Buzele noastre s-au atins usor, iar eu involuntar am adancit sarutul.Buzele lui carnoase erau peste ale mele, iar limba lui o cauta pe a mea. El detine controlul si sarutul era din ce in ce mai salbatic. Nu imi dau seama ce fac. Parca nu ma mai pot opri si imi place la nebunie. Dar cand mi-am dat seama ce fac m-am retras rapid, el a facut o fata de catelus ce imi spune "De ce naiba te-ai oprit."
El iasa din salon fara sa imi mai spuna nimic foarte bosumflat. Ma simt putin vinovata de ceea ce am facut. Nu este asa de rau cum pare. Trebuie sa imi cer scuze. Ma imbrac repede si ies pe coridor, alerg spre iesire, dar el nu mai era. Il sun si dupa vreo opt incercari raspunde insfarsit
Convorbire telefonica:
"Buna Dean."
"Buna Kate. Ce vrei?"
"Sa ne intalnim maine in parc..."
"Nu pot."
"Hai te rog." ii spun eu miloginduma. Nu il plac, dar imi pare rau de ceea ce am facut.
"Ok o sa vad daca pot ajunge." imi spune el plictisit.
Ma indrept spre casa alaturi de Rosa care a venit dupa mine la spital, deoarece mama a trebuit sa plece la servici. Am sjuns acasa m-am schimbat, am facut un dus, apoi am iesit in oras cu Rosa. Ne-am cumparat hainele la fel, apoi le-am imbracat. Am mers la mall la pizza si suc. Mancam amandoua ca spartele cand il vad pe Dean plimbanduse singur si foarte trist.
"Eu trebuie sa merg la baie, vin imediat." ii spun eu Rosei
"Bine te voi astepta aici.". Merg inspre el si ii sar in spate. Tresare putin, apoi ma dau jos privindul.
"Imi pare rau.."
"Pentru ce?"
"Pentru, nu mai conteaza" ii dau un pupic pe obraz, apoi il imbratisez si imi iau ramas bun.
Ma indrept spre masa noastra cand cineva ma prinde de incheietura. Acest gest imi pare cunoscut.
"Kate, unde ai fost?"
"La, la baie. De ce?"
"Pai nu te-am vazut la baie. Dar oricum haide sa mergem e tarziu."
Am ajuns acasa fara sa pot sa imi iau gandul de la Dean. Poate ca il plac putin, putin mai mult se pare. Dar ce rost are oricum el nu ma place. Acest gand m-a facut sa suspin putin. Suna telefonul era Rosa.
Convorbire telefonica
"Salut Kate!" imi spune ea foarte nervoasa.
"Salut Rosa. Ce ai patit?"
"Ne-a trimis diriga iar mesaj si ne-a spus ca trebuie sa mergem la scoala din capatul orasului pentru a continua studiile."
"La dracu. Mersi de veste vorbim maine." spun eu nervoasa la culme si inchid telefonul.
****
Dimineata ma trezesc si imi fac rutina obisnuita. Ma imbrac mai subtire deoarece nu este foarte frig afara. Cobor in bucatarie.
"Buna dimineata scumpo!"
"Buna dimineata mama!" spun eu plictisita.
"Draga mea imi pare rau dar nu o sa te pot duce un timp la scoala, deoarece s-a stricat masina"
"Ok, atunci merg sa ma italnesc cu Rosa."
"Bine scumpo, pa," ies pe usa si vad un audi negru in fata case mele. Usa se dischide si il vad pe Dean iesind din masina.
"Salut Kate..."
"Salut." spun eu confuza si in acelasi timp foarte uimita.
"Urca odata este destul de tarziu , o sa intarzii la scoala."
"Dar de ce ai venit dupa mine?"
"Nu conteaza urca odata." am urcat si am ajuns in 2 minute la scoala.
"Pa Kate ne vedem mai tarziu."
"Ce?" dar nu apuc bine sa zic ca si pleaca.
Dupa terminarea orelor ii vad iar masina. Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre masina fara sa mai comentez si urc.
"Buna Dean." nu imi spune nimic doar da din cap si apoi porneste. Ajung din nou foarte repede acasa. De data asta imi da un pupic pe obraz. Nici eu nu il salut doar ies, dar ma prinde de incheietura.
"Nu sti sa saluti?" ma intreaba acesta zambind.
"Tu te-ai gasit sa vorbesti?"
"Da eu si in plus nu ai tu treaba ce fac eu!"
"Dar de ce ai avea tu treaba cu...."
"Ai de gand sa o tinem asa pana dimineata?"
"Poate..!" ii spun eu razand, apoi ies din masina.
Toata ziua mi-am petrecuto scriind si invatand deoarece am ramas in urma rau la unele materii. Dupa ce am terminat cu lectile si mi-am facut ghiozdanul m-am pus in pat ascultand muzica, doar ca muzica se opreste brusc.Hey! Sper sa va placa noul capitol. Si va multumesc pentru toate vizualizarile si voturile.
XOXO
CITEȘTI
Hidden love
Teen FictionKatteline Jackson este o fata linistita, care isi vede de treaba ei, dar cand tatal ei moare intr-un accident de masina devine o fata mai impulsiva si foarte tupeista. Mama ei incercand sa o indeparteze de trista intamplare se muta in Wattertown, da...