"Nu mai vreau sa continuam, mi-e foame si vreau sa iesim sa ne plimbam putin. Ce spui?"
"Eu vreau sa continuam si ai dreptate trebuie sa mancam ceva si mie imi este foame." merg la frigider si caut ceva de mancare. Pun pe masa tot felul de salamuri si de branzeturi. Frigiderul asta e plin! Dupa ce mancam merg spre camera mea, dar ma prinde de incheietura.
"Unde crezi ca pleci fara sa imi dai desert si un pupic?"
"Pai.....in camera de ce?" ii spun eu si fug repede.
"Vin-o inapoi altfel..."
"Altfel ce?"
"O sa ai de a face cu mine."
"Bine, bine....." spun eu amuzata. Merg inspre el si imi lipesc buzele de ale lui. Apasa sarutul, iar eu zambesc si ii prind buza cu dintii. Ii dau drumul usor si merg inspre bucatarie.
"Atat?" ma intreaba Dean dezamagit.
"Primesti mai mult mai tarziu. Acum ce vrei la desert."
"Orice imi vei pregatii tu iubito nu conteaza." ajung in bucatarie si caut incredientele pentru clatite. Gasesc tot ce imi trebuie si incep sa fac amestecul. Dupa ce termin clatitele le las sa se raceasca si apoi le umplu cu inghetata de ciocolata. Pe deasupra desenez o inima din ciocolata topita. Le pun pe o tava si merg spre living pentru a-l servii pe "domnul meu". Ma indrept cu pasi repezi spre living si cu un zambet imens pe buze. Il vad stand pe canapea vorbind la telefon fara tricou. Arata atat de sexy. Ma uit la el si imi musc buza inferioara senzual. Inchide repede si vine inspre mine.
"Sper sa iti placa...." ii spun eu vesela si plina de energie.
"Cu siguranta iubito." se pune inapoi pe canapea si ma trage si pe mine. Pune tava pe masuta de sticla si se aseaza. Imi face semn sa ma asez si eu. Ma asez pe canapea langa el, dar ma atinteste cu privirea. Ma trage la el in brate si ma saruta.
"Nu mananci?" il intreb vazandu-l ca nici nu se apropie de clatite.
"Ba da iubito."
"Pai atunci haide, gusta!" ma mai saruta o data si ia tava in mana. Ma dau jos din bratele lui si ma asez din nou pe canapea. Il vad cum musca incet si observ cum un strop din inghetata topita ii curge pe barbie in jos, iar eu imi musc buza inferioara. Se uita la mine si zambeste. Ma apropii din ce in ce mai mult pana cand buzele mele fac contact cu gatul lui. Ii ling dara lasata de inghetata rece si il sug de gat in acelasi timp. Ii las o urma frumoasa, apoi imi privesc capodopera incantatoare pe care am facut-o. Observ ca este ora 19 asa ca plec fara sa isi de-a seama si ma indrept direct spre camera mea pentru a-mi alege tinuta. Ma uit prin garderoba si zaresc o rochie neagra mai lejera care nu este pentru ocazii ci mai mult pentru plimbari. Este perfecta! Desi nu prea port rochii doar la evenimente cred ca azi merge. O imbrac si imi aranjez parul. Il las pe spate fara sa il intind sau ondulez si il piaptan. Ma dau cu putin tus si rimel si sunt gata. Imi aleg o pereche de platforme tot negre si cobor. Jos il observ pe Dean ca este deja gata.
"Ce frumoasa esti iubito." imi spune el.
"Multumesc." il sarut usor, apoi il iau de mana si pornim. Deschid usa si ma impiedic de prag. Dean se uita amuzat la mine si rade de neandemanarea mea, dar zambetul ii piere cand vede.....Sper sa va placa acest capitol. Si fara 2 comentarii. M-am gandit mai bine si daca va place comentai daca nu nu asta este.
Va pupacesc!!! :* :* :*
CITEȘTI
Hidden love
Teen FictionKatteline Jackson este o fata linistita, care isi vede de treaba ei, dar cand tatal ei moare intr-un accident de masina devine o fata mai impulsiva si foarte tupeista. Mama ei incercand sa o indeparteze de trista intamplare se muta in Wattertown, da...