2 SEZON 1 BÖLÜM (YENİ BAŞLANGIÇ)

763 37 7
                                    

SELAMLAR ARKADAŞLAR ÇOK İSTEDİNİZ DEVAM ETSİN DİYE BENDE DEVAM EDİM DEDİM HEM DAHA İYİ BİR KİTAP OLUR İNŞ...

Koridorlarda anons sesler bot sesleri yankılanıyordu üstümdeki askeri cekete biraz daha sarıldım korkuyordum. 

"İç su kendine gelirsin" uzatılan şişeyi alıp kapağını açmak için gücümü kullanıyordum ama ellerim titriyordu çok güçsüzüm  yanımdaki asker elimden alıp şişeyi kapağını açtı onun yardımı suyu  elime alıp içtim şişenin hepsini bitirmiştim dilim damağım ama bi kuraklık gibiydi.

Boş olan şişeyi elimden alıp kapağını kapattı koridordaki çöp kutusuna attı. yanıma gelip boş sandalyeye oturdu ""ifadeni almam lazım... yapabilir misin?"  gözlerimin içine bakıyordu göz yaşlarım kendiliğinden akmaya başladı dudaklarımdan akıyordu

 "Zorlamak istemem seni ne zaman hazır hissedersen o zaman başlayalım ifadeye" kafamı salladım gözlerimi yerden çekmeden. Yanımdaki beden ayağa kalktığını hissetim sonra yavaşça uzaklaştı. Hiç gözerimi yerden çekmeden  durdum orda kaç dakikadır duruyordum bilmiyorum binadaki sesler azalmaya başlamıştı ışıklar kapanıyordu bazı yerdeki koridordan ağır ayak sesleri gelmeye başladı.

Kafamı yavaşça kaldırdım "efendim?" dedim  saatler sonra ilk defa konuşmuştum dudaklarım boğazım kurumuştu "gidecek yerin var mı?" yanıma oturdu kafamı olumsuz anlamda salladım. "Adını bile bilmiyoruz ya orda olmasaydık ya bir şeyler ters gitseydi"  sustum ellerimle su şişenini biraz daha sıktım " neden oraya baskın yaptınız?"

 Sırtını geriye yasladım kollarını birleştirdi "bunu sana anlatamam"   kafamı tam kaldırıp gözlerinin içine baktım iyice "Devrim için dimi Devrim ılıcak?" gözbebekleri büyüdü gözlerini kaçırdı.

OLAYY OLAYY OLAAYY KİTABIM BAYA TUTUĞU İÇİNDEDİM Kİ BUNA BU SON YAIŞMAZ YORUMLARDAN BİRİSİNDEN İLHAM ALARAK İKİNCİ SZEONU BAŞLATIMM🩷


Benim Bebeğim|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin