Amatör yazarım . Umarım beğenirsiniz , yorumlarınızı bekliyorum ...
_
Liyana maalesef yine bir rüyanın içindeydi ve bu sefer öncekinden daha da beterdi . Çünkü bu rüya ölüm kokuyordu . Tüyleri diken diken olmuştu . Sonra aklına dank etti eğer rüyada olduğunun farkındaysan rüyanı kontrol edebilirdin . Derin bir nefes alıp , daha huzurlu bir yer hayal etmeye çalıştı . Ama hiç bir şey değişmemişti , hala o ölüm kokusu hakimdi . Uyanmak için her ne kadar kendini zorlasa da işe yaramadı . O sırada duyduğu tanıdık ama güçsüz bir ses duydu , ona sesleniyordu. İçi anlamlandıramadığı bir endişeyle doldu . Bacaklarının onu sese doğru götürmesine izin verdi . Bir süre yürüdükten sonra önüne kanlı ayak izleri çıktı . Liyana ' nın beti benzi atmıştı , bu kan ve ayak izi kime aitti ?Kanlı ayak izleri düz bir şekilde devam ediyordu . İzleri takip edip etmemekte kararsızdı , ama bacakları sanki kontrolü eline almışçasına kendinden izinsiz hareket etmeye başladı . Her ne kadar adımlarını durdurmaya çalıştıysada başaramadı ve kanlı ayak izlerini isteği dışında takip etti . Bir süre yürüdükten sonra karşılaştığı görüntüyle zaman onun için durmuş , dehşet , korku ve derin bir hüzün ruhunu ele geçirmişti . Maya kanlar içinde yerde yatıyordu ve ölmek üzereydi . Bitmek üzere olan enerjisiyle Liyana ' dan istemek için kullanıyordu . Neler olmuştu böyle ? Maya bu hale nasıl gelmişti ? Bir kaç adım uzağındaki arkadaşına titrek ve aceleci adımlarla yaklaştı . Yanına çöküp , titreyen eliyle Maya ' mın elini kavradı .
'' M-Maya ... . S- sana ne oldu böyle ? K - Kim ya-yaptı ? '' dedi sesi titreyerek .
Maya ise yüzünde donuk bir ifadeyle , Liyana ' yı belkide en çok yıkıcak şeyi söyledi .
'' Senin yüzüden , eğer beni koruyabilseydin ben ölmeyecektim ... '' dedi güçsüz bir sesle ve gözlerini yumdu .
Aurora , arkadaşını ölmeden önceki son sözüyle resmen yıkılmıştı ve yavaş yavaş içine işleyen suçluluk duygusu onu daha da sarsıyordu . Saniyeler sonra etrafını saran simsiyah bir sis sardı ve vücuduna yapıştı . Yapışan sis Liyana ' ya dayanılmaz bir acı vererek uykusunda uyandırdı .
_
Liyana gördüğü kabusun etkisiyle sıçrayarak uyandı , bedenine sanki iğneler saplanmış gibiydi ve gördüğü rüya onu fena halde sarsmıştı . Ne kadar uyanmayı denesede uyanamamıştı ve gördükleri o kadar gerçekçiydiki vücudu titriyordu . Maya ' yı aramalıydı , sesini duymalıydı yoksa kendi kendini yiyip bitiricekti . Telefonunu hemen eline alıp , Maya ' nın numarasını tuşladı . İlk çalışında açmayınca , o açıncaya dek ard arda tekrar aradı . Beş kere aramanın ardından sonunda açmıştı .
'' Liyana saat sabahın körü ve bugün hafta sonu , neyin peşindesin ?! '' dedi boğuk ve isyankar bir sesle .
Liyana , arkadaşının sesini duyunca tuttuğunu yeni fark ettiği nefesini serbest bıraktı . Maya iyiydi . Sakinleştiğinde saati kontrol etmek aklına gelmişti , saat sabah 04.00 ' tü . Maya onu bu saatte uyandırdığı ağzına edicekti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Son Bir Başlangıçtır
FantasyHerkes konu Hades olunca aklına en çok Persephone gelir. Ya Hades ' in en az ona değer verdiği kadar çok değer verdiği bir dostu olsaydı . Ve bu hisleri aşka dönüşmeye başlarken anlatıldığı kadar masum olmayan Persephone sırf koca egosu ve bencilliğ...