4-Sadece...

161 15 2
                                    

Bugün. Okula gidecektim. Hadi hayırlısı.Güneş başımın etini yemezse iyidir. Kahvaltıya inmeyi de düşünmüyorum. Hemen kapıya yöneldim ve Kağan'ı aradım. Sevgilimi..
-Bebeğim ne yapıyorsun?
Diye açtı telefonu.
-İyiyim aşkım. Beni birazdan atacağım adresten almaya gelirmisin birtanem?
-Tabii ki. Sen mesaj at ben gelicem.
-Tamam aşkım. Öptüm.
diye telefonu kapadım. Arkamdan biri geliyordu. Mertti dimi ya. Oof! Onla uğraşamıyacam.
-Az önce kiminle kiminle konuştun?
Sesi tehditkâr çıkmıştı.
-Sanane!
-Ne demek sanane lan! Kocanım ben senin!
-Telefonumun ekran kağıdına bakarsan kocam mısın yoksa sadece benim için birimisin anlarsın!
diyip telefonu ona gösterdim.
-Lan bu kim!?
-Sevgilim. Ah geldi. Görüşürüz.
diyip el salladım ve arabaya bindim. Birde inadına Kağan'ı dudağından öptüm. Bu kadar çabuk sinirlenmez dimi? Kağan tam arabayı çalıştırıyordu ki Mert,onu arabadan bir çırpıda indirdi ve duvara yapıştırdı.
-Lan sen kim olduğunu sanıyorsun şerefsiz!
-Ben Kağan gerizekalı. Bırak ta sevgilimi okula bırakayım!
Bana öyle bir bakış attı ki yerimde titredim. O koyu gözleri simsiyah bir hâl almıştı. Ve bana 'Eve gelince sıçtın' bakışı atıyordu. Arabaya bindim ve Kağan'ın binmesini bekledim.
-Aşkım!Nasılsın?!
-İyiyim bitanem. Şimdi okula gidelim. Bu kim?
Fazla sakin konuşuyordu. Korkmadım değil hani.
-Ya bilmiyorum her halde fazla içmiş biri. diyip önüme döndüm.
******
Sınıfa girdiğim an Güneş ve İlayda üstüme atladı. Tam düşüyordum ki biri beni belimden kavrayıp ayağa kaldırdı. Ve bilin bakalım kim! Mert!
-Teşekkür ederim. dedim ve hemen sırama geçtim. Hala şu 'Sıçtın kızım sen.' Bakışlarını atıyordu. Yani bilmiyom güvenmiyorum da.
*******
İlk ders hocamız yani Tarih hocamız sınıfa girdi. Kimse ayağa kalkmazken sadece Mert ve Kağan ayağı kalkmıştım. O an orada bir kahkaha koptu. Ve bu kahkahayı başlatan olarak daha bir korkuyorum. Noluyo lan korkmam ben stay strong! Kağan ve Mert bana bu sefer değişik bakıyorlardı. 'Çıkışa gel lan.' gibi. Hoca masaya vurduğu an herkes oraya döndü.
"Evet çocuklar. İlk önceliklle günaydın. Size proje vericeğim. 4 Kişilik bir proje olacak bu. İsimleri açıklıyorum."
İsimler okunduktan sonra...
"Ve son olarak...
Neşe,Güneş,Mert ve Kağan. Herkese başarılar ." Diyip gitti. Ne oldu lan az önce? İşte bu sefer sıçtım.
*********
Eve geldiğim an odama çıktım. Çünkü bu manyağın beni öldürmesinden gerçekten korkuyordum. Bir anda kapım sert bir şekilde açıldı ve Mert benim yanıma geldi.
-Lan sen sabah o or*spuylamı konuşuyordun!?
-Laflarına dikkat et gerizekalı. O bahsettiğin benim sevgilim!
-Sen ona sevgilim diyorsun ama o nun ne haltlar karıştırdığını biliyormusun?!! Ha!
-Ne haltlar karıştırıyormuş?!
-Uyuşturucu bağımlısı o gerizekalı!Bütün polisler onun peşinde ama nasıl yapıyorsa polislerin elinden kurtuluyor o piç.Bir ara adını değiştirmiş işte.Onun yanında bulunmanı istemiyorum. Anladın mı?!
Nasıl olabilirdi! Aylardır çıktığım biri beni nasıl kandırabilirdi ki?
-Ya-yanılıyorsun.
-Ne yanılması be! Ya ben senle niye uğraşıyorum ki!? İstersen sende uyuşturucu iç tamam mı?!
Yanıma yaklaşıp dudaklarıma konuştu;
-Sadece...Neyse boşversene.
diyip gitti ne diyecekti ki? Yani illa meraklandırmak zorunda mıydı?!
*********
Akşam Güneş bize geldi ve akşam yemeğinden sonra odama çıktık.
-La varya hala inanmıyorum Mert'le evlendiğine.
-Sen mi ben mi?
diyip güldüm. Mert bir anda pat küt odaya daldı.
-Kızlar.
-Ne var Mert! Güneş ile aynı anda söylediğimiz için birbirimize güldük.
-Ya bizim Yağız geldi.Gelsenize ödevi konuşuyorduk.
-Tamam. dedi Güneş heyecanlı bir sesle. Güneş'i hemen otutturdum.
-Lan sen Yağız'dan mı hoşlanıyon?
diyip gülmeye başladım. Güneş öyle kızardı ki.
-Ya nolmuuğş? diyip sırıttı. Mert yan odadan sesleniyodu.
-Hadii Neşe ve Güneş!
-Tamaaaaaağm!
Hemen yan odaya girip Mert'in yatağına oturdum ve televizyonu açtım.
-Napıyon Neşe Hanım sorabilir miyim?
-Tabii ki Mert Bey. Dün sizde aynı şeyi yapmışstınızda hemd-Hemde benden habersiz.
Nerdeyse banyodan çıktıktan sonra diyecektim. Ve ben bunu deseydim Neşe başımın etini yerdi 'Naptınız lan o gün?' falan gibisinden.
-Neşe gel şuraya allasen. Bak kendine benzetmeye başladın otur şuraya.
-Üff tamam bee!
Yere tam Mert'in yanına oturdum. Bana küçük bir bakış attı ve sırıttı. Omzuna vurup;
"Ne gülüyorsun söyle bizde gülelim!"dedim. Teahcer mod:on.
"Şu öğretmen modlarından çıksan diyorum Neşe!"
Mert'e 'Sen içimimi okudun.' bakışımı attım. O da 'Ne bakıyon çok mu tatlıyım?' bakışını attı. Evet. Bakışlarla konuşuyoruz.Susar mısınız?
"Evet arkadaşlarlar. Bugünki dersimiz Tarih.Ve konumuz bölgeler. Biz 3 bölgeyi alıcaz Neşe ile. Siz de 4 bölgeyi alıcaksınız.Güneş ve Yağız."
Ben niye Mert ileyim la?! Bide beni kendi seçti. Dur bakalım bir gitsinler ben hesap sormazmayım.

"Ya biz niye 4 bölge alıyoruz yaağ!"diye isyan çıkardı Güneş.

"Aynen katılıyorum. Niye?"

Biz Mert ile aynı anda;
"Çünkü biz öyle istedik istedik!"diyince ben ve Mert hariç herkes altına yaptı affedersiniz.Ve yine aynı anda;
"Gülmeyin lağn!" diye bağırdık. Hayır bu tesadüf mü bilemedim ama ikimizde birbirimize bakıyoruduk. Ben gözlerimi çektim ve kapıya doğru yöneldim.
"Ve bu arada. Benim uykum var size iyi uykular."Diyip odama yöneldim.
Güneş..
Neşe aniden bizi odada bırakıp gittiti ve ben yanımızda oturan Yağız'dan uzun süredir hoşlanıyordum.Daha fazla sessizliğe dayanamayarak sessizliği bozdum.
"Ben..Iı..Neşe'nin yanına gideyim."
Mert beni bir anda durdurdu. Hayır anlıyorum evlisiniz. Tamam.Gözüme niye sokuyorsunuz ki?
"Güneş sen benim odamda Yağız'la birlikte kalıcaksın."
O an hayat durdu sanırım. Biz Yağızla ağzımız "O" şeklini alırken Yağız lafa daldı.
-Ne diyorsun abi ya.Ben bunla mı kalcam?!
-Bend-
-Ben bu diyoloğu biliyorum. Ve itiraz istemiyorum. ikiniz kalıcaksınız. Konu kapanmıştır. Hadi iyi geceler."
Diyip kapıyı kapattı. Lan ben de Güneş isem hesabını sormazmıyım lan!
"Ee kim yatakt-"diye başlamıştı ki ben yatağa zıpladım. Bana öyle bir baktı ki. Yüzünde hem şaşkınlık hemde kızgınlık vardı.Bir anda hiç beklemediğim bir şey yaptı. Yanıma yattı.YANIMA YATTI!Çığlık atacaktım ki o sert elleri beni susturdu.

"Sakın bağırma!"sesi çok korkunç derecede tehlikeli çıkmıştı.

"Ta-tamam."Ve beni yine şaşırttı. Belime sarıldı o gerizekalı!
Tamam.Sabaha kadar dayanabilirdim. Belki.
Mert...
Odaya girdiğimde Neşe tüm tatlılığıyla yatağağında yatıyordu. Ya ne diyorum ben. Sonuçta zorla evlendiriyoruz dimi? Ah! Tamam belki biraz hoşlanmışımdır.Ne bileyim yani? Sonunda Neşenin uykulu sesi ile irkildim.
"Niyo koponon dibinde dikiliyosun?"
"Yatıcak yerim yok karıcım.Beni yanına alır mısın?"
Neşe şaşırmış olacak ki ilk önce affalladı sonrada biraz kayıp arkasına döndü.
"Bunu 'evet' olarak kabul ediyorum." diyip sırıttım.Sesle 'Off!'ladığını duydum. Ama pek te umrumda değil. Şimdi meleğimle uyku zamanı.Ne diyorsun Mert! Sen o kızla zorla evlendiriliyorsun.Sen,kızlarla tek gece takılan birisin. Bu kıza mı bağlanacaksın? Hah!
************
Sabah uyandığımda Neşe'nin deli gibi bağırdığını gördüm.Üstelik bugün tatil edilmesine rağmen!
-Ya Güneş nerde!
-İnanmıyorum yaaa nerde bu kız!
Bir an bana baktı ve yanıma ışık hızında gelip bana sarıldı. Ne bileyim bir garip hissettim. Ve ağlamaya başladı. Bende güven vermek adına sarıldım.Sonra ise kendimi bile şaşırtıcak birşey yaptım.Kucağıma aldım. Bir an suratıma baktı ve ağzını 'O' şeklinde yaptı. Allahım! O dudakları şuan öpmek istiyordum!
Bu kıza karşı duygularım farklıydı! İlk defa bir kızı seviyordum sanırım ha?
-Iıı.Şey.. Mert? Beni yere bırakır mısın?
diye nazikçe soruşuyla irkildim.

KocamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin