Aşk nedir?

243 27 24
                                    

Karşımda sevgilisiyle gülüşen çocukta bakışlarımı gezdirirken, içimdeki öfkenin taşmaması için üstün bir çaba sarf ediyordum.

Bu muydu sevgi?

Birinin gözlerinin içine bakarak ona sevdiğini söylerken, arkasından türlü işler çevirmek miydi?

Hayır, sevgi güzeldi.

Aşk güzeldi.

Ama hak etmeyen insanda harcanan hisler, insanı aşktan soğuturdu.

Onca kavgaya, yalana, küçük düşürmelere rağmen, nasıl devam ediyordu onunla olmaya?

Hiç mi gururu yoktu?

Aşk dediği şey, bu kadar mı gözlerini kör etmişti.

Aşk ne bilmem ben, sen öğretir misin? diyen kişi, ona öğrettiğim aşkı ben dışındaki herkese sunmuştu.

Beni, kendini, hislerimi, bizi heba etmişti.

Dinmiyordu öfkem.

Dinmiyordu hüznüm.

Dinmiyordu içimdeki fırtına.

Onlar önümde yalanlarla dolu ilişkilerini sürdürürken, geçmişi düşünmeden edemiyordum.

Bende çok sevmiştim.

Bende değer vermiştim.

Bende kendi gururumu yeri geldiğinde hiçe saymıştım.

Aynı onun şimdi, başkasına yaptığı gibi.

Neydi elimde kalan?

Neydi bana kalan?

Bir hiçlik.

Önümde fingirdeşip, sahte aşklarını herkesin gözüne sokmak için çabalayan ikiliden gözlerimi ayırdım ve sıramdan kalktığım gibi çıktım sınıftan.

Büyük bir gürültüyle kapattığım kapı, bir kaç bakışın bana çevrilmesine neden olmuştu ama umursamadım, umursayamadım.

Bir şeyleri umursayacak hâl kalmış mıydı bende?

Hak ettiğim ilişkiyi bana sunmayan çocuğun, şimdi hiç hak etmeyen birine tüm benliğini sunması her zerremde bir yara açıyordu sanki.

Nasıl kapanacağını asla bilmediğim yaralar.

Biliyordum, o sınıftan çıktığım gibi bana söylenecek sözleri.

Sanki her şeyin sorumlusu benmişim gibi yapacaktı yine.

İnanmazdı kimse.

Sunghoon'un böylesine âşık ve romantik bir insanken, bizim bir ilişki yaşadığımıza, bitmesinin sorumlusunun Sunghoon olduğuna inanmazdı kimse.

Ne de trajikomik değil mi?

Oydu nedeni.

Ama bunun suçunu bile öyle bir yıkmıştı ki ustaca üstüme, aksini iddia etsem, inanan çıkmazdı.

İğrenç biriydi.

Belki fiziksel bir yara bırakmamıştı bende ama, ruhumun her yerinde böğürtlen renginde devasa çürükler bırakmıştı.

━━━━━━━ ⸙

Umarım beğenmişsinizdir!

ƒυℓℓ σƒ ℓιєѕ'нσσηкιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin