isteksizce iç çekerken, Por mutluluktan yerinde zıplıyordur. Tekrar kura çekmek için Gun'a yalvarmaya başlarlar.
Gun: Tamam, tekrar çekeceğiz.
Por: Hey, ama bu adil değil. Çıkan şarkıyı yapacağımızı söylemiştin. Yoksa hile mi yapacaksın, sen kulüp başkanısın.
Gun: Tamam, bu şarkı kalsın.
-Thiuson gelir-
Thiuson: Hey çocuklar, yardım etmemi ister misiniz?
Sound: Gerek yok, biz halledebiliriz.
Okul bahçesinde Sound ve Gun şarkıyı dinleyip anlamaya çalışıyorlardır. O gün akşama kadar ne yapacaklarını düşünürler. Bir sonraki gün grupla birlikte video çekecekleri sahneyi hazırlarken Win geç gelir. Üzerinde yeşil tişört olduğunu gören Sound sinirlenir.
Sound: Win neden gömleğini giymedin?
Win: Günleri karıştırmışım.
Sound: Tişörtün arka planla aynı farkında mısın? İşini hiç ciddiye almıyorsun.
Win: Karıştırdım dedim ya, üstümdekini çıkarırım olur biter!
Sound buna sinirlenir ve işi kavgaya dönüştürürler. İkisi tam birbirine vuracakken diğerleri onları ayırır ama onlar hala birbirlerine tekme atmaya uğraşıyorlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guitar String | SatangWinny
FanfictionChinzhilla grubunun kendine solo gitarist aradığı sırada okula yeni bir öğrenci transfer olur. Bu kişi sosyal medyada tanınmış gitarist Saran, diğer adıyla Sound. Chinzhilla Sound'u gruba almak için her şeyi yapacaklar. Peki Sound'un gruptaki tek am...