@miraeyzs
Merhaba küçük orospu. Naber? Bir daha söylesene bana orospu diye. Kendinden bahsediyorsun sanırım. Eh, olur öyle şeyler. Bizde üstümüze düşeni yapacağız artık, ne yapalım? Sunghoon'un değil, cümle âlemin köpeği olmuşsun haberin yok. Annen seni doğurduğuna pişman mıdır acaba? Muhtemelen evet. Şu an kadın kendini sorguluyordur. Kıyamam. Bir hata yapmış, o hata da herkesin başına bela olmuş. Ya Riki, nasıl bir his ilgi orospusu olmak? Her çıkma teklifini kabul etmenden anlamamız gerekiyordu ama neyse. Geçte olsa fark ettik. Allah'a şükür bize musallat olmadın. Günlüğünle olduğunca hasret gider olur mu? Hadi görüşürüz.
Ne?
*Mesaj gonderilmedi*⋆ ✮ ⋆
Telefonumu kapatıp yatağın üstüne koydum. Her şey çok fazla geliyordu. Sadece sunghoon ile eskiden sevgiliyim diye.
Kalbim acıyordu..
Canım yanıyordu..
Bu sözlerin hiç birini hak etmiyordum. Sırf mirae'ye ilgi vermiyor diye niye suçlusu ben oluyordum?
Park sunghoon hep böyleydi. İlk başlarda hep ilgi verir, sonrasında ondan uzaklaşır.
Onun kafasındaki aşk kavramı tam olarak bu işte.
Aşkı acayip yanlış öğretmişim ona. Gerçi ben doğru öğrettim.. Sadece yanlış anlayan oydu. Ve maalesefki bunu kafasına kodlamıştı. Günlüğümü elime alıp yazmaya başladım. Aklımdan ne geçiyorsa.
Park sunghoon..
Sana yazmak istediğim o kadar fazla şey var ki, bunları nasıl cümleler haline getirip yazacağımı bile bilmiyorum.
Kalbimi çok kırdın. Bir oyuncak bebekmişim gibi oynadın. Neden böyleydin? Neden böyle olmak zorundaydı?
Sana inanmıştım. Ama sen güvenimi her zaman ki gibi kırdın.
Sen böylesin park sunghoon.
Sen hep böyleydin.
Senden nefret ediyorum. Hayır nefret etmiyorum. Sadece sana kırgınım.
Her sey icin kırgınım sana.
Benim kalbimi nasıl geri toplayabileceksin park sunghoon?
Söylesene o kırık kalp parçalarını geri toplayabilirmisin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ƒυℓℓ σƒ ℓιєѕ'нσσηкι
FanfictionNishimura Riki, aşkı öğrettiği çocuğun başkasıyla olan aşkını izlemek zorunda kalır...