Bölüm 2

70 10 0
                                    

Amatör yazarım . Umarım beğenirsiniz , yorumlarınızı bekliyorum ...

Liyana yeni bir güne gözlerini açmıştı ama pekte mutlu değildi . Çünkü dün gördüğü rüyayı aklından atmasına en sevdiği yerde hava almak bile işe yaramamıştı . Bir süre tavana baktıktan sonra üfleye püfleye yataktan çıktı . Bu gün dersi vardı ve umuyordu ki sıkıcı dersleri dinlemeye çalışırken gördüğü rüyayı unutabilirdi . Üzerini giyinip , kendine hafif bir makyaj yaptıktan sonra kahvaltı etmek için yatakhanenin kafeteryasına indi . Bugün menüde Pankek olduğunu hatırlayınca az da olsa morali yerine gelmişti . Pankek ' ini almak için sıraya girdi. Sabırsız bir  şekilde sırasının gelmesini beklerken birinin sırtına atlamasıyla neredeyse dengesini kaybedecek ve önündeki kızın üstüne düşücekti . Dengesini sağladıktan sonra sırtına atlayan manyağın kim olduğuna baktı . O manyağın tek ve en iyi arkadaşı olan Maya olduğunu görünce yüzünde anlık bir tebessüm oluştu , ama hemen sonrasında yüzüne sahte bir kızgınlık ifadesi yerleştirip , 

'' Ödümü kopardın ,  bir kerede normal bir şekide selam versen ölür müsün ? '' diye sordu .

Maya ise yüzünde koca bir sırıtışla , Liyana ' ya daha çok sırnaşıp , 

'' Ama Aşk Böcüşümmm , o zaman eğlencesi kalmıyorki . '' dedi en az kendisi kadar enerji dolu olan sesiyle .

Liyana göz devirip , senden iflas olmaz dercesine baktı.

'' Demedim say , neyse bugün Pankek var  '' dedi. 

Maya çocuk gibi elerini çırptı , o da Liyana gibi Pankek ' ı çok severdi. Liyana , arkadaşının bu çocuksu haline tebessüm etti .                                                                                                                          Sonunda kahvaltılarını alıp boş bir masaya oturdular .  Bir yandan kahvaltı tepsisine odaklanmış yemek yerken Liyana  , arkadaşının sessizleşmesiyle bakışlarını tepsiden kaldırıp ona baktı . Maya ' nın gözlerini dikmiş bir yere baktığını görünce bakışlarını takip etti . Onlardan bir iki yaş büyük bir çocuğa b aktığını görünce sırıtıp başını '' sen iflah olmazsın '' dercesine başını iki yana salladı . 

'' Dünya ' dan Maya ' ya , çocuğu kesmeyi bırak . '' dedi Aurora sırıtarak . 

Maya ise , Liyana ' nın ona seslenmesiyle kendine gelip arsız bir sırıtışla ,

'' Ama şu çocuğa baksana , kesinlikle Tanrı tarafından kutsanmış bir yüze sahip. Hissediyorum bu Yunan Heykeli ile kaderimiz bir . '' dedi ve çi çekti .

Liyana gülüşünü daha fazla tutamadı ve ağzından bir kıkırtı kaçtı . Arkadaşı asla uslanmıyordu . İşin komik yanı Maya yakışıklı bulduğu her erkeği böyle nitelendiriyordu . Liyana ,

'' Meraktan soruyorum , o çocukla beraber kaderinde toplam kaç erkek oldu ? '' dedi munzurca . 

Maya parlayan gözler ve kocaman bir sırıtışla , 

'' Bu sefer eminim Liyana , bu o . '' dedi . Ama maalesef bu sözleri daha öncekiler için de söylemişti .

( Maya , benim çapkın kekim dhfsf )

Liyana alaycı bir ifadeyle , 

'' Sanki bu cümleyide daha önce duymuştum . ''  diyerek arkadaşına takıldı .

( Burdaki  '' takıldı ''   , şakayla karışık uğraşmak anlamında olan )

Maya , onunla uğraşan arkadaşına numaradan kızgın olduğu belli olan bir ifadeyle bakıp cimcirdi .  Liyana kolunun cimcirilmesiyle yüzünü buruşturmadan edememişti , cimcirilen yerini ovuştururken Maya ' ya ters ters baktı . Acıtmıştı vicdansız .                                                                                    Onlar atışırken zaman hızlıca geçmiş ve ders saatleri yaklaşmıştı . Yemek tepsilerini kaldırdıktan sonra kafeteryadan çıkıp , okula gitmek için minibüse bindiler , zaten Yatakhane ile okulları arasında birkaç duraklık bir mesafe vardı .                                                                                                                       Okula vardıklarında derslerinin başlamasına 10 dk kaldığı için çıkışta buluşmak üzere sözleşip , sınıflarına  dağıldılar. Zaten çok geçmeden de dersleri başlamıştı.                                        

Her Son Bir BaşlangıçtırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin