Amatör yazarım , umarım beğenirsiniz ve yorumlarınızı bekliyorum ...
Hades şok , öfke , hayal kırıklığı ve yıkılış duygusunu aynanda yaşıyordu. Yüzyıllardır hiç yüz vermemesine rağmen aşık olduğu kadın , asırlık hayatında dostu olarak gördüğü tek kişiyi öldürmüştü. Persephone gizlice aldığı özel bir hançerle Asta ' yı , tek arkadaşını öldürmüştü . Bu yaptığı büyük hata Hades ' in asırlık aşkını , ucu bucağı olamayan bir nefrete çevirmişti . Bu olaya Olympos ' a ulaştığında büyü bir gerginliğe yol açtı ve Persephone dahil herkes taht odasında toplandı . Herkes Hades ' in , Asta ' ya olan bağlılığını biliyordu . Demeter , kızının yaptığı bu büyük hataya rağmen korumak için yeraltına girmesini yasaklamayı ceza olarak ileri sürdü . Hades bu teklife alay dolu bir kahkaha attı .
'' Bu fikrin kızın ve senin için ödül olur Demeter . Kızın bu hayatta güvenebileceğim tek kişiyi egosu ve bencilliği yüzünden elimden aldı . Ayrıca ben Kore ' nin cezasına çoktan karar verdim ve ruhlarla başınız derde girsin istemiyorsanız kabul etmekten başka çareniz yok... '' .
Hades ' in sözleri hepsini germişti. Zeus , kardeşinin Asta ' ya ne denli önem verdiğini biliyordu , bu yüzden blöf yapmadığının farkında olarak sessiz kalmayı seçti . Demeter ise kızı için gözyaşlarını akıtıyordu ama Hades ' in yumuşamayacağı belliydi . Özellikle Kore ' ye artık Persephone dememesi sorunun ne kadar büyük olduğunun kanıtı gibiydi . Hades sivri ok misali olan bakışlarını Kore ' ye odaklayarak , kan donduran bir sesle tekrar konuştu .
'' Aklıma ilk canını alıp sonsuza dek yeraltına hapsetmek geldi , ama bu yalnızca ona değil banada ceza olurdu . Sonra aklıma şu geldi , neden onu her an tehdit altındaymış gibi hissettirmiyorum (?) Senin cezan doğa ile olan bağının zayıflaması olucak , bundan sonra güçlerini sadece görevini yapmak için kullanabilicek ! '' .
Bunu duyan Kore ' nin beti benzi atmıştı . O bir Bahar Tanrıçası ' ydı güçleri olmadan , doğayı hissetmeden nasıl '' yaşıyorum '' derdi ki ? Peki ya diğer Tanrı ve Tanrıçalar gözünde düşeceği durum ? Demeter , Hades ' in bu acımasız cezası karşısında gözyaşlarını tutamadı . Sesi titreye titreye kızına acıması için Hades ' e adeta yalvardı . Ama Hades o kadar öfke ve keder doluyduki , Demeter ' in harap olmuş hali bile vicdanını biraz olsun sızlatmadı .
'' Ayrıca Asta ' nın reenkarnasyonuna onay vericeksiniz ! Son kararım bu , ya bu dediğim olur ya da Tartarus ' un kapılarını açarım . Ben yeraltında yaşıyorum , etkilenmem ama aynı şey sizin için geçerli değil . '' .
Hades ' in bu son sözlerinden sonra reddetme şansı olmayan olymposlular teker teker isteklerini yerine getirmeye başladılar . Güçlerini kaybeden Kore topraktan koparılmış bir çiçek gibi kısa sürede solmuştu ve geriye Asta ' nın reenkarnasyonu kalmıştı . Hades , onun hiçbir şey hatırlamayacağını , hatta belkide aynı olmayacağını bilsede ikinci bir yaşam şansını eskilerin hatırına ona borçluydu . Eğer kaderlerinde yazılıysa birgün tekrar karşılaşırlardı , ' nerde ve ne zaman ? ' olucağı önemli değildi . Hades , tek dostu ve kendisi henüz fark etmesede kalbinin yeni sahibi için mutlu bir hayat diledi ...
Not : Asta yeniden doğduğunda Yarı Tanrıça - Yarı Titan kanına sahip olucak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Son Bir Başlangıçtır
FantasyHerkes konu Hades olunca aklına en çok Persephone gelir. Ya Hades ' in en az ona değer verdiği kadar çok değer verdiği bir dostu olsaydı . Ve bu hisleri aşka dönüşmeye başlarken anlatıldığı kadar masum olmayan Persephone sırf koca egosu ve bencilliğ...