3

4.9K 132 7
                                    

HELLLÖÖÖÖÖ❤️‍🩹

..

Kapıyı sert olduğunu düşündüğüm bir tavırla çarptım! ''şerefsizler! oruspu çocukları!''  şerefsizler, elime 2 kuruş verip atmışlardı işten.  Arkama baktım bar eskiydi  ama  iş yapıyordu çünkü her türlü pislik vardı, kapının yanındaki  atılmamış çöp görünce şeytani fikirler şimşek gibi çaktı aklımda.

Çöpe ilerleyip pis çöp poşetini elime alıp arkaya yöneldim arkadaki kapıdan içeri girip büyük pistin oraya gidip bütün çöpü sahneye döktüm, barın oradakiler  şaşkın yüz ifadesi ile beni izliyordu . 

Çöp döktükten sonra barın oraya gidip  bir kaç bira ve viski alıp  kapıya yöneldim 

"seni piç yakalayın şunu " duyduğum sesle hızlı adımlarla bardan çıkıp son hızla koşmaya başladım kırmızı apartmanın yanındaki ara sokaktan geçip  büyük çöp kovalarının arkasından  eski mahalleye girdim mahalleye girince rahatladım burada bana hiç bir şey yapamazlardı .

Aylak aylak yürürken  Neco'yu gördüm  dükkanın önüne çömelmiş elindeki tütünü  içiyordu. sinsi sinsi arkasına doğru yürüyüp ensesine bir tane patlattım. anında yerinden sekti "oruspu çocuğu"  elini ensesine alıp kaşıdı ve üstüme doğru yürüdü "pezevenk... piç" kahkaha atarak koşup dükkana sığındım Cihat abini arkasına saklandım.

"abi yardım et" neco üstüme doğru gelmeye devam etti . cihat abi onu  durdu "lan yemeyin birbirinizi, ALLAH ALLAH" son iki kelimeyi bağırarak söylemişti neco durup "tamam gel anlaşalım" akılınca beni kandıracaktı kanmam bu numaralara kollarımı hayır şeklinde salladım.  

Neco gidip eski küf koltuğa oturdu. bende kıkırdayıp Cihat abinin ne yaptığına baktım yere oturup yürüttüğüm biraları açtım. Cihat abi kafasının çevirip bana baktı "hayırdır piyangomu vurdu?" ben elimi umursamazca sallayıp "keşke abi çaldım  bizim Rızonun barından"  cihat abi bi tövbe çekip işine geri döndü 


"lan bana da yollasana bir tane" Neco'nun sesi ile diğer şişeyi Neco'ya fırlattım  "lan yavaş kırılır falan"   umursamazca kafa sallayıp biramı yudumladım, beleş birada ne güzel oluyordu.

Mahalleye giren siyah lüks araba ile herkesin odak noktası olmuştu böyle bi mahallede 2 kişinin arabası vardı. Şimdi böyle zengin bi arabanın burada olmasına şaşırdım. önden bi koruma çıkıp arka kapıyı açtı. Arka kapıdan çıkan kişi ile şok içinde kaldım "DEVRİM!"


Hİİİİİİİ NABERRRSİNİZZZZZZZZ BENDE İYİMMM TEŞEKKKÜRLER ❤️‍🩹💕

Benim Bebeğim|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin