1.bölüm

1K 55 4
                                    

Uyarı; bu fic tamamiyle geyik amacıyla yazılmıştır ve beklentinizi yüksek tutmamanız önerilir.

•••

"İş görüşmen nasıl geçti?"

Gözlerimi devirmemek için kendimi gerçekten zor tuttum, ayakkabılarımı ayaklarımdan koparmak istercesine hırsla çıkararak kapıyı sertçe kapattım.

"Şirketleri çüklerine düşkün alfalarla dolu olduğu için omega alamayacaklarını söylediler. Yani her zaman ki gibi boktandı."

Jongin başını anlarmışcasına salladı ve dudaklarını büzdü. Kahverengi gözlerinden birkaç hüzün pırıltısı geçtiğinde ona sarılmak istemiştim. Beni önemseyen tek insan diyebilirdim.

"Ne saçma! Gerçekten çok yeteneklisin ama omegasın diye almıyorlar mı cidden? Sana uygun hiçbir pozisyon yok muydu cidden o şirkette?"

Sinirle gülümseyerek onu yanıtladım.

"Hayır vardı. Alfaların kızışma dönemi için bedenimi yüklü miktar karşılığında satabilirmişim. Fahişelik gibi."

Kaşlarını çattı ve köşeye sindi, dudakları sinirle gerilirken büyük ihtimalle etmek üzere olduğu küfürleri sorguluyordu kendince. Fakat benim pis sırıtışımı görmesinin ardından yaklaşık bir dakika sonunda beynini zorlamış ve şaka yaptığımı elbette anlamıştı.

"Şakanı sikerim senin. Böyle şeyin şakası mı olur lan?"

Tüm gün koşuşturduğum için baya bir terlemiştim. Bu sebepten olsa gerek sanırım, salonda ki hoş çiçek kokusu dağıldığında ve benim ayak kokum yayıldığında Jongin o meşhur şekilde ki çığlığını atarak yanıma geldi.

"Aman Tanrım! Lanet olsun Baek, ceset gibi kokuyorsun, banyoya gir hemen!"

Ensemden tutarak beni banyoya yönlendirdiğinde kapattığı burnuna göz devirdim bu sefer.

Hadi ama, o kadar da kötü kokmuyorlardı.

Banyonun kapısı suratıma kapandığında tişörtümü çıkardım. Ardından banyoda ki aynadan yüzümü incelemeye başladım. Ne zaman banyoya girsem yaptığım ilk şeydir genelde. Kendimi incelemek ve kusurlarımla yüzyüze gelebilmek.

Yüzümü sağ tarafa çevirim yan profilimi incelediğimde burnum yüzünden alnımı kırıştırdım. Diğer omegaların aksine, yüzüm güzel değildi. Dudaklarım minikti, gözlerim yavru köpekleri andırıyordu ve Jongin bu yüzden daima benimle dalga geçerdi. Fakat bunu sevimli bulduğu için yaptığını biliyordum. Bu yüzden ağzına sıçmıyordum. Sanırım tek artı yönüm burnumdu. Minikti ve yüzüme yakışıyordu.

Benim omegalık bir özelliğim yoktu, bunu aynaya baktığımda fark etmiştim. Her aynaya bakışımda bunu tekrar ederdim içimden. Diğer omegalar daha güzel ve daha çekiciydi, omegaların vücut hatları daha kadınsıydı. Benim gibiler dışında. Onlar kadar zayıf değildim. Onlar gerçekten incecik olurlardı ve bazen imrenirdim.

Bu yüzden alfalarla aynı ortamda olmak beni ürkütmüyordu, alfaların aç gözleri her zaman daha güzel omegalarda oluyordu. Daha güzel omegalara acıyordum kesinlikle!

Karnımda hissettiğim kasılma, şuan banyoda yarı çıplak ve yalnız durmam, yaramazlık yapma isteğimi arttırıyordu ve bu beni beynimden vurulmuşa döndürmüştü.

Şu an sırası mıydı gerçekten?

❆❆❆

"Yemek mi yapıyorsun?"

The Alpha's Heart/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin