Sınavlarım için okula gitmem gerekiyordu. Hiç bir şey bilmiyordum, ama diğer türlüde sınıfta kalacaktım. Sınav saatinde giderim diye yavaş hazırlamıştım ama geç kaldığımı fark ettim.
Evimin ordaki yokuşu koşarak çıktıktan sonra nefesimi düzene sokmaya çalıştım. Normal nefes alamama sorunumdu..
Yanı ben öyle sanıyordum.
Nefes alamıyordum. Her bi şeyde daha da hızlı almaya çalışıyordum, ama hayır alamıyordum. Sokağın ortasında benim nefes alamama sesim çıkıyordu. Çantamdan zar zor su şişemi çıkarıp kapağını actim. Ama içemedim. Ayakta durup hızlı hızlı nefes alıp vermeye çalışıyordum. Ağlıyordum, sınava geç kalacaktım. Etraftan geçen bazı insanlar yanima koşup beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Ama sakın olamıyordum. Nefes alamıyordum, hıçkırıyordum. Sınava geç kalacaktım. Biraz bile olsa sakinleştikten sonra okulda gittim. Merdivenlerden çıkarken bile nefesim daralıyordu. Sınıfa girip kapıyı çaldım.
"H-hocam özür dilerim, gelirken astımım tuttu."
"Nishimura Riki değil mi? Al geç öne."
Kâğıdı alıp en one geçtim, soruları algılayamıyordum. Bulanık geliyordu gözüme. Başka şeylere bakmaya çalıştım ama odaklanamiyordum. Nefes alışverişlerim gittikçe düzensizlesmeye başlıyordu. En ufak sesten bile dikkatim dağılıyordu. Sınıfta ki hocayı kapının önüne çağırıp bir anda ağlamaya başladım.
"H-hocam odaklanamiyorum bir turlu, hiç bir şey yapamıyorum çok bunaldim!"
"T-tamam dur sakin ol derin nefes al ver"
Içimden daha da ağlamak geliyordu elimi ağzıma bastırıp aralamalı durdurmaya çalışıyordum ama işe yaramıyordu. Etraf gittikçe daha da kararıyordu.
"Hocam nefes alamıyorum!"
"Riki biriciğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ƒυℓℓ σƒ ℓιєѕ'нσσηкι
FanfictionNishimura Riki, aşkı öğrettiği çocuğun başkasıyla olan aşkını izlemek zorunda kalır...