13

2.2K 59 8
                                    

selamlalar..

Hızlı adımlarla merdivenden indim içeri giren Devrim ile kesişti yolum bana baktı hızlıca kolumdan tutu lavabo olduğunu düşündüğüm yere sürükledi kapıyı açıp içeri soktu  "LAN NE İŞİN VAR BURDA" ben debelenip kolumu Devrimden kurtardım "EVLİ MİSİN ?NASIL KANDIM SANA YAZIK BANA" yüzüme sert bir şekilde tokat attı. "SESİNİ KES BAĞIRMA BANA " göz yaşlarıma hakim olamıyordum.

"Aşkın özür dilerim güzelim acıdı mı bak ama burada olmaman doğru değil"" tam tutacakken beni geri adım attım " Senin evin olduğunu bilmiyordum bilseydim gelmezdim emin ol evli olsaydın yüzüne bile bakmazdım" 

Devrim tam elini kaldırdığı sırada kapı açılma sesi geldi "ABİ!"  odasına girdiğim kişiydi, devrim elini indirdi "efendim Barın?" Adı Barınmış "pasta?"   Devrim kafasını sallayıp üstünü düzelti bana sonra konuş caz gibi bir bakış atıp çıktı arkasından Barın çıkacak sandım .

İçeri girip kapıyı kapattı yanda duran küçük havlulardan alıp yaklaştı daha yeni kanadığını fark etiğim dudağıma koydu. Elimi havluya götüreceğim sırada diğer eliği ile nazikçe bileğimden tutu "böyle çıkamasın eve git paranı tam yatırılar merak etme kesileme olmaz ben ilgileneceğim abim adına özür dilerim" 

"Niye?" bana baktı " ne niye burada çalıştın ve sonuçta tam ödeme yapmamız lazım sana" kafama salladım hızlıca "ondan bahsetmiyorum niye özür diliyorsun" bana anlamamış gibi yaptı "sen değil Devrim dilemesi lazım evliyken benle yatıp hem ailesini kandırdığı hem de beni kandırdığı bu şerefsizliğe rağmen hala çocuklarının yüzüne bakabildiği için emin ol acımadı dudağım bile bu yediğim ilk tokat değildi abinden" 

Duyduğu şeylere şaşırmamıştı deme ki  daha öncede böyle şeyler olmuştu  "peki..." havluyu elime koyup çıktı lavabodan.



Benim Bebeğim|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin