2-NE!?

182 16 0
                                    

He geldin be servisçi amca.Seni ilk defa bukadar çok seviyorum.Servise bindiğimde ne göreyim! Aman Tanrım didim!2 gün önce gördüğüm çocuk bizim serviste ve benim yanımda oturuyor.
-Hadi be kızım oturacak mısın?
-Tamam şöför bey(!)
Hemen yerime geçtim ve kulaklıklarımı taktım. Larissa-Dali Papi yi açtım. O yanımdaki 'daş' bana dönüp:
-Şu dinlediğin şarkının adı ne?
-Larissa-Dale Papi.
-Sağol.
diyip o da kulaklıklarını taktı. Bende ikinci kulaklığımı taktım ve yolu izlemeye başladım.

**********
Sonunda okula gelebilmiştik ve ben sabırsızlıkla indim. Acaba şu çocuk hangi sınıfta? Adı ne? Neyse bu soruları bir kenara bıraktım ve sınıfa girdim. En ortadaki yerime geçtim. Diğer kızlar ve oğlanlar gelirken ben whatsappta yazışıyordum. En sonunda Güneş gelip yanıma oturdu.
-Vaay gülüm hoşgeldin. diyip sarıldım.
-Ayy açkım dün Elifle 8 saat konuştum. Kuzen beni meğersem ne özlemiş. dedi ve güldü.
Onun gülmesine eşlik ederken içeri Derin girdi.
-Ah bak bizim çöpçülerde burdaymış. diyip güldü.
Yerimden öyle bir hışımla kalktım ki herkes birden ciddileşti ve tüm gözler beni buldu. Derin'in yanına gidip saçlarını çektim.

-Seni sürtük!Senin benim hakkımda böyle konuşmanı kim söyledi lan kaltak! diye sınıfın içinde cırladım. Sonunda çöpün oraya fırlattım.
-Eğer benim hakkımda birdaha böyle konuşursan seni parça pinçik ederim. dedim ve oradan ayrıldım.Neredeyse herkes beni alkışlıyordu. Sonunda fen öğretmeni sınıfa girdi ve yanındaki o çocuk girdi. Adını hala bilmediğim çocuk.
-Evet çocuklar yeni arkadaşınız Mert Soylu ile tanışın. Kendisi sınıfımızın yeni öğrencisi. Ve geldiği okuldan aldığımız habere göre çok çalışkan. Tıpkı Neşe gibi. diyip güldü.
Bu hocayı gerçekten seviyordum. En azından biraz espri anlayışı vardı. Hemen arka sıramızda Yağız'ın yanına geçti.Arkamı dönüp:
-Meraba ben Neşe. diyip elimi uzattım. Oda gülerek:
-Sınıfın çalışkan kızı Neşe. diyip oda elini uzattı ve ''Memnun oldum.'' dedi.
Diğerleriylede tanıştıktan sonra derse geçtik.
*********
Son ders zilide çalmıştı. Şimdi herkes servisine veya evine gidiyorr. Hemen servisime bindim ve şarkı açtım. Mırıldanırken yanıma Mert geldi ve oturdu. Oda bir şarkı açtı ve gözlerini kapadı. Onu izlemek keyif veriyordu. En az 5 dakika boyunca onu izledim. İzlememin sonu ise annesinin arayışı oldu.
-Efendim anne?
-NE!? Nasıl olur?! Neyse kapat anne kapat kapat ya offf.
diyip kapattı.
-Şey.. Özür dilerim kulak misafiri oldu...
-Ya sus ve işine dön! Zaten sinirliyim ve benle uğraşırsan sinirimi senden çıkarırım! diyip ittirdi.Ucubeye bak sen!

Sinirle önümü döndüm. Evime az kalmıştı zaten. Geldiğimde hemen servisten indim. Teyzem hüzünlü bir gözle kapıyı açtı.
-Teyze? Noldu? Bir şey mi var?
-Neşe'cim. Sen... diyip yutkundu.
-Ben?
-Bu evden ayrılıyorsun. Sana talip çıktı. Senin okul masraflarını falan karşılayacaklar. Okulun bitene kadar evli kalırsın. Sonra istersen boşanırsın ama evden gitmen lazım tatlım.
bir çırpıda herşeyi anlatmıştı. Dünyam başıma yıkılmıştı. Evlenecek miydim?

KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin