Oy ve yorum atmayı unutmayın.... İyi okumalar 🫶🏻🫀
Onur'un Ağzından
Kapıyı açmamla karşımda Eda'yı görmem bir olmuştu.
Sinirli bir şekilde "Ne var yine?" Dedim.
Başı öne eğildi.
"Onur biraz konuşabilir miyiz?" Dedi. Kız da ki rahatlığa bak. Sanki beni ben aldattım.
"Konuşamayız. Bir daha da kapıma gelme. Ne bana ulaşmaya çalış ne de bir yerlerde karşıma çık. Ben seni çoktan hayatımdan çıkardım Eda ve şu an tahmin bile edemeyeceğin kadar mutluyum. O yüzden benden ve etrafımdakilerden uzak dur." Deyip kapıyı sert bir şekilde yüzüne kapatmıştım.
Odama dönüp telefonu elime aldığım da Çağla'dan gelen mesajı gördüm.
Çağla Üsteğmen: Bil bakalım ne oldu?
Onur Yüzbaşı: Kötü bir şey olmamıştır umarım...
Yazıp göndermiştim. Birbirimizin telefonunda resmi bir şekilde kayıtlı olmamız dışında bir sorunumuz yoktu.
Arabanın ve evin anahtarlarını alıp çıkacakken Çağla'dan tekrar bir mesaj gelmişti.
Çağla Üsteğmen: Babam bana hayatım da birinin olup olmadığını sordu.
Müstakbel komutanım müstakbel damadının ben olduğumu bir müddet sonra öğrenecekti. Bu fırtınadan önceki sessizlikti.
Evet arkadaşlar Şırnak'ta son günler.. Artık Güney Amerika'ya mı sürgüne giderim yoksa Antarktika mı , Kuzey Afrika mı olur orasını Allah bilir.
Onur Yüzbaşı: Söyleseydin benim olduğumu.
Yazdım. Yürek yedim. Artık azrail ile sırat köprüsünden el ele yürürdük.
Çağla Üsteğmen: O zaman ölmeden önce helvanı nasıl istediğini söyle..
Onur Yüzbaşı: Antep fıstıklı olursa sevinirim. Haa bir de iyice kavur yoksa güzel olmaz.
Çağla Üsteğmen: Bekle bekle sen! Ben seni helva gibi nasıl kavurucam. Ulan düştüğüm hallere bak!
Onur Yüzbaşı: 155'i ararım bak.
Çağla Üsteğmen: Seninle sonra görüşeceğiz yüzbaşı...
Onur Yüzbaşı: Görüşelim bakalım üsteğmen :)
Yazıp göndermiştim. Evden çıkıp arabaya binip Göktürk komutanının (müstakbel babamın) attığı konuma doğru yola çıkmıştım.
Yaklaşık 25 dakikalık bir yolculuktan sonra gelmiştim. Arabadan inip hangar gibi olan deponun içerisine girdim.
Tim gelmişti ama Göktürk komutan ve Çağla Üsteğmen yoktu.Bayram abi "Dikkat!" Diye bağırdı.
"Rahat!" Dedim.
Bayram abi "Hoşgeldiniz komutanım." Dedi.
"Hoşbulduk bayram abi." Dedim.
O sırada içeriye Göktürk komutan ve çağla girmişti.
Bende "Dikkat!" Diye bağırdım. Hepimiz esas duruşa geçip selam verdik.
"Rahat çocuklar." Demişti Göktürk komutan.
Göktürk komutan masanın en başına geçerek oturmuştu ve bizim de oturmamız için emir vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆Ü𝐍𝐃𝐎Ğ𝐃𝐔
ActionBaşlama tarihi : 23/04/2021 𝐆ü𝐧𝐝𝐨ğ𝐝𝐮, 𝐡𝐞𝐩 𝐮𝐲𝐚𝐧𝐝ı𝐤, 𝐒𝐢𝐩𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐚𝐧𝐝ı𝐤. İ𝐬𝐭𝐢𝐤𝐥𝐚𝐥𝐢𝐧 𝐮ğ𝐫𝐮𝐧𝐚 𝐝𝐚 , 𝐀𝐥 𝐤𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫𝐚 𝐛𝐨𝐲𝐚𝐧𝐝ı𝐤. 𝐒𝐚𝐧𝐝ı𝐥𝐚𝐫 𝐓ü𝐫𝐤 𝐮𝐲𝐮𝐝𝐮, 𝐀𝐭𝐚 𝐜𝐞𝐧𝐠𝐞 𝐛𝐮𝐲𝐮𝐫𝐝𝐮...