Zambetul ii piere cand ma vede ca ma apropii incet de el si imi arunc buzele peste ale lui. El nu se ipotriveste, si din contra adanceste sarutul. Deja raman fara aer, dar simt ca nu imi pot dezlipi buzele de ale lui. Intru-un final ne oprim pentru a lua aer.
"Esti sigura ca nu vrei sa continuam?"
"Foarte sigura. Acum simt nevoia sa ma plimb si atat."
„Cum vrei..." spune si ridica usor din umeri. Ma ia de mana si pornim. Ne plimbam incet fara ca unul dintre noi sa spuna ceva. Este foarte linistitor si imi place. Ne indreptam spre parc din cate vad, dar nu ma impotrivesc. Ma uitam prin jur incercand sa gasesc o banca libera. Am gasit! imi spun eu in sinea mea. Il trag pe Dean spre banca pentru a nu se ocupa.
"Unde ma tragi asa iubito?"
"Spre banca aceea, unde crezi?" ii spun si ne asezam pe banca.
"Pai nu stiam si in plus ai tipat la mine pentru nimic. Ti se pare educat?" imi zice fara pic de seriozitate in glas.
"Aaaaaaa nu stiu. Cred ca nu." spun razand si imi dau ochii peste cap."
"Iar acum tocmai ti-ai dat ochii peste cap. Obraznica mica o s-o patesti acasa."
"Si acum vrei sa spui ca ar trebui sa imi fie teama?"
"Nu stiu mai vedem......"
"Stii ca te iubesc......nu?"
"Cred ca am mai auzit asta. Si, si eu te iubesc ingeras, dar tot nu scapi de mine acasa.........de asta poti fi sigura." ridic din umeri nepesatoare si il privesc intes. Nu pot sa cred ca acesta este iubitul meu, este atat de perfect! Doua maini calde ma trezesc din visare. Ma cuprinde de solduri, ma ridica si ma pune pe picioarele lui.
"Pot sa stau si pe banca in caz ca nu stiai..."
"Stiu, dar vreau sa te simt. Te iubesc Kate esti cel mai bun lucru care mi s-ar putea intampla."
"Si eu te iubesc, dar tot pot sa stau si pe banca."
"Iari esti obraznica?" ma intreaba Dean de parca ar fi fost mama. Firar iar mi-am amintit de ea. Nu pot sa cred. Gandul mi se duce repede si ii raspund lui Dean.
"Nu domnule....." de data asta nu imi raspunde ceea ce ma uimeste. Ne uitam amandoi unul la celalat Dean ca de obicei ne tinandu-si mainile acsa. Ma atinge pe unde apuca, dar imi place. Ma saruta usor, dar se termina repede sarutul deoarece privirea lui se indreapta in fata. Ma uit si eu sa vad cine este si o vad pe Rossa de mana cu un tip.
"Kate imi pare rau, dar in fata ta se afla Troy, fratele tau." deja simt cum lacrimile imi invadeaza ochii si sunt gata sa dea iama pe fata mea fara oprire, dar le stapanesc. Ma da jos din brate choar acum cand nu vreau sa imi mai dea drumul si se ridica. Imi face semn sa ma ridic si eu. Fac ce imi spune si ma ridic. Imi lipeste corpul de al lui si isi infasoara o mana in jurul meu.
"Dean unde mergem?" il intreb speriata vazand ca ne apropiem e de cei doi.
"Nu te teme iubito sunt aici cu tine."
"Dar nu vreau sa merg la ei, serios chiar nu vreau."
"Nici eu iubito, dar trebuie."
"Cum adica trebuie......"
Uite capitolul. Ser sa va placa si sa nu va plictisesc. Daca vreti puteti sa treceti si la cealalta carte a mea se numeste "Happy quotes". Este o carte cu citate. Si daca v-a placut puteti sa votati si sa comentati nu ma supar. Va pup!!!
CITEȘTI
Hidden love
Teen FictionKatteline Jackson este o fata linistita, care isi vede de treaba ei, dar cand tatal ei moare intr-un accident de masina devine o fata mai impulsiva si foarte tupeista. Mama ei incercand sa o indeparteze de trista intamplare se muta in Wattertown, da...