— Óvodások —
[I.N & Seungmin]
(𝕊𝕥𝕣𝕒𝕪 𝕂𝕚𝕕𝕤)Seungmin és köztem úgy érzem, hogy megváltozott valami. Az utóbbi időben kevesebbet van velem és sokszor haragszik meg rám, ha például más tagot ölelek meg vagy, ha mással töltök időt. Az utóbbi időben sokat van Hyunjin hyunggal. Mostanában vele csinálja azokat a dolgokat, amit eddig velem csinált, ez pedig nagyon elszomorít, hiszem fogalmam sincs, hogy miért viselkedik, így velem.
— Beszéljétek meg, hogy ki kivel lesz egy szobában. - szólalt meg Chan.
Ahogy ezt meghallottam felcsillantak a szemeim. Elhatároztam hogy megkérdezem Seungmin hyungot, hogy lesz-e a szobatársam, hiszen nem ártana megbeszélni, hogy miért kerül mostanában.
— Leszünk egy szobába? - álltam elé, hogy még véletlenül se tudjon kikerülni.
— Már megbeszéltem Hyunjinnal, hogy vele leszek. - közölte ridegen.
— Ne már, hyung! - hisztiztem. — Chan hyung mégcsak most mondta, hogy döntsük el, hogy kivel akarunk lenni. Kizárt, hogy te már megbeszéltem Hyunjinnal, hogy egy szobába lesztek. - néztem rá mérgesen.
— Akkor is Hyunjinnal akarok egy szobába lenni! - közölte velem, ami nagyon szíven ütött.
— Hyunjin-ah velem lesz egy szobába!! - kiabált ide Minho hyung.
— Biztos, hogy nem! Tudom, hogy még mindig haragszol amiért elloptam múltkor a pulcsidat, szóval nem leszek veled egy szobába. - drámázott Hyunjin.
— Oh, dehogynem! - mosolyodott el ördögien a második legidősebb. — Channie hyung, Hyunjin és én egy szobába leszünk meg Seungmin és I.N is! - kiabált a legidősebbnek, ki csak bólintott egyet.
— Nem leszek Jeonginnal egy szobába! - jelentette ki az előttem álló.
Már megint miért bánik így velem? Megbántottam volna?
— Mindenki befogja és én döntöm el ki kivel lesz egy szobába. - mondta ijesztően Lee know hyung. — Hyunjin te velem, Seungmin te Innievel és nem érdekel az óvodás vitátok, Changbin te Jisunggal és Felix te Channal és akkor meg is vagyunk! - közölte velünk.
— Amúgy ki mondta, hogy ezt te döntöd el? - akadt ki Seungmin.
— Én! - nevetett fel ördögien Minho hyung.
— Részemről rendben! - bólintott Chan, majd a többiek is Seungminon kívül természetesen.
— Seungmin, nem tudom, hogy mi a bajod Jeonginnal, de én szívesen cserélek veled. - mondta Hyunjin.
— Felejtesd el! - nézett rá mérgesen Minho.
— Szerintem ma meghalok! - sóhajtott Hyunjin.
— Békülj ki Jeonginnal! - közölte Bangchan Seungminnal.
Seungmin duzzogva fogta meg a bőröndjét és rángatta fel az egyik szobába.
Ennyire nem akar velem egy szobába lenni?
Szomorúan indultam el Seungmin után. Mikor beléptem a szobába a szobatársam épp pakolt ki a bőröndjéből.
— Hyung, beszélhetünk? - kérdeztem halkan.
— Most nincs kedvem beszélgetni. - közölte velem.
Szomorúan letettem a bőröndömet és amilyen gyorsan csak tudtam hagytam el a szobát. Chan és Felix szobáját kezdtem el keresni, majd amikor megtaláltam kopogás nélkül rontottam be hozzájuk. Ők is épp pakolták ki a cuccaikat.
YOU ARE READING
❥ || Stray kids oneshots ||
Fanfiction•̶•̶ ᴋᴘᴏᴘ ᴇɢʏᴘᴇʀᴄᴇsᴇᴋ •̶•̶ [𝐬𝐤𝐳 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬] •̶•̶ ғʟᴜғғ ᴀɴᴅ sᴍᴜᴛ 220730 -