Bu arada yeni kapak nasıl? görüşlerinizi söylemeyi unutmayın.
2,7k okunma için teşekkür ederiz 😽
selamlar bu arada
+18
Son dilim pizzamı da yiyip devrime baktım o sadece bir kaç parça balık yiyip sonra sigara yakmıştı ayağa kalkıp yanına gidip üstüne oturdum güldü.
"Doydun mu?" kafamı sallayıp başımı göğsüne gömdüm götüm bir kaç kez vurdu sigarayı söndürüp elini kalçamda dolaştırdı boxerimin içine sokup okşadı kulağıma yaklaşıp "BABACIĞIN AĞLATA AĞLATA SİKSİN Mİ SENİ?" kulağımı dişlerinin arasına alıp hafif ısırdı popomu kasıklarına bastırdım inleyince popomu kaldırıp indirdim.
popomu sıkıp bir kaç kez daha vurdu. Yanağımı dili ile yaladı dudağıma gelince dudağımı dişledi elleri ile kollarımı arkada birleştirdi küçük bir mırıltı döküldü ağzımdan ağzım açıkken o sırada boşta olan ellerini baş ve ortağa parmağını ağzımın içine soktu .
işaret parmağını daha çok boğazıma ittiği sırada boğazımda bir öğürtü geldi ama aldırış etmeden parmağı ile boğazımı becermeye devam etti. Arkadan fon müziği geldi ama nasıl bir şey olduğunu algılayamadım çaldı sonra bir anda kesildi bu sefer tekrar çaldı o an telefonumun çaldığını idrak ettim.
parmaklarını boğazımdan çıkardı "telefona bakim önemlidir belki" şuan beni dinlediğine bile emin değildim boğazıma soktuğu iki parmağı kendi ağzına götürüp emdi, kollarımı tutan tek eli ile beni bir anda çevirip masaya yasladı.
emdiği eli bir yere dokundurmuyor her şeyi diğer temiz eli ile yapıyordu boxerimi indirip ıslak olan parmaklarımı deliğimin girişinde hissetim bir an içime sokup hızlıca girip çıktı. Çığlık savurdum bir anda güzel hissettiriyor bir o kadar da canımı yakıyordu.
Parmaklarını içimden çıkarınca kısa bir boşluğa düşürdüm sonra deliğimin içine bir anda penisini soktu ne kadar azıcık genişlesem de acı ile tekrar bir çığlık acıdım bir kaç defa içimde gel git yaptıktan sonra içimden çıkıp oturdu sandalyeye üstüne çekti beni bir kaç kere üstünde zıplattı. Gelmesine yakın elini penisime atıp beni çekti ben onun karnına oda benim içime geldi. gözlerimi kapattım kafamı ona gömdüm. Sanki şuan güzel bir rüyada gibiydim.
umarım bir gün uzun bölüm atarım amin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Bebeğim|Gay
General FictionAnnemin patronu ile sadece biraz oynamak istemiştim fakat ona bu kadar aşık olduğumu düşünmemiştim (ÇOK FAZLA YAZIM HATASI CRİNG SAHNE VS VS VAR BUNU BİLEREK OKUYUN TEŞEKKÜR EDERİM) Bok gibi bir hikaye açıklaması oldu Eşcinsel bir kurgudur