1-Tatlı Surat

334 18 0
                                    

Yine herzamanki gibi çok deyişik bir gün. Sabah saat 5.30'da kalktım ve bugün OKUL YOK! Aşağıya kahvaltıya indiğimde teyzem yemeği hazırlamıştı. Eniştem zaten herzamanki gibi o koca kıçını kaldırmaktan acizdi. Herkese ''Günaydın.''dedikten sonra elimi yüzümü yıkamaya gittim. Yıkadıktan sonra Sinem'in odasına girdim. Hala uyuyordu mal. Sinem,benim hayatım. O,bana kardeş sevgisini tattırdı. Annem babam zaten büyük bir trafik kazasında ölmüştü. Sinem'in yanına yattıktan sonra bana dönüp boynuma sarıldı.
-Günaydın ablacım. diyip yanağını öptüm. Oda benim yanağıma sulu bir öpücük bırakıp ''Günaydın ablaaa.'' dedi.
-Hadi kalkıp kahvaltıya. diyip yanağını yine öptüm. Aşağıya tekrar indiğimde herkes kahvaltı masasına oturmuştu. Teyzem bana dönüp
-Ne istersin Neşe?
-Fark etmez teyzecim.
-Tamam o zaman sen bir ekmek alıp gel. Para masanın üstünde. diyip beni ekmek almaya gönderdi. Teyzemlere yük olmak istemiyordum. Ama nereye gidebilirdim ki?
Altıma kot pantolonumu giyip aşağıya indim. Converselerimi giyip biraz uazktaki markete yürümeye başladım. Gelen geçen herkese bakıyordum. Herkesin elinde telefon vardı. Bende telefonumu ve kulaklığımı çılarıp müzik dinlemeye başladım. Bilindiklerden bir şarkı açtım. Taylor Swift-22. Şarkıyı mırıldanmaya başladım. Yolda yürürken iri yapılı birine çarptım. Yüzüne baktığımda Aman Tanrım didim. Oha aq.Çok tatlı bir yüzle karşılaştım. En sonunda
-Özür dilerim. dedim.
-Önemli değil. Şimdi yolumdan çekilirsen okul kayıtlarımı yaptırıcam. diyip beni ittirdi. Bich! Neyseki daha fazla yürümiyecektim.Markete gelmiştim. Hemen 1ekmek aldım ve kasaya yöneldim. Hemen az sıralı olan kasaya geçtim ve paramı verdim. Dışarı çıktıktan sonra koşmaya başladım. Sabah koşusu diyebiliriz.
2 gün sonra..
He tamda zamanı. Haydi kaldır şu götünü Neşe. Kalkıp üstüme okul kıyafetlerimi giydim.Etek boyunu biraz kısalttım ve bir likit sürdüm. Ve birazda parlatıcı. Çantamı alıp içine gerekli eşyaları koyduktan sonra aşağıya indim. Neyseki saatim gelmişti ve tipsiz eniştemle konuşmak zorunda değildim. Hemen çıkıp servisi beklemeye başladım. Hadi be servisim hadi be koçum bugün erken gel ya...

KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin