Bugün yeterince sorun yaşamıştım istediğim tek şey eve gidip dinlenmekti. Dersler bitmişti okul çıkışına gelmiştik. Okul bahçesine geldiğimde siyah araba gördüm önümde durmuştu arabanın kapısı açıldığında içerideki dedemi gördüm.
Mine: Dede hoş geldin!
Kadir: Hoş buldum, kim o kız göster onu bana.
Etrafıma bakındım ve Yaren'i gördüm.
Mine: Yaren buraya gelir misin!
Yaren yanımıza geldiğinde bana nefret dolu bakış atıyordu. Bu bakışları dedem fark etti.
Kadir: Kızım sen kime öyle bakıyorsun!
Yaren: Pardon anlamadım?
Kadir: Sana diyorum ki torunuma nasıl bakış atıyorsun öyle?
Yaren: S-siz kimsiniz yani isminiz n-ne?
Kadir: Ünlü holding sahibi Kadir Aksoy.
Yaren kaçmak için delik arıyordu sanki en sonunda dedeme;
Mine: Dedecim ben çok yoruldum da okulda, eve gidebilir miyiz?
Kadir: Tamam kızım gidelim ama bu okula bir benim adamlarından getireyim.
Hemen arabaya bindim ve eve doğru yol aldık.
Kadir: Mine, kuzenlerinde eve geldi haberin olsun. Bide eve gittiğimizde bir konu konuşacağım sizinle.
Mine: Tamam dede.
Eve geldiğimizde direk odama girdim ve üstümü değiştirdim. Ayağıma yeni bir çorap giyeceğim esnada kapım açıldı ve içeri biri girdi. Kapıya baktığımda karşımda Furkan vardı. Kapıyı çalmadan girmişti resmen!
Mine: Kapı çalma âdetleriniz yok galiba!
Furkan: Özür dilerim Mine, dedem çağırıyordu da o anlık heyecanla kapını çalmayı unuttum.
Mine: Ne bu heyecan konu ne ki?
Furkan: Buna sende çok sevineceksin!
Mine: *sessizce* Konu sen olduğunda hiç heyecanlanasım gelmiyor benim ama neyse.
Furkan: Bir şey mi dedin Mine?
Mine: Ha yok bir şey. Neyse gel aşağı gidelim bakalım bu kadar beni heyecanlandıracak şey neymiş.
Aşağı indiğimizde babamın yüzünde bir dehşet vardı. Konu her ney ise kötü bir şey olduğu kesin idi.
Mine: Baba neler oluyor?
Hakan: Kızım okula yeni müdür gelecek ve bu kişide annen.
Nasıl yani şimdi benim okuluma üvey annem mi gelecekti? Hayır ya okulda zaten ilk gün olaylar yaşadım şimdi ise annem geldi diye dahada olaylar olacak.
Kadir: Kızım beni şu okulda biri ile görüştürdün onun babası hakkında neler biliyorsun.
Mine: Tek bildiğim şey o ve babası bizden nefret etmesi.
Kadir: Tamam onun babası senin annenin ölümüne sebep oldu.
Hakan: Baba öyle pat diye denmez ki Mine daha çocuk!
Kadir: Büyüsün o zaman! Her neyse, senin okuluna Furkan'da gelecek. Lakin sınıfta boşluk olmadığı için Oğuz denilen kişiyi başka sınıfa atacağız.
Mine: Ne, asla Oğuz'u atamazsınız!
Kadir: Nedenmiş o? Neyin oluyor o çocuk senin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tatlı Belam
RomanceArtık Türkiye'ye gelmiştim ve oradaki hayatım devam edecekti ama ben bu yaşamıma devam ederken hayatıma yeni biriler girip, onlarla anılar yaşayacağım. İYİ OKUMALARR-Yazar