6

3.6K 96 22
                                    

herkese merhaba 1,27 okuma olmuş kitabın okuyan ve yorum atan herkese çokça sevgi yolluyorum❤️‍🩹

1 hafta sonra 

Tamamen bitkisel hayata dönmüştüm sanki yemeden içmeden kesilmiştim lanet girseydi kalbime söküp alsaydım. Bana aşık olsun demiyorum aşk olarak bir şey hissetmiyorum, kızgınım.

 Escort yerine koyması orda küçülüp yok olmak istedim. Malı gibi sikip sonra çekmesi, beni umursamaması canımı fazlaca yaktı, o tokatlardan daha çok yaktı.

"oynama nimetle ye" abimin sesi ile dalgım yerden ona baktım "oynamıyorum" ağzımın içinde cevap verdim. Abim bir bana bir yemeğe baktım kaşığındaki son yemeği ağzına atıp . "öyle olsun" 

"KAÇ GÜNDÜR BÖYL ATEN NE YEMEK YİYOR NE YATAKDAN ÇIKIYOR Bİ HALLER VAR SENDE" annemin sinirli tavrı ile ve soğuk sesi ile konuştu ona küstüğümü sanıyor fakat o kadar farklıydı ki konu.

"Neyin var abicim? söyle hallederiz bişi istedin alamadın mı? " keşke alamadığım bişiden depresyonda olsaydım. "yok abi havam yok gelirim kendime bir kaç güne kafasını sallayıp balkona çıktı ve bi sigara yaktı o sırada annem masayı toplamaya başlamıştı.

Masadan kalkıp odaya geçti yatağıma ilerleyip şarjda duran  telefonumu aldım Neco'nun arama bildirimleri mesajları doluydu ona da nadiren yazıyordum asla susmazdım eskiden. eskiden işte yeni bir ben oldum sanki çok değersiz görüyordum takmazdım aslında bu lafı ama bir anda koydum içime ve gitmiyor ne bu cümle ne bu etki.

bilmem kaç kere çalan telefonumu cevapladım "efendim" karşıdan bir kaç hışırtı geldi "oo reis sonunda açabildin telefonlarımızı valla güvercin yollayacaktım evine "

"yemek yiyordum sorrry " tekrar bir kaç hışırtı ve makine sesleri geldi "he afiyet bal şeker olsun kuzuma " 

"sağol anne " karşıda bir kahkaha tufanı "tamam bitecek işim şimdi çık bira yaparız abimlerde olacak"  görmese de başımı sallıyordum o konuşurken "blmiyorum tadım yok ya"

"tch tch itiraz yok hayde kaçtım" ve pat yüzüme kapattı.


selam selam selammmmmmm 

çok güzel şarkıdır bu bölüme itahfen ediyorum ve bütün erkekler Allah cezanızı versin diyorum (erkekler diyorum adamlar değil  adamlar böyle bişi yapmaz zaten)

öptüm kocaman


Benim Bebeğim|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin