4. Kapitola

208 13 8
                                    

Z pohledu Greye:

Pustili jsme si horor co nám netflix vybral. Blížila se další scary scénka a s ní jumpscare. Klár se bála a tak se ke mně úplně namáčkla. Hlavou mi ležela na hrudníku a držela mě za ruku.

Chtěl jsem jí říct že už dobrý, ale když jsem se na ní podíval tak jsem si všiml že usnula. Nechtěl jsem jí budit tak jsem jí nechal spát na mojí hrudi ze který si asi udělala polštář. Vypnul jsem televizi, vzal jsem si mobil a projížděl jsem sociální sítě. Pak mi cinkla zpráva od bráchy.


David:
Zdar Štuky, hele mám cestu okolo tak se za tebou stavim
Doufám že jsi doma😂

Já:
Zdaaar, jsem doma noo😅

David:
No super, tak já tam za chvíli budu tak mi pak přijď otevřít😌

Já:
Nebudu vstávat😭

David:
Zvedej šunky a pojď mi otevřít😩

Já:
Přijď za mnou nahoru do obýváku, klíč máš za vázou na okně😂

David:
Fajn, už letim

Já:
Poleť no



Slyšel jsem jak David odemyká a jde pomalu po schodech nahoru. Pak se rozlítly dveře do a v nich nestál nikdo jiný než náš slavný Dorian.

„zdaaar vole-"  zarazil se a koukal na Klárku. Pak spustil svoje chytrý řeči. „Štukys ty se nezdáš. Copa jsi s ní vyváděl že je chudák takhle vyřízená?" snažil jsem se nesmát když to řekl „Ježiši ty jseš fakt kokot, kdepa jsi na takovýhle blbosti přišel prosimtě?" zeptal jsem se. „já jenom usuzuju z toho co vidim"
„nemůžeš vidět když nemáš brejle"
„nebuď drzej, kouknu a vidim ne?vždyť je z tebe chudák úplně mrtvá. to tady proběhla nějaká divočinka ne?"

Tomu jsem se musel smát jako debil, protože tohle se fakt nedalo. Brácha má skvělej smysl pro humor ale někdy mě fakt štve. Opatrně jsem ze sebe sundal Klárku a šel jsem s Dorim vedle.

Konečně jsem se přestal smát ale David se pořád tlemil jak měsíček na hnoji. Nahodil jsem vážný výraz tak se teda uklidnil, ale po chvíli se začal smát znovu a nakonec z něj vylezlo: „ježiš co je?" „hele jo, asi vim co si myslíš ale fakt to tak neni" odpověděl jsem. „ale notaaak, mě se můžeš pochlubit"
„není s čim"
„Navíc si ulovil dobrej kus, gratuluju. Konečně to neni nějaká děvka už od pohledu"
Na to jsem radši nic neříkal.
„takže je to pravda joo? Jsem ti to říkal, a já vim všechno" narážel do mě.
„ja bych ti to řekl vole ale fakt se nic nestalo" řekl jsem docela arogantně
„no jasně, tobě totiž normálně spí holky na hrudi"
„yesss"
„a kdo že to je vůbec?"
„Klárka"

David se na chvíli zamyslel a pak řekl: „Je pěkná" „Co prosim?!" vyjel jsem po něm. „ty žárlíš vole" smál se. „ježiiiiš" řekl jsem otráveně. „kdy jí představíš našim?" ptal se provokativně. „ALE VŠAK NENI CO PŘEDSTAVOVAT TY KRYPLÍNE"
„pravda, nejdřív chci tvojí holku poznat já" Jezis to je debiil. „Ona neni moje holka ale" řekl jsem.

„V tom případě je volná" řekl rýpavě „ne neni-"
odsekl jsem naštvaně a hned mi došlo jak to vyznělo. Brácha po mně hodil takovej pohled jakože "😏". Nenavidim když tohle dělá.

Hold me closer || Grey256Kde žijí příběhy. Začni objevovat