Aldatma

17 3 4
                                    

Ders bitmişti yerimden kalkıp kütüphaneye kitap okumaya gidecektim. Çantamdan kitabımı alıp tam gidecekken birisinin bana seslenmesiyle durdum. 

Oğuz: Hey, bana söz verdin sana soru soracaktım ve sende cevaplayacaktın!

Mine: Tamam çabuk sor ne soracaksan.

Oğuz: Niye o kızla kavga ettin?

Mine: Benle uğraştı ve bende ona benimle uğraşmaması için karşılık verdim. Eğer buna benzer sorular soracaksan gideceğim.

Oğuz: Tamam ama bir şey merak ediyorum. Sen ona laf attın mı? Çünkü ona laf atmışsındır ki sana karşılık vermiştir.

Mine: Ne zamandan beri sınıfı sormak laf atmak olmuş?

Oğuz: Sadece sınıfı sorduğun için mi sana karşılık verdi?

Mine: Evet, sadece ona sınıfı sordum şimdi müsaadenle.

Oğuz benim gitmemi beklemeden kızın peşinden gitti. Bende onun peşinden kütüphanenin yolunu tuttum. Kütüphanede beş sayfaya yakın kitap okuduktan sonra zil çaldı. Yerimden kalkıp sınıfın yolunu tuttum ama sınıftan bağırışlar geliyordu. Hemen içeri girdiğimde Oğuz ile o kız kavga ediyordu.

Oğuz: Yaren sana ne oldu böyle kız sana hiç bir şey yapmamış olmasına rağmen niye ona bulaştın?

Yaren: Babam onun babasını sevmiyor yani bu yüzden bende o geri zekâlıyı sevmiyorum.

Oğuz: Tanımadığın biri hakkında düzgün konuş!

Yaren: Ben onu çok iyi tanıyorum.

Oğuz: Bence sen Sinan'ı da çok iyi tanıyorsundur. 

Yaren: Ne diyorsun?

Oğuz: Bilmediğimi mi sanıyorsun ha?

İçeri adım attığımda Yaren direk bana baktı ve;

Yaren: İşte aramızı bozan şerefsizde geldi! Bir alkış lütfen.

Mine: Kapa çeneni ben kapatırsam kötü olur!

Yaren: Ne olur? Babana mı dersin. Ah çok korktum!

Mine: Babama söylememe gerek yok ben hallederim ki.

Yaren: Sen kendini ne sanıyorsun ya egoist misin?

Mine: Evet kendime güveniyorum kendimi seviyorum ve kendimi güzelde buluyorum. Ha bide buna egoistlik değil ÖZGÜVEN denir. Özgüven kelimesini yüksek sesle ve bastırarak söylemiştim. Ağzını açacaktı ki orayı terk ettim.

Kızlar tuvaletine gitmek için etrafa bakındım ve koridorun sonunda kızlar tuvaletini buldum tam içeri girecekken bir el beni engellemişti. Hemen arkamı döndüğümde Oğuz'u gördüm.

Oğuz: Yaren adına çok özür dilerim sana böyle bir şey dememesi gerekiyordu. 

Tuttuğu koluma baktığımda kolumu bırakmıştı.

Mine: Dinliyorum?

Oğuz: Yaren senin hakkında kötü şeyler dedi hatta senin karakterini bile bilmeden sana kötü şeyler söyleyerek sana haksızlık etti. Gerçekten özür dilerim. Bide aramızı sen bozmadın yani kendini suçlu hissetme.

Bir şey diyecek gibi oldu ama sustu. Tam gidecekken onun kolundan tutup;

Mine: Eğer senin için sorun olmayacaksa neden ayrıldığınızı sorabilir miyim?

Oğuz: Beni en yakın arkadaşım ile aldattı. Arkadaşım benim sevgilimin ona yürüdüğünü göstermek için bana yazışmalarının ekran görüntüsünü atıyordu. Ben her yazmış olduğu cümlede şoka uğruyordum ama en son atmış olduğu mesaj ve arkadaşımın vermiş olduğu cevap sayesiyle ikisininde benden uzak olması gerektiğini anladım. Yani hem en yakın arkadaşım tarafından büyük bir kazık hemde eski sevgilimden yalan ve boşa zaman harcamış oldum. 

Onunla empati kurmaya çalıştım ama hiç sevgili yapmadığım ve hiç arkadaş kazığı yemediğim için onu tam anlayamıyordum. Yine de üzüldüğümü göstermek için suratımı astım.

Oğuz: Neyse benim gereksiz dertlerimle senin rahatsız etmeyeyim. Sen bir yüzünü yıka sakinleşip öyle gel istersen sınıfa. 

Ona başımı onaylayıp kızlar tuvaletinin içine girdim. Girdiğim gibi telefonumu almam bir oldu hemen kitabı bir yere koyup mesajlara girdim.

:MESAJLAR: 

Mine: dede senden bir şey isteyeceğim

Kadir: Söyle.

Mine: Benim okulumda Yaren diye biri var ve beni rahatsız ediyor. 

Kadir: Tamam anladım ben senin derdini hallederim.

Mine : tamam dedecim öptümm.

Selamm! Yeni bölüm ve benn! Sizlere bu son bölümüm biraz mola vereceğim ama merak etmeyin yakında geri döneceğim! Size soru: Sizce Mine'nin dedesi Yaren'e ne yapacak?

Yorumlaraaaa =) Ecrin-SEVİNÇ

Benim Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin