—Új fiú—
[Minho & Felix]
(𝕊𝕥𝕣𝕒𝕪 𝕂𝕚𝕕𝕤)|Minho pov|:
Fáradtan dőltem neki az székem támlájának, majd sóhajtottam egyet. Nagyon kimerítő volt ez a sok papír munka. Elküldtem Felixnek az új titkáromnak, hogy nyomtassa ki, majd adja fel arra a címre amit megírtam neki.
Szemeim lehunytam egy pár percre, ekkor viszont valaki kopogás nélkül jött be az irodámba.
— Főnök, elküldtem! - jelent meg örömködött Felix.
Továbbra se volt túl sok kedvem kinyitni a szemem, így csukott szemmel szidtam őt le.
— Máskor kopogj! - mondtam.
— Bocsánat, mindig elfelejtem! - nevet fel zavartan, mire legyintek, hogy hagyja a magarazkodást.
Felix 2 hónapja dolgozik nálunk. Szóval még bőven van mit tanulnia. Viszont ezalatt a rövid idő alatt nagyon megkedveltem a szöszit. Aranyos, vicces, megbízható, nyitott jellem így a többiek is hamar megkedvelték.
— Nagyon kimerültnek tűnsz. - jött ide hozzám, majd végigsimított mellkasomon.
Erre persze azonnal kinyíltak a szemeim.
— Az is vagyok. Egész este itt voltam és dolgoztam. - mondtam mostmár őt nézve.
— Szívesen segítettem volna ha szólsz! Nem kell túl hajszolni magad.- akadt ki.
— Már mindegy. - vontam meg a vállam, majd ismét ránéztem.
— Tudok valahogy segíteni? - harapott ajkaiba, mire kérdőn néztem rá.
— Mármint? - kérdeztem.
Ekkor beleült az ölembe, majd azonnal ajkaimra tapadt.
Reagálni nem volt időm, oly gyorsan történt mindez. Miután felfogtam, hogy mi történt, megharaptam alsó ajkát, mire neki csak egy apró nyögés volt válasza, kihasználva ezt dugtam át nyelvemet szájába, majd elkezdtem felfedezni szája minden szegletét. Lihegve váltunk el egymástól, majd az arcomon egy kacér mosoly terült el.
— Ezt eléggé váratlan volt, nem gondolod, Lixie? - a becenév hallatán az ölembe ülő elpirult, majd lehajtotta fejét.
— Sajnálom. - motyogta, majd állt volna fel, de vissza húztam.
— Én nem! - nyomtam ajkaim övének, mire most rajta volt a sor, hogy meglepődjön.
Hideg kezeim bevezettem pólója alá, mire az ő száját egy halk sóhaj hagyta el. Kezeim lejjebb vándoroltak derekára, miközben még mindig nyelveink forró csatát vívnak. Megmarkoltam az ölembe ülő fenekét majd elkezdtem kigombolni az ingjét. Felix felnyögött az érintésemre, majd elkezdte nyakamat csókolni. Nadrágját kezdtem el lehúzni róla, mire gyönyörű ajkait egy mély sóhaj hagyta el, majd farkát az enyémnek nyomta. A hirtelen jött kellemes érzés végett nekem is muszáj volt felnyögnöm. Éreztem, hogy nagyon vágyik rám, pont úgy ahogy én is rá. Így tehát fénysebességgel kaptam le magamról az inget, majd kiszállva az ölemből húzta le Felix az én nadrágomat is, majd felkaptam az ekkor már csak boxerbe lévő kisebbet és az irodámba lévő kanapéra raktam le. Felé másztam majd elkezdtem csókolni teste minden pontját. Mellbimbójához érve kicsit eljátszadoztam vele, mit partnerem rengeteg apró nyögéssel díjazott. Ismét ajkaira hajoltam, majd csókunkat rövidesen el is mélyítettem. Türelmetlenül feljebb lőkte csípőjét mire mindketten a másik szájába nyögtünk.
— Milyen kis türelmetlen valaki. - simítottam végig arcán.
— Magamba akarlak már érezni. - mondta, mire elmosolyodva kezdtem lehúzni róla alsónadrágját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
❥ || Stray kids oneshots ||
Fanfic•̶•̶ ᴋᴘᴏᴘ ᴇɢʏᴘᴇʀᴄᴇsᴇᴋ •̶•̶ [𝐬𝐤𝐳 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬] •̶•̶ ғʟᴜғғ ᴀɴᴅ sᴍᴜᴛ 220730 -