İyi okumalaar oy ve yorum atmayı unutmayın. 🌿❤️
Onur'un ağzından
Çağla çıkıp gitmişti , bende hala odadaydım.
Söyledikleri hala beynimin içinde yankılanıyordu.
Odadan çıkıp bayram abilerin yanına geri döndüm. Geldiğimde çağla'da buradaydı.
Arkamdan koşarak gelen ersin ile yönümü o tarafa çevirdim.
Önce bana baş selamı verdi."Çağla komutanım , ziyaretçiniz var." Dedi.
"Kim ersin?"
"Siz kendiniz görseniz daha iyi olur komutanım."
"Oğlum söylesene kim geldi?"
"Komutanım siz kendiniz görseniz." Dedi ersin tekrardan.
"Tamam tamam." Dedi çağla ardından ersin ile nizamiye'ye gittiler.
"Bayram abi buralar sana emanet ben odama çıkıyorum." Dedim.
"Emredersiniz komutanım." Dedi.
Ayağa kalkıp bizimkilerin yanından ayrıldım. Karargahın girişine doğru hızlı adımlarla yürüyordum.
Taa ki o manzarayı görene kadar...Çağla ile caner sarılıyorlardı.
"Çağla sakın bir hata yapma , lütfen."
Birbirlerinden ayrıldılar tam o anda caner ile göz göze geldim.
Ardından çağla'ya bakıp birşey için izin istedi , çağla kafa sallayınca eli ile bana 'gel' anlamında işaret yaptı.Tabii ki gitmedim , ardından onlar benim yanıma geldiler.
Caner çağla'nın elini sıkı sıkı tuttu."Sözümü kesmeden dinle , biz barıştık artık sevgilimden uzak dur. Yoksa sonu senin için iyi olmaz." Dedi.
Bakışlarımı çağla'ya çevirip "Sevgilin ile size mutluluklar bu bir , eğer ki benim olan birşeye göz koyarsan asıl sonu senin için kötü olur buda iki." Dedim.
Cevap vermelerini beklemeden karargaha girdim.
Nasıl böyle birşey yapardı ki?
Beni aldattı demişti , bu kadar çabuk nasıl affedebiliyordu?
Birinci kata çıkıp odama girecektim ki faruk üsteğmenin sesini duydum."Komutanım albay göktürk sizi ve Çağla üsteğmeni odasına çağırıyor." Dedi.
"Tamam üsteğmenim."
Faruk giderken bende aşağı inmek yerine cep telefonumdan çağla'yı aradım.
Açmadı.
Mesaj attım.Çağla Üsteğmen : Albay göktürk odasına çağırıyor seni , acil gel.
Yazıp telefonu cebime koyacaktım ki geri bildirim geldi.
Onur Yüzbaşı : Emredersiniz komutanım.
Cebime telefonu koydum , çağla'yı beklemeye başladım. Kısa bir süre içinde geldi.
Hiçbir şey konuşmadan göktürk albay'ın odasına gittik. Kapıya vurup beklemeye başladık.
"Gel."
Talimat gelince içeri girip baş selamı verdik.
"Geçin çocuklar oturun şöyle." Dedi Göktürk albay.
Çağla ile karşılıklı oturup göktürk albay'ın anlatacaklarını bekliyorduk.
Elimize iki tane dosya verdi.
"Bu adam terör örgütüne para ve silah yardımı yapıyor , bu gece bir davet var. İkiniz evli bir çiftmişsiniz gibi gideceksiniz. Çağla burda sana büyük pay düşüyor. Ne yapıp edip o adamı odaya çıkaracaksın. Merak etme onur sen adamı oyalarken odaya çıkacak. Daha sonra odada paketleyip emniyet'e teslim edeceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆Ü𝐍𝐃𝐎Ğ𝐃𝐔
ActionBaşlama tarihi : 23/04/2021 𝐆ü𝐧𝐝𝐨ğ𝐝𝐮, 𝐡𝐞𝐩 𝐮𝐲𝐚𝐧𝐝ı𝐤, 𝐒𝐢𝐩𝐞𝐫𝐥𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐚𝐧𝐝ı𝐤. İ𝐬𝐭𝐢𝐤𝐥𝐚𝐥𝐢𝐧 𝐮ğ𝐫𝐮𝐧𝐚 𝐝𝐚 , 𝐀𝐥 𝐤𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫𝐚 𝐛𝐨𝐲𝐚𝐧𝐝ı𝐤. 𝐒𝐚𝐧𝐝ı𝐥𝐚𝐫 𝐓ü𝐫𝐤 𝐮𝐲𝐮𝐝𝐮, 𝐀𝐭𝐚 𝐜𝐞𝐧𝐠𝐞 𝐛𝐮𝐲𝐮𝐫𝐝𝐮...