- අහස් බබා - 02

632 86 12
                                    

සමහර හමුවීම් නිසා අපේ ජිවිතේ හරි ලස්සන වෙනවා , ආදරනීය වෙනවා     ....

Next day ...

Ahas pov ...

දොස්තර මහත්තමට නවතින්න දෙන්නේ මං ගියපු වැඩිහිටි නිවාසේ තිබ්බ කාමරයක් වෙද්දි ගමේ ගෙදර මගේ පොඩි කාමර කෑල්ලට වඩා ඒ කාමරේ සුවපහසු උනත් ...

හිතේ කුතුහලය වගේම නොදන්න තැනක තනි වුනා කියන හැගීම මගේ හිත වෙලාගෙන තිබුනා .... මෙතන හිටිය වැඩිහිටි අයත් එක කතා කලාම මට තේරුනා මං තාම පටන් ගත්තා විතරයි කියලා මේ ජිවිතේ ... දැන් මං මේ ලෑස්ති වෙන්න දොස්තර මහත්තයා කිව්ව මහත්තයා ගේ යාලුවෙක් ගේ ගෙදර යන්න .. එහෙලු මං බලා ගන්න ඕනී අත්තම්මා ඉන්නේ ... ලේසි නෑ කියලා තමා කිව්වේ ... හමුදාවෙලු ඒ අත්තම්මාගේ පුතත් ... ඒ කියන්න දොස්තර මහත්තයා ගේ යාලුවා සේනක මහත්තයා ... ගිහින් ම බලන්න ඕනී ... හමුදා නීතිද දන්නෑ අනේ ...

* ටොක් ටොක් *

කාමරේ දොරට තට්ටු කරන සද්දේ නිසා නවපු රෙදි ටික බෑග් එකට දාලා රොර ඇරියා ඇවිත් හිටියේ දොස්තර මහත්තයා ...

ඕ අහස් නැගිටලා ... ගුඩ් මෝනින්  අහස් ...

ගුඩ් මෝනින් දොස්තර මහත්තයෝ ....

නින්ද ගියාද අහස්...

ඔව් මහත්තයෝ .. ගෙදර මතක් උනා .. ඒත් නින්ද නම් ගියා ..ගමන් මහන්සියටත් එක්ක ...

ආ හරි අහස් අපි උදේට කාලම සේනක ලගේ ගෙදර යමු .. මම ටෙක්ලට කිව්වා අපි එනවා කියලා .. 

හරි මහත්තයෝ ...

දොස්තර මහත්තයා ගියාට පස්සේ .. කාමරේත් අස්කරලා .. උදේ කාලා ... එතන හිටපු වයස සීයලා ආච්චිලා එක්කත් කතා කරලා ... ඒයාටත් සමු දීලා දොස්තර මහත්තයගේ කාර් එකෙ නැගලා අපි පිටත් උනේ මං වැඩ කරන්න යන තැනට ... හමුදා ගෙදරට ...බයයි අප්පා ... මොනා වෙයිද මංදා ... කල්පනා වෙන් අන්තිමට එතට ඇවිත් තිබ්බා .. 

අහස් මේ තමා සේනකලගේ ගෙදර බහින්න ...

හරි මහත්තයෝ ...

බුදු අම්මෝ.. මේ ගෙදර ලොකු .. මැනිකලගේ ගෙදර කැලේ ... තනි සුදු පාට තීන්ත ගාපු ..

𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐘𝐨𝐮 || ʸⁱᶻʰᵃⁿ 🔞🌸💗Where stories live. Discover now