biriciğim

75 9 2
                                    

Sus.
Sus.
Sus.
Sus.
Sus.

Kapa çeneni ve sadece sus.

Kafamdaki sesler esir almıştı beni. Haraket edemiyor, bağıramıyordum.

Yardım edin bana! Kurtarın beni buradan.

Ama gittikçe daha da kötü oluyordum. Kafamın içinde ki sesler beni boğuyordu.

Nefes alamıyordum.

1..2..3..4..

Hayır alamıyorum. Tekrar.

1..2..3..4..5..6 hadi alabilirim. Derin bir nefes al ve ver.. sakin ol.. Sakin ol riki Sakin ol. Korkularının seni tutsak etmesine izin verme riki hadi.. 

Hayır hayır.. Ağlamıcaksın riki.

Ama nasıl ağlamicaktım ki? Kalbim acıyordu. Bütün olanlar canımı yakıyordu. Paramparça ediyordu kalbimi.

Nasıl toplayacaktım bu parçaları? Nasıl düzeltebilecektim. Parçalar artık tozlaşıp uçup  gidecekti.

Aniden nefes nefese uyandım. Terlemiştim.

Komidinden suyumu içip kendime gelmeye çalıştım. Başım çok ağrıyordu. Saat kaçtı?

Okul saatine daha vardı. Erken uyanmıştım. Başımı tutup yavaşça ayağa kalktım, çok ağrıyordu başım. Temiz çamaşır ve okul kıyafetimi alıp duşa girdim.

Her yerim ağrıyordu. Gitmek istemiyordum okula. Orada daha da kötüleşebilirdim.

Fazla oyalanmadan duştan çıkıp üstünü giyindim. Saçımı kuruttuktan sonra aynadan kendime baktım.

Mahvolmuştum.

Dişlerimi fırçalayıp saate baktım. Saat yaklaşmıştı. Erken uyanmama rağmen geç kalmıştım. Evden hızlıca çıkıp koşarak okula gitmeye başladım.

Koşarken ara sokaklardan geçiyordum. Kolumu birinin çekmesiyle az daha yere düşüyordum. Panikleyip etrafa bakındım.

Tanıdık gelen koku ile anlamıştım kim olduğunu.

Park sunghoon. Sevmeyi korktuğum o adam. Aşkı yanlış öğrettiğim o adam.

"Riki biriciğim.."

Biriciğim mi demişti o bana?

"Yaklaşma bana."

"Riki lütfen.. biriciğim!"

"Dokunma dedim bana! Yaklaşma! Sevgilin var senin dokunma bana. Madem böyle yapacaktın, neden sen de beni bıraktın?  Neden beni bıraktın? Benim kimsem yoktu! Her şeyimi kaybettim ben! Bana bunu Nasıl yaparsın? Sen bana bunu nasıl yaparsın ya? Nasıl görmezden gelirsin beni? Sen nasıl benim en yakın arkadaşımla çıkarsın? O şeresizliğini yaptı diye, sen niye şerefsizlik yapıyorsun lan?! Neden aldatıyorsun beni, Neden ona uyuyorsun? O yapıyor serefsizliğini sana çıkma teklifi ediyor benimleyken. Neden onunla çıktın? Neden ben üzülen taraf oldum? Benimle sadece mirae için mi çıktın? Sunghoon ben sana aşkı öğretemedim mi? Sunghoon tüm sevgin yalan mıydı sadece? Cevap ver bana!"

"Riki ben-"

"Riki ben ne?! Gözlerimin önünde en yakın arkadaşımla çıktın,aldattın lan beni! Sen ne saçmalıyorsun?"

"Riki yemin ederim açıklayacağım. Sakinleş lütfen."

"Ya ben neye sakinleşeceğim sunghoon! Beni aldatma hikayeni dinleyemem kusura bakma! Ya da bakarsan bak. Umrumda bile değil. Şimdi rahat bırak beni.."

ƒυℓℓ σƒ ℓιєѕ'нσσηкιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin