Розділ 9

33 8 8
                                    

Ян

Клас, тепер ми незрозуміло де... Цікаво, що це було? Кіра намагалась поглинути пітьму, але я чув: вона кликала мене. Доки тітка Гвен споглядала за всім цим, я помітивши дивну золотаву нитку, що тягнулась до мене, вирішив йти до Кіри. Опинившись перед тіньовим коробом, мене щось схопило за руку і й потягнуло у нього. Було схоже, що це зробила Кіра, адже за дотиком ця штука містила частинку її душі. А потім я відчув, що скрізь мене пройшла ця стрічка й з моєї грудної клітки вилилося яскраве жовте світло.

Зараз ми знаходимось у пітьмі. Це можна зрозуміти за жахливим морозом, що присутній тут.

- Агов, є тут хто? - голосно крикнув. У відповідь засвітився маленький вогник, а потім я помітив й Кіру, що створила це джерело світла.

- Я тут. З тобою все добре? Навіщо ти підійшов тоді? - запитала дівчина у мене. Я був заворожений, схоже, вона розкрила у собі сили паратинців. Я читав, що зазвичай вони володіють силою землі, рідше вогняним чарами. Їй пощастило: отримала сили вогню. Та тепер дівчина змінилась: її волосся набуло легкого червоного відтінку, а в очах були іскорки, а ще... Ще на її правиці я помітив візерунки, схоже це татуювання, що позначає її сили, та я не певен.

- Кіро, ти... Ти жива! Я подумав, що з тобою щось трапилося.

- Яне, зі мною все добре. Але ти можеш пояснити, якого дідька лисого, ти пішов до мене? - мовила вона.

- Ем, як тобі сказати... Я побачив золотаву нитку, а ще ти мене кликала, - ніяково відповів я.

- Вогнику, я тебе не кликала... Тепер це дійсно дивно. Тобто ти чув мій голос, пішов до тіньової пастки, а далі - дивне світло. Є здогадки, що трапилося? І взагалі, куди поділася тітка Гвенівер? - казала дівчина, крокуючи цим дивним місцем. Я нічого не розумію, адже чув її. Хіба що, це була ілюзія...

- Гей, молодь. Трапилося злиття ваших сил, звідси й світло. Голос дійсно кликав тебе, Яне, але це говорила не Кіра, а її чари. Тобто вашій магії потрібно було об'єднатися. Для чого, не знаю, - підійшовши до нас, пояснила Кірина тітка. Тепер все заплуталося ще більше: в якому сенсі наші сили і для чого їм зливатися? Я знаю: Кіра магічна істота, але я тут до чого?! Що в біса відбувається?

- Яне, я здогадуюсь які запитання крутяться твоїми думками. Тож одразу скажу: ти не безсмертний, але маєш магічні сили. Які? Мені не відомо. Схоже ваша магія пов'язана, хоча я не впевнена...

Поклик пітьмиWhere stories live. Discover now