Кіра
Я знову тут: у пітьмі. Цього разу у цьому місці тихіше та затишніше. Як добре, коли нікого немає: ніхто не гриматиме на тебе за порушення порад.
- Ой, що це? - викрикнула я. І лиш зараз стало зрозуміло – це Ян розповідає мені в реальності про наші пригоди на одне місце, які ми дивом завжди знаходили.
Так. Я тут, щоб тренуватися. Тож треба зосередитися на пітьмі. Я уявляю немов це частина мене, стрічки темряви протікають моїми жилами, лишаючи легеньке поколювання після себе. Роблю невеликі за амплітудою коливання пальців, щоб підманити до себе пустку. Опустивши погляд на кисті, я бачу як темні з легким мерехтінням стрічки поволі обплітають мою руки, тягнучись вгору до плеча. Відчуття ніби на мені рукавичка з ніжної, бархатної тканини. Коли стрічки почали підповзати до шиї, я направила їх у проміжок між своїми руками, щоб спробувати створити сферу. Вони послухалися мене: поволі формуючи сферу, до якої постійно додавалися ще стрічки енергії. Коли щільний клубочок було утворено, я вирішала спробувати обережно його збільшити. Доки куля між моїми руками збільшувалась, щось змінилося: я вже не була одна. Про це повідомив легкий протяг, що навідується лише з певними особами. Ці створіння – моя мати, тітки Гвенівер та Мара. Коли я обернулась, щоб привітатися, до мене долинув м'який холодний голос:- Здрастуй, дорога племіннице. Можна ж тебе так називати?
Ця фраза збила мене з пантелику: так до мене зверталася тільки тітка Гвенівер. Але її голос інакший: живіший, якщо так можна сказати. І тут я допетрала що до чого: це має бути істота схожа на мою рідню, отже це Мара. Голос подібний до того, що я ще тиждень тому вперше почула.
- Це ти – Мара, і ти третя сестра, - твердо сказала я. У відповідь почувся лише химерний сміх, від якого кістки пробирає жахливим холодом.
- Кіро, та ти у нас розумниця! Буду відверта: ти мене здивувала, я не очікувала таких розумових здібностей від тебе. Але всі помиляються, тож забудьмо, - мовила до мене Мара. Я не могла відвести від неї погляд: її шкіра була холодного сірого, мертовного кольору, що в деяких місцях немов розтрощена... коси чорні з легким фіолетовим відтінком,а очі яскраво пурпурного кольору, вони світяться немов з них мають вилетіти зірки.
Доки я розглядала свою тітку, вона плавно, як та гадюка, почала підходити до мене. Вона виглядала, як справжній хижак, що готується до нападу. Першими на думку спали – відступ та неочікувана атака. Саме тому я почала потихеньку відходити назад, не відводячи погляд від Мари, та поступово збільшувати силову сферу. Коли вона була менше ніж за метр від мене, я направила згусток енергії в обличчя істоти. Куля врізалась у неї, а Мара почала кричати настільки голосно, що мені здалося ніби їй вилили кислоту на обличчя. Доки я стояла, споглядаючи за цим жахіттям, до мене підпливли стрічки темряви. Вони щільно огорнули моє тіло, а далі ...
Далі я розплющила очі. Наді мною нависла голова Яна, що мав стурбований вигляд.- Гей, монстрику, ти як?
- Я жива, але там стільки всього трапилося. Яне, вона там була – Мара прийшла туди. Вона така дивна... Ну і звісно хотіла мене вбити, та я скористалася своїми силами. Правда вона верещали ніби її облили кислотою, хоча це всього лиш пітьма... Дивно. А ще я тебе чула, мені було спокійніше, коли ти говорив, - розповіла хлопцю.
- А як ти звідти вибралась?
- Ем, мене мої сили витягли... - відповіла. Хоч це і дивно, адже мої очікування були такі, що опанування магії буде складнішим, але я щаслива, що жива і зараз сиджу поряд з Яном.
Через хвилин п'ять до кімнати зайшли тітка Гвенівер та тато. Вони мали дивний вигляд, подумала я лиш на одну секунду, а потім сталося це:
- Кіро, от скажи мені на милість. Ти маєш клепку? Невже, не зрозуміло: лізти у пітьму на довго небезпечно! - гримнула на мене з вигляду занепокоєна тітка. Хех, тепер все на своїх місцях, а то я злякалась, що їх підмінили.
- Вас взагалі не турбує як я? Чи не сталося зі мною чогось поганого? Чи я неушкоджена? - театрально промовила я. Ну а що? Могли хоча б поцікавитися, як Ян. Наприклад...
- Добре дорогенька, з тобою все добре? Ти жива, отже нічого катастрофічного не сталося, - сказала тітка.
- Взагалі-то я зустрілася з Марою! Вам не цікаво дізнатися, як я виринула з пітьми? - досить грубо звернулась я до них.
- Стоп. Вона була там? Дитино, ти часом не мариш? Небагато істот твого віку змогли втікти від неї, тож розкажи детальніше, - сідаючи на крісло, сказала моя тітка. Батько все ще стояв коло дверей, спостерігаючи за розмовою.
- Я бавилася темрявою, намагалась хоч трохи опанувати свою магію. Коли я експериментувала зі створенням сфери-пустки, вона з'явилася. Так нахабно, що жах. Тобі б її манери не припали до душі. Почала говорити, а потім поступово йти на мене. Я, як будь-яка адекватна людина, почала відступати, обережно збільшуючи об'єм сфери. Тож коли вона була десь за метр від мене, я спрямувала свою магію їй в обличчя. Дивно те, що вона верещала так ніби це була не пітьма, а щось дуже їдке. Не знаю... Потім мене підхопила моя магія і виштовхнула у реальність. Якось так, - вдруге розповіла я. Тітка перемінилася на обличчі і промовила одне:
- Йди до себе в кімнату. Яне, ти з нею. Ляжте поспіть, за декілька годин я вас розбуджу, - підіймаючи нас на ноги, говорила вона. Далі просто вивела за двері й зачинила їх на ключ. Це максимально дивна поведінка... Я хотіла щось сказати, та Ян приклав палець до вуст, таким чином кажучи: "тихо". А далі показав на двері.
З-за них ми почули пару фраз тітки Гвенівер:- Трясця, що робити? Цього не мало статися, вона не може мати ці сили... Але що це тоді...
Далі було чутно лише кроки людини, що точно відчуває страх. Але чому?..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поклик пітьми
FantasyКіра втрачає сестру, та прочитавши її щоденник, дівчина розуміє, що із загибеллю найріднішої їй людини не все просто. Тож вона та її друг починають розслідування, але чи все що здається правдою нею є? Чи дійсно це було самогобуство? Можливо, тут від...