Yeni bir hikaye, yeni umutlar, yeni yalnızlıklar
Şarkı: Akşamüstü/Yaşlı AmcaOy verip, yorum yaparsanız çok sevinirim.
Keyifli okumalar.🌬️Büyük balık, küçük balığı her zaman yerdi değil mi?
Hiç şansı olabilir miydi küçük balığın büyük balığı yemeye...
Ama denemekten de vazgeçse yem olur muydu büyük balığa?Günümüz
"Lal Hanım."
O an büyük plaza camından kasvetli havayı izlerken ürpererek arkamı döndüm.Orta yaşlardaki, sarı saçlı Elif Hanımla göz göze gelmiştik. Yüzünde samimi bir gülümseme vardı.
"İyimisiniz, korkutmadım sizi umarım?"
"Yok sorun değil." Diye mırıldandım.
"Evraklarınızı getirdiniz değil mi?"
"Evet."
"Tamam o zaman buyurun Metin Bey içeride sizi bekliyor."
"Tamam."Ortalıkta kasvetli bir hava vardı.
Alışmıştım, alışamam dediğim ne varsa hepsine alışmıştım. Bazı günler vardır, bir gün yağmur yağar ertesi gün güneş açar, İnsanlarda böyleydi; bir gün ağlar ertesi gün hiç bişey olmamış gibi gülerlerdi.
Dün olanlardan sonra hiç bişey olmamış gibi insanlar işlerindelerdi. Belki zorunluluktan ama hiçte şikayetçi görünmüyorlardı.
Dün Metin Bey bir yemek vermiş eşinin Hamileliğini herkese açıklayıp, kutlamıştı. Kutlamaya bütün iş arkadaşlarını yani bizleri de davet etmişti. Aslında davet değil, gelmemizi emretmişti. Bunu yapmasının bir sürü nedeni vardı; herkese iyi bir ekip ve aile olduğunu göstermek istemişti belkide daha başka nedenler vardı...
12 saat önce
12 kişilik bir yemek masasının hemen baş köşesinin yanındaki sandalye de oturmuş, herkesin şen kahkahasını dinliyordum. Herkes birbirine bir şey anlatıp kendi aralarında gülüşüyorlardı. Bense sadece onları izliyordum. Metin Bey biraz önce eşinin Hamileliğini açıklamıştı. Herkes onları tebrik edip, sağlıkla doğmasını dilemişti.
Metin Bey'in 2 evliliğinden, 2 çocuğuydu bu minik.
6 ay önce Aysun Kayacılarla evlenmişti. Aysun Kayacılar. Büyük bir inşaat firmasının sahibi; Erkan Kayacıların biricik tek kızıydı. Aysun Hanım, Metin Cengiz'e aşık mıydı bilemezdim, ama Metin Cengiz'in aşık olmadığı aşikârdı. Onun tek derdi; Kayacılar inşaat firması ile güçlerini birleştirmekti. Kayacılar inşaatın kurucusu ve patronu Erkan Kayacılar, bu duruma sıcak bakmasada kızı için evlenmelerine izin vermişti. Ve böylelikle Metin Cengiz yavaş yavaş hedefine ulaşmaya başlamıştı ama bu yollarda büyük taşlar vardı. En büyük taş Güzel eşinin biricik babasıydı onun güvenini kazanmak kolay değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMUŞ AJAN
Teen FictionHayat denilen şey ölümden mı ibaretti? Yada gece bir kaç saniye de gördüğümüz rüya mıydı ölüm? Eğer öyleyse herkes kendi rüyasının katili miydi?