Telefona bakmaya devam ederken dedemin sesiyle kendime geldim.
Kadir: Kimle konuşuyorsun sen?
Mine: Arkadaşım dede.
Kadir: Bu konuyu babana söyleyeceğim nasıl bir arkadaş öğrenip bana söylesin malum ben senin sadece dedenim. Dedenim kelimesini bastırarak söylemişti.
Furkan: Dede ben ilerde Mine ile evleneceğim öyle değil mi?
Kadir: Büyük ihtimalle evet.
Furkan: Mine beni her ne kadar istemesende tek damat benim. Bana sırıtarak dedeme döndü ve koluna sarıldı.
Onları umursamayarak telefonumu açtım sonrasında telefonumda bir şifre olmadığını fark edip kendi tedbirimi almak için telefonuma şifre yaptım. Tam telefonu kapatacakken aklıma Oğuz'a mesaj attığım geldi ve hemen mesaj kutuma girdim. Mesajıma görüldü atmıştı, şaka gibi Oğuzdan görüldü yemiştim! Tam o anlık sinirle telefonu kapadım ve kafamı geri yasladım. Kucağımda olan telefondan bildirim gelmişti hemen açıp baktım Oğuz bana mesaj atmıştı:
Oğuz: Kaydettim :)
Mesajına görüldü atmak istemediğim için mesajına kırmızı kalp bıraktım sonrasında telefonu kapatıp yolu izledim. Biraz zaman geçmişti ve eve gelmiştik. Hemen arabadan inip eve girdim ayakkabımı çıkarıp terliklerimi giyip odamın yolunu tuttum. Odamın kilidini açtıktan sonra geri kapıyı kapatıp kilitledim. Üstümdekiler çıkarırken birden kapı açılmaya çalıştı o anlık refleksle yatağımın altına saklandım. Kapının kitli olduğunu hatırlayıp geri çıktım ve 'Kimsin!' diye bağırdım.
Furkan: Benim Mine aç kapıyı!
Mine: Üstümü giyiniyorum sonra!
Furkan: Acelem var hemen aç işte!
Mine: Furkan defol git bak çıkarsam çok kötü olur. Bunu derken bir yandan üstümü değiştiriyordum.
Furkan: *Sadece benim duyabileceğim şekilde* Ne yapacaksın? Sikicek misin.
Bunu duyduktan sonra babama mesaj attım ve 'SAPIK BENİ RAHAT BIRAK!' diye bağırdım.
Bütün ev ahalisinin odama koşturarak geldiğini çok iyi duyabiliyordum. Merve halam geldiği gibi Furkan'a bağırdığını duydum.
Hakan: Kızım iyi misin?
Mine: Baba kapıyı açmamı istedi eğer kapıyı açmazsam beni döveceğini söyledi! Diyerek ağlamaya başladım.
Furkan: Yalan söyleme lan öyle demedim ben!
Mine: Baba inanın bana beni taciz edecekti kapıyı kilitlemeseydim!
Herkesin aşağı inene kadar Furkan'a bağırdıklarını duydum. Rahatlamıştım hiç yoktan 1-2 hafta Furkan etrafıma geçemeyecekti. Yalan söylemeyi sevmiyordum ama Furkan bunu hak etmişti. Üstümü değiştirdikten sonra elime telefonumu aldım ve Instagram'da gezindim gezinirken takip isteğinin geldiğini gördüm. Hemen açtım ve kolejimin Instagram hesabı bana istek atmıştı. Kabul edip diğer profile baktım. Profilde oğuz vardı isme bakınca onun oğuz olduğunu anladım. Kabul edip geri istek yolladım. Biraz zaman geçtikten sonra isteğimin onaylandığını fark ettim. Hesapta sadece iki tane fotoğraf vardı. İlk atmış olduğuna baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tatlı Belam
RomanceArtık Türkiye'ye gelmiştim ve oradaki hayatım devam edecekti ama ben bu yaşamıma devam ederken hayatıma yeni biriler girip, onlarla anılar yaşayacağım. İYİ OKUMALARR-Yazar