15

2.1K 59 9
                                    

Selam bebikolarım

...

Ceketimin fermuarını sonuna kadar çektikten sonra görüş açıma giren kafeye yürümeye başladım. Kapının önüne gelince ortalarda Barının oturduğunu gördüm oda gördü beni el salladı bende el salıp kapıyı itip içeri girdim, onun oturduğu masaya yönelip selam verdim.

Üstümü ve çantamı yan sandalyeye koyup Barının karşısına oturdum. menüyü gösterdi gözleri ile elime alıp baktım biraz... garson gelince çilekli bir milkshake söyledim Barında kahve söyledi.

"ee seni dinliyorum?"  peki dermiş gibi geri yaslanıp kollarını birbirine bağladı "barın ben" güldüm "onu biliyorum zaten"  gözlerini açarak haklısın der gibi hareket yaptı "ilgimi çektin ve kahve içmek istedim ama galiba ben senin ilgini çekmedim"

 garson gelmesi ile söyleyeceğim şeyleri yuttum garson bardakları masaya bırakıp  nazikçe gülümsedi "başka bir şey ister misiniz?" barın kibarca hatır deyince garson gitti. "Abin daha ilgimi çekiyor"  VE PAT GİBİ PATAVASÇA YİNE SÖYLEDİM

Bardağına uzanıp bir yudum aldı bende pipeti ağzıma götürüp içmeye başladım. "İlk değilim galiba" Barın bardağı  masaya koydu "Anlamadım" dedi anlamamıştı "Aninin ilk kaçamağı değilim dimi diyorum" gözlerimin içine baktı "evet" 

Dudaklarım kıvrıldı belli etmemek için etrafa bakıyormuş gibi yaptım sonra mılkshakimden bir yudum daha aldım. "diğerlerine peki sonra ne oldu"  oda kahvesinden bir kaç yudum alıp  bardağını öne itti masaya kollarını koyup "bilmem ama iyi şeyler olmadı diye biliyorum" 

"Ne bekliyordum ruh hastası Devrim"  sinirlenmiştim "AYY KUSURA BAKMA SENİN ABİN AMA " Barın gülümseyip  "önemli değil haklısın"

30 dakika daha durduk kafede normal şeylerden konuştuk sonra Barın hesabı ödedi bende ödemek istedim ama izin vermedi mahallenin önüne kadar yürüdük.

mahallenin önüne geline adımlarımı yavaşlatınca oda anlayıp durdu. Tamamen bana dönüp ellini cebinden çıkarı bana uzattı "memnun oldum tanıştığıma " gülümseyip bende elimi çıkardım cebimden  uzatıp sıktım elini "bende memnun oldum"   elini çekmedi "Teşekkür ederim" elimi çekip cebime koydum "önemli değil teşekkür ederim" ve yürüyüp gittim arkama bakmadan...


Benim Bebeğim|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin