[1]

218 15 1
                                    



Gerçekten çok ironikti. Daha 2 gün önce evlenmiş olduğum adamla kaçamak bir şekilde buluşuyordum.

Min Yoongi. Kocam evet doğru okudunuz benim kocam. 2 gün önce evlenmiş olduğum kocam.

Neden kaçamak buluşuyorsunuz diyenler için. Babalarımız yüzünden. Adamların kalbine inicek öğrendiği zaman.

Çünkü yoongi'nin babası ile benim babam birbirlerini hiç sevmiyolardı. Nedenini hala çözemesemde bir gün öğrenecektim.

Oturduğum siteden çıkarken birinin beni tutup sarılmasıyla çığlık atıcaktım ki yoongi önceden tahmin etmiş gibi elini ağzıma koymuştu.

Elini ağzımdan çekip omzuna vuruyordum. "Öyle gelinir mi korkuttun beni hayvan herif"

"Çok özledim napiyim daha 2 gün önce evlendik hasret gideremiyorum kocamla" kocam demesiyle sırıtıp yanağından öpmüştüm.

"Bende seni özledim." Diyip boynuna sokulmuştum. Elleri belimi bulurken
"Halledicez güzelim. Atlatıcaz bu günleri sonra çok mutlu bi aile olucaz"

Etrafa kısa bir bakış atıp yoongi'nin dudaklarına buse kondurup sitenin karşısındaki kocaman parka doğru kaçmaya başlamıştım.

"Yah! Haksızlık bu buraya gel Park Jimin!"diye bağırıp oda benim arkamdan koşmaya başlamıştı.

Çokta uzun olmayan bir koşunun ardından beni belimden tutup kendine çekmiş ve çimlerin üstüne  yatırıp üstüme çıkmıştı.

"Yakaladım seni küçük civciv" ellerini karnıma indirdiğini gördüğümde ne yapacağını anlamış kaçmaya çalışmıştım.

"Yoongi dur!" Kahkaha atarken bir yandan hala kaçmaya çalışıyordum.

"Sen benimle oyun oynarsın ha?" Diyip bırakmıştı sonunda. Dudaklarımda onun dudaklarını hissedince ona karşılık verecektim ki geri çekilmişti. Gıcık adam.

"Kalk üstümden babam evde bekliyor." Diyip üstümden itmeye çalışmıştım.

Beni incelediğini görüp susmuştum.
"Çok güzelsin jimin bakmaya dokunmaya kıyamıyorum sana."

"Seni seviyorum, hayır sana aşığım Park Yoongi"

"Bende sana aşığım Min Jimin"

_______________

Evet yeni kitap kaos olmadan sakin bir kitap(belli olmaz)
Soft kitap yazmak ve ben?
Hiç emin değilim ama denemeye değer.

My Little Family : yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin