Deschid cutiuta cu putine emotii si inauntru descopar un lantisor cu initialele noastre "D si K" un card si inca o cutiuta. In cea de-a doua cutiuta care se afla in prima cutiuta descopar cheile de la o masina cu simbolul de BMW. Deja sunt cu nervii la pamant. De ce dracu nu ma intelege? Bou naibi! Ce disperat de viata il urasc.
"Deci iubito iti place cadoul?"
"Prefer sa nu raspund si lasama sa ma calmez."
"Dar de ce sa te calmezi?"
"Dean te rog iesi afara."
"Dar iubito.......ce am."
"Vrei sa sti ce ai facut pai ma injosesti Dean intelegi? Ma injosesti si nu numai ca ma injosesti, dar ma faci sa ma simt prost, foarte prost deoarece tu imi oferi atatea. Chiar o masina si card cu cine stie cate mii chir zeci defapt sute de mii de dolari pe el. Tu nu ma intelegi si mi-as dori sa ma intelegi chiar mi-as dori, dar se pare ca nu o faci." spun eu tipand si fara sa imi dau seama o lacrima mi si-a facut aparitia pe fata mea.
"Dar te inteleg iubito, doar ca vreau sa nu iti lipseasca nimic si sa te simti protejata."
"Ba nu ma intelegi Dean."
"Iubito tu nu intelegi ca vreau sa ai totul."
"Dean inteleg ca vrei sa imi oferi totul pentru ca observ, dar tu cum te-ai simti daca eu ti-as oferii atatea, iar tu sa nu imi oferi nimic in schimb."
"Nu stiu, dar tu imi oferi iubire si nu am nevoie de nimic altceva."
"In fine oricum eu nu pot accepta aceste cadouri imi pare rau."
"Dar o sa vina ziua ta in curand si eu nu ti-am facut niciun cadou."
"Nu imi pasa de cadouri Dean eu te vreau pe tine nu banii tai, nu lucrurile tale eu te vreau doar pe tine si atat."
"Ma bucur iubito."
"Dar sa sti ca tot sunt suparata pe tine asa ca iesi afara te rog." spun cu un zambet mic pe buze.
"Bine ne vedem maine, vin sa te iau la 13:30 ca sa mergem dupa imbracamintea ta pentru aniversare. Paa"
"Stai ce.....nici nu ma gandesc."
"Paaa." tocmai ce ziceam nu ma intelege de loc ceea ce ma doare foarte tare. Ma indrept spre baie pentru a face un dus, dar soneria imi suna din nou. Merg spre usa tataindu-mi picioarele.
"Kate nu o sa iti vina sa crezi ce s-a intamplat."
"In primul rand tu nu sti sa saluti? Si in al doilea rand ce s-a intamplat si in al treile rand intra odata este destul de frig."
"Bine, bine, acum lasama sa iti povestesc. Deci in drum spre tine eram cu capul in telefon si am dat peste un baiat foarte dragut pe nume Troy. Este atat de frumos. Si partea palpitanta este ca m-a invitat la o intalnire."
"Oau nebunooo, tu gandesti ai intalnire super!" spun eu incantata.
"Da si cam atat acum merg sa ma pregatesc. Am intalnirea la ora 19:00 si vine sa ma ia el."
"Ok dute pa." pleaca grabita inspre use si se izbeste de Dean.
"Scuze.."ii spune ea apoi pleaca mai departe. Eu incep sa rad in hohote, dar apoi realizez ca este si Dean aici si ma opresc.
"Parca ti-am zis sa pleci."
"Defapt mi-ai zis sa ies afara."
"Da nu tot aia ii?" il intreb eu dandu-mi ochii peste cap.
"Nu si oricum m-am intors sa iti spun ceva foarte important....."Hey! Uite ca am postat si acest capitol sper sa va placa si sa votati. Si scuzati titlul. PS lipsa de inspiratie. Pupici :* :* :*
CITEȘTI
Hidden love
Teen FictionKatteline Jackson este o fata linistita, care isi vede de treaba ei, dar cand tatal ei moare intr-un accident de masina devine o fata mai impulsiva si foarte tupeista. Mama ei incercand sa o indeparteze de trista intamplare se muta in Wattertown, da...