Ariff p.o.v...
Aku bagitahu dekat Hazel yang grandma nazak.dia terkejut sangat sangat.tapi aku tak nak bagitahu perkara sebenar dekat dia.aku tak tahan bila lihat air mata dia tertumpah.
"Ok,ire a empacarmis cosas ahora mismo"(ok,I will go packing my stuff right now)kata Hazel.hazel berlari laju menuju ke dorm nya untuk packing barang.
"Bro why did you don't tell truth?"tanya Haiyan sambil menepuk bahuku.
"Ella setara triate.no quiero ver sus lagrimas pa que es muy preciado"(she will be Sa'd.i don't want to see her tears because it's too precious)kata aku.
"¿Que tal si le decimos que la abuela se ha ido?"(how about we just tell her)kata Haiyan.
"I already tell you bro i don't want see her crying in front me"kata aku dengan tegas.
"Si no le decimo la verdad Ella se onajara co nosotras"(if we don't tell the truth,she will mad at us)kata Haiyan.
"Lo se Haiyan,peti es una orden de la abuela antes de que se baya"(i know it Haiyan but it's grandma order before she gone)kata aku mendatar.
"¿Como puede see esto tan dificilt"(how cam this being so hard)kata Haiyan sambil mengeluh.
"Lose bien"(i know right)kata aku mendatar.
"Podemas explicar que ese fue el ultimo deseode la abuela.ella entendero"(we can explain that was grandma last order.she will understand)kata aku lagi.
"Espero que si.severa fuerta pero es muy blanda"(i hope so.she'll might look strong but she are big softie)kata Haiyan.
"Realmente tengok miedode que hate perdido la cordana"(i really afraid if will Lost her sanity)kata Haiyan lagi.
"La conoces bien"(you know her right) kata aku mendatar.
"Espero que ella sea mas fuertr para enfrentarlo"(i hope she'll be stronger to face it)kata Haiyan.
"Eso espero"(i hope so)kata aku.
"Volvamos a nuestri dormitorio y empacamos nuetras cosas"(let's go back to our dorm and packing out stuff)kata Haiyan.
"Vamos"(let's go)kata aku.
'Maaf kan abang,dik.abang terpaksa tipu adik demi grandma.abang harap adik maafkan abang'kata hati aku.
Aku mengeluh perlahan******************************
Well Suprise.terkejut tak.well Lya update Double sebab Lya dan promise dengan aunidamia001untuk update double.so sis aku dah update double macam yg aku promise kat kau.how kau suka lah sis.I love you and i love the other too.vote share and comment.love you guys.
YOU ARE READING
The Kapla's Sweetheart
Romance"Sayang,sayang nk tahu tak apa beza sayang dengan lebah.Lebah hinggap di bunga,sayang hinggap di hati Kahar"Kata Kahar. "Ada ada je Kahar ni.Malu lah Ryssa"kata Aryssa. "Tak salah kan kalau Kahar nak bagi pickupline dekat girlfriend kahar.ehh silap...