D: „no, tak co mi k tomu řeknes?"
G: „NO TO SI DĚLÁŠ PRDEL"
D: „vypadam na to? Měl by jsi si dávat pozor co kde říkáš, nikdy nevíš kam se to dostane"
G: „já vim"
D: „pusu jste si dali a ty jsi se mi ani nepochlubil"
G: „ale však to se ani nestalooo"
D: „tak jak to teda celý bylo? I když ono je to vlastně jedno, protože si teď všichni myslí že spolu chodíte"
G: „kdyby to byla aspoň pravda..."
D: „Hele a nebude mít z toho nějakej problém? Třeba rodiče její aby na ní nebyli nějak nasraný nebo tak. nevim jaký má vztah s rodičema ale jestli o tobě neví... "
G: „no tak, ja je taky neznam, ale podle toho co mi říkala tak s nima moc dobrej vztah nemá.."
D: „no tak to jsi docela v prdeli, co s tím budeš dělat?"
G: „no, tak to fakt nemám tušení"
D: „No tak asi by jsi jí ten článek měl ukázat a pořešit to s ní"
G: „já jí to jdu teda ukázat. Dík žes mi to poslal"
D: „Nemáš za co. držte se, kdyby něco volej"
G: „dobřeee díky"
D: „Bych ji to řekl už včera když mi zvedla tvůj mobil, ale nechtěl jsem vám kazit večer"
G: „tak to si hodnej teda"
D: „já vim. Tak pa"
G: „čuss"Z pohledu Kláry:
Vylezla jsem z koupelny a přišla jsem do obýváku za Greyem. Seděl tam na gauči a koukal do mobilu. A musim říct že moc nadšeně nevypadal...
„co chtěl Dori?" zeptala jsem se ho. „poslal mi tohle" Podal mi mobil a měl tam rozkliknutý nějaký článek na blesku. Přečetla jsem si to a musim říct že mi spadla brada. Koukala jsem na to jak debil s otevřenou pusou a řekla jsem snad jenom „To si děláš prdel" „bohužel nedělám" odpověděl. „novináři jsou fakt všude. A ten Skundička nebo jak že se jmenuje lže jako když tiskne... kdyby to co říkal byla aspoň pravda, ale proč si vymejšlí takovýhle blbosti?" dodala jsem. „no neasi... co ti na to řeknou vaši?" „no, tak toho se bojim"
Když jsem to řekla tak mi začal vyzvánět mobil. Na mobilu svítilo jenom „Máma" . Kurva. Klepaly se mi ruce, nejradši bych jí to típla , ale věděla jsem že to vzít musim. Martin mi řekl ať jí to zkusím nějak vysvětlit, jenomže on nezná mojí mámu. Ta si nic vysvětlit nenechá... Zvedla jsem jí to, ani jsem to nemusela dávat na reprák, protože to jak začala řvát do toho telefonu bylo dost slyšet i tak.
(M= Kláry máma)
M: „KLÁRINO"
K: „anoo?"
M: "MŮŽEŠ MI DOPRDELE ŘÍCT CO TO ZASE VYVÁDÍŠ?"
K: „nic nevyvádim"
M: „2 DNY JSI SE NEOZVALA A PAK VIDÍM NA INTERNETU ŽE CHODÍŠ S NĚJAKÝM RAPPEREM, ŘEKLA BY JSI MI TO VŮBEC KDYBY NEUDĚLALI TEN ČLÁNEK?"
K: „mami takhle to ale vůbec neni, nech mě ti to vysvětlit"
M: „hm, no jasně. KDE JSI JAKO BYLA PŘEDEVČÍREM? JSI NIC NEŘEKLA A PROSTĚ JSI ODEŠLA"
K: „vy jste mi taky nic neřekli o tom že jedete na týden někam a ze nebudete doma.."
M: „HOLČIČKA JE NĚJAKÁ PŘIDRZLÁ, NE? JSI PĚKNĚ NEVYCHOVANÁ, KLIDNI HORMON"Přes telefon toho moc neřekne. To teprve přijde až přijede domů... Měla jsem slzy na krajíčku a snažila jsem se za každou cenu nebrečet. Nechtěla jsem teď brečet a taky jsem nechtěla aby mě tak viděl Martin. Jenomže on si toho všimnul a dal mi ruku kolem ramen. Byla jsem ráda, ale nerozbrečet se teď bylo ještě těžší.
M: „NO A JAK TO TEDA BYLO?"
K: „předpokládám že jsi viděla tu fotku... šla jsem domů a za mnou šel takovej divnej kluk, ten Studnička, je to nějakej úchyl mami, a vymýšlí si blbosti, Martin mi pomohl tak jsem ho objala a aby mě ten úchylák nechal bejt tak jsem mu řekla ze spolu chodíme, to je všechno. A on si pak vymyslel do novin to co si vymyslel..."
M: „No jasně, úchyl. Tady? Ale di ty. Lepší výmluvu tam nemáš?"
K: „proč mi to nevěříš?"
M: „PROTOŽE TOBĚ SE VĚŘIT NEDÁ V NIČEM"
K: „aha no..."
M: „prosimtě přestaň už dělat ostudu naší rodině, chováš se jak- jsi akorát rozmazlená a nevychovaná. UŽ SE KONEČNĚ PROBER!!"
K: ...Nevěděla jsem co mám říct. Slzy mi začali stékat po tvářích. Martin mi ten mobil vytrhl z ruky a típnul hovor za mě. Pak mě jenom obejmul a nic neříkal, to už jsem samozřejmě začala brečet.
•
Přeskočíme pár hodin. Šli jsme ven, potřebovala jsem na vzduch. Vydali jsme se na Petřín, za Prahu se nám nechtělo a na Petříně bývá hezky.
Povídali jsme si o všem možným. Šli jsme hrozně blízko sebe a hřbety našich rukou o sebe několikrát zavadily, a pak když se to stalo znova, naše prsty se propletly a- no proste, CHYTLI JSME SE ZA RUCE. Všichni na nás koukali ale bylo mi to jedno.
•••
Milan Studnička měl Kláru už nějakou dobu na snapchatu, a protože měla zapnutou mapku tak viděl kde zrovna je. A potom co jí potkal na té ulici s Greyem tak jí tak trošku stallkuje. Viděl že není doma a jde někam směr Petřín. A tak se zvednul a šel za ní.
Došel na místo kde by měla být podle snapmapy. Byla tam. A byla tam s ním. S Greyem. A drželi se za ruce. Neváhal ani vteřinu, vyfotil je a zavolal do blesku s tím že má nový drby. Když jim řekl o co jde,tak neváhali ani sekundu a poslali tam novináře, kteří přijeli do 5 minut a hned nalítli za Greyem a Klárou. Ostatní lidi viděli kamery a udělali chomáč. Byl dav lidí a uprostřed Klárka s Greyem. Bleskoborci byli jako jejich stín, jako klíště který se nechce pustit. Začali se jich vyptávat na otázky typu „jak dlouho spolu chodíte? Plánujete děti? Proč jste svůj vztah tajili?"
•••
G: „do toho vám nic neni, je to čistě naše osobní záležitost a my máme právo neodpovídat na vaše debilní otázky. A ne neplánujem děti"
Řekl a začal mě za ruku táhnout davem pryč. Za mnou šel nějakej další bleskoborec a ptal se mě: „Jaké je vaše celé jméno? Kolik vám je let? Odkud pocházíte?" Na otázky jsem neodpovídala, dívala jsem se mimo všechny ty kamery a šla jsem za Martinem.
Konečně jsme došli pryč od těch borců z blesku a od všech lidí. Stáli jsme spolu sami v nějakým parku. „Tak to byl masakr, to si zase něco hezkýho počteme" řekla jsem a pak nastalo hrozně trapný ticho... Ale najednou jsme se zakoukali jeden tomu druhému hluboko do očí, naše hlavy se k sobě začali přibližovat, on mi dal ruku na tvář a *MUCK* dali jsme si pusu.
_________________________
Děkuju moc za komentáře a votes, jsem ráda že vás to baví <333 jak řekla Klára, „to si zase něco hezkýho počteme" počtete. Článek z Blesku budete mít zvlášť v další části <33
ČTEŠ
Hold me closer || Grey256
Fanfiction„Měla pravdu že to bude lepší pro nás oba, ale měl jsem zkusit vymyslet něco, nebo jí nějak přemluvit nebo já nevimm, úplně jsem to posral" cítil jsem jak se mi během toho vytváří v očích slzy. „Já jsem ti říkal že jí za žádnou cenu nesmíš nechat...