Seul ,Coreea
Ploua. Plouase de treizeci de minute și el încă conducea prin această ploaie , nu putea întârzia. Îmbrăcat foarte subțire gonea pe străzile aglomerate din Seul.
A făcut un timp record când a ajuns la conac, mergând spre poartă, a băgat în grabă codul de aces și a intrat înăuntru când poarta mare de fier se deschidea încet înaintea lui.
Ploaia l-a lovit în timp ce se îndrepta spre ușile din față ale conacului, scoțându-și casca doar când a fost acoperit complet de arcada vilei . A bătut la ușă de patru ori ,ca un fel de parola, ușa deschizându-se imediat.
- Ai venit !
A ridicat privirea și a zâmbit la bărbatul care stătea la câțiva pași de el . Și-a șters bocanci pe micul presi uzat ,intrând mai apoi în conac. A auzit ușa închizându-se în urma sa și i-a întins imediat casca celui din spatele lui
- Ai crezut că nu voi fi aici, Namjoon hyung? . Mergând repede, fără să piardă timpul ,vrând să ajungă mai repede în camera pe care o dorea.
Intra in ea ,o masă imensă era în centru, decorată simplu. Camera era întunecată, singura lumină provenind de la un candelabru slab luminat din centrul mesei lungi, maro la care puteau sta aproape 10 persoane .
- Doar stai jos Jungkook . oftă Namjoon din capul mesei. Și-a trecut degetele prin părul blond și s-a uitat la toți cei din jur, Jungkook și-a luat locul în stânga bărbatului, stând drept, gata să asculte. Avem o nouă problemă ,se aplecă Namjoon înainte, dând un aer de importanță la cea ce era pe cale să spună .
-Ce s-a întâmplat?A întrebat băiatul din dreapta lui Jungkook. Namjoon ridică mâna pentru a-l reduce la tăcere pe roșcat
-Dacă m-ai lăsa să vorbesc, ți-aș putea spune Taehyung . Namjoon își miji ochii spre băiatul mai mic. Taehyung se lasă pe scaun ,punându-si bratele în sân, în mod clar puțin mai morocănos decât era înainte. Asta ,spune Namjoon aruncând o fotografie pe masă, făcând un mic zgomot la atingerea foi cu masă . Este problema.
Poza pusă în fața celor șapte băieți nu era cea mai grozavă imagine. Era încețoșată, într-un unghi prost și avea o lumină groaznică. Dar surprindea esentialul .
Într-o mulțime stătea o fată. Purta o mască care îi acoperea cea mai mare parte a feței, astfel încât identitatea ei să nu fie arătată. Părea foarte tânara, poate în jur de șaisprezece ani, iar din privirea ei puteai citi nebunia si pericolul. Iar ochii ei sunt partea cea mai interesantă. Chear dacă poza era neclară , ochii ei ieșeau în evidență, o culoare unică . Umbra adâncă strălucea chiar și în lumina zilei și te lăsat să te întrebi dacă ochii ei erau mai albaștri sau mov.
-Cine este tipa? Bărbatul cu părul negru si palid de lângă Namjoon , întreabă.
-Ea, Yoongi... Namjoon își întoarse capul spre camaradul său de incredere . Tocmai a ucis zece tipi care încercau să ajungă la Prințesa Mafiei.
-În niciun gând, bărbatul blond de lângă Yoongi clătină din cap.
- Vrei să spui că mint Jin hyung? Ochii lui Namjoon se îngustează la băiat. În ciuda faptului că el este mai în vârstă, Jin se liniștește la tonul lui Namjoon și dă din cap in semn de nu . Ei o numesc Indigo.
»»--⍟--««
- Care este culoarea ta favorită ?
- Indigo ... la fel ca ochi tai .
»»--⍟--««
Jungkook lua fotografia in mâna și o studie mai bine. Îi părea cunoscută fata, părul ei lung și cârlionțat și înfățișarea îi aducea aminte de cineva din trecut . Și bineînțeles că erau și ochii ei , care aveau acesi culoare cu persona la care se gândea. Dar nu putea fi ea. Fata la care se gândea nu putea răni nicio muscă, darămite să omoare zece oameni.
E imposibil acest lucru !
- De ce o numesc așa? A întrebat celălalt bărbat cu părul negru, jucându-se cu un cuțit mic în mâini:
- Ochii ei, Hoseok hyung, Jungkook împinge fotografia mai aproape de bărbatul în vârstă.
-Woah! băiatul de lângă Hoseok lua fotografia ,vrând să se uite mai bine la ochi ei. Aceia sunt niște ochi bolnavi !
- Jimins sa îndrăgostit !? A râs Taehyung. Jimin ia oferit o privire urâtă si a pufnit în râs, trecându-și mâinile prin părul său portocaliu.
-Nu este momentul să vă prostiti ! Le captează din nou atenția vocea groasa a lui Namjoon. Este grav, familai Fey au o nouă gardă de corp care să o protejeze .
- Era si vremea , a spus Yoongi în batjocură. Au lăsat-o neprotejată ani de zile.
-Dar au ținut-o ascunsă. Le aminti Jin ,băieților
-Și noi încă nu am ajuns la ea . oftă Hoseok, punând cuțitul pe care îl avea pe masă. Ne-am gândit că poate ai fi în stare să ne ajuți, dar ce să vezi ,nici un ajutor , arată Hoseok spre Jungkook cu dezgust.
-Nu m-ați lăsat niciodată să fac parte din nici un plan pe care îi inplica pe cei din familia Fey , cum ar trebui să ajut, huh ?" plescăi Jungkook, își așezase bratele pe masa lund o poziție mai impunătoare. Și in plus ea nu ne va ajuta .
-Destul ! mârâie Namjoon, find foarte frustrat de tovarășii săi, care nu se puteau concentra la esențial . Nu, nu am prins-o, dar este doar o chestiune de timp. Namjoon se împinge în masă și se ridică de pe scaun. Dacă o avem pe Prințesa Mafiei... Se oprește el, plimbându-se încet în jurul mesei.
-Atunci famila Kim ar fi cea mai bună dintre toate . Termină Yoongi pentru Namjoon.
-Și războiul mafiei s-ar termina ! Taehyung intervine vesel ,formândui-se un zâmbet pătrățos.
- Războiul mafiei nu se va termina niciodată! clătină Jungkook din cap. Zâmbetul strălucitor al lui Taehyung se diminuă și se încruntă, știind că Jungkook avea dreptate.
-Există un singur lucru care stă între noi și Ara Fey . Se oprește Namjoon în spatele scaunului lui Jimin. Își pune mâinile pe vârful scaunului și strânge lemnul tare până când degetelor îi devin puțin albe .
-Așa că vom scăpăm de ea, arată tânără, nu poate fi chiar atât de bună. Spune Jungkook dându-și seama la ce se refera Namjoon.
-Exact ! Îi zâmbește Namjoon celui mai mic băiat. Vom avea grija de Indigo !
Heeei! Tot ce voiam să spun este că această nu este cartea mea, eu doar am tradus-o pentru ca mi-a plăcut foarte mult.
Tot respectul pentru autorul acestei cărți,
@heartbreakwriter27
CITEȘTI
𝐈𝐍𝐃𝐈𝐆𝐎 ⇨BTS Mafia Au⇦
Fanfiction❞ De ce îți spun Indigo? ❝ ❞ Deoarece este ultima culoare pe care o văd înainte de a fi uciși ❞ Scritor :heartbreakwriter27 Traducator : Min_Iosol