•bab 1•

137 9 5
                                    

Aryssa p.o.v

"Aryssa watch out!!"jerit Fellen.

Gedebuk..

Bushh..

"Auww that's hurts"kata aku perlahan.

"Hey are you ok?"tanya manusia yg aku langgar.

"Yes I'm ok"kata aku.

"Bro apa masalah ni?"tanya satu suara yg sangat familiar.aku mendongak.mata aku terbuntang luas.

"Adik?are you ok"tanya Hayden Ariff Aryan,abg kembar aku.Abg Aaden ada disebelahnya memandang risau kearah aku.

"Adik ok"kata aku.Ariff menolong aku bangun.

"What are you doing here?"tanya Aaden pula.

"Well the reason why i'm here is My teacher want me to meet puan Faniza.Did you know who's puan Faniza"tanya aku.

"Of course kami tahu.Dia teacher kami.oh ya puan Faniza ada di bilik guru"kata manusia yang Aku langgar.

"Thank you.and sorry because langgar awak"kata Aku kepada dia.

"Ellen jom lah kita pergi jumpa puan Faniza.Lagi cepat kita jumpa lagi cepat kita boleh balik dorm"kata aku kepada bff aku Fellen Erica Rose Louise.

"Calm down girl"kata Fellen.

"Ellen pergi dulu"kata Fellen kearah Ariff.

"Hati hati"kata Ariff lembut.

"Ellen cepatlah.Tahu lah kau jumpa buah hati but we still have  a work to do"kata aku.

"Be patient Aryssa"kata Fellen lalu mengejar aku.

"Kau ni kan Ary.Tak reti nak sabar betul lah kau ni"kata Fellen.

"Kau kalau nak date dengan twins aku pun nanti nanti lah.Tahu kau tu jarang dapat jumpa.bukan kau je tak dapat jumpa dia.aku pun sama je macam kau"kata aku.

"Oh ya minggu depan cuti kan mummy aku ajak kau dgn family balik US"kata Fellen.

"Aku tak boleh ikut sbb aku kena jaga nenek aku dekat spain"kata aku.Well kalau korang nak tahu aku ni mix blood.America-korean-malay-spanish-japanese.banyak kan.so disebabkan aku mix blood muka aku pun tak berapa nak melayu sangat.Rambut blonde dan mata berwarna biru laut.

"Lah nenek tak sembuh lagi ke"tanya Fellen.

"Tak sebab tu Umi aku nak aku balik Spain utk jaga nenek"kata aku.

*************************
Hey Assalamualaikum readers.how are you?i hope you're fine.so ini adalah first book yang Lya tulis.so jangan judge Lya ye.Well i'm a newbie.Please shared vote and comment.i love you

The Kapla's SweetheartWhere stories live. Discover now