Üşümeye başlamıştım. Minghao titrediğimi fark etmiş olacak ki dikildi. Hemen ayağa kalkıp bir yere gitti. Geri geldiğinde üstünü değiştirmişti elinde de bir örtü bir de başka bir kıyafet vardı. Onu bana uzattı. Aldım. Hiçbir şey demeden üstümü çıkardım ve bana verdiği kıyafeti giydim.
Minghao'ya baktım, o da beni izliyordu. Sonra örtüyü uzattı. Aldım. Minghao yine yanıma geldi ve kafasını, bacağıma koyup uzandı. Örtüyü onun üstüne attım. Bana,
— Bak yine başka birisini düşünüyorsun.
Dedi. Bende,
— Sus.
Dedim. Minghao beni dinleyip sustu, öylece oturmaya başladık. Minghao,
— Neden beni seviyorsun?
Diye sordu. Ona baktım.
— Bilmiyorum, sana söylemiştim. Seni ilk gördüğüm anda senden hoşlandım. Seni düşündüm. Çok güzeldin. Sonra seninle tanışınca kişiliğini öğrendim. Bu sana olan sevgimi daha da arttırdı.
Dedim. Minghao bana bakıyordu. Bir anda kafamı tuttu ve kendine çekti. Son anda onu durdurabildim,
— Dediklerimi unuttun sanırsam.
Dedi. Minghao beni bırakmadı. Bende ellerini çektim ve ayağa kalktım. Dizimdeki buz yere düştü. Ona,
— Gidiyorum.
Dedim ve kapıya doğru yöneldim.Minghao peşimden gelmedi ya da ben ona geri dönüp bakmadım. Kendi evime girdim. Ayağımla yere vurdum. Yanımda masada duran camdan küçük bir kaseyi alıp yere fırlattım. Bir sürü küçük parçalara ayrıldı. Onlarda bir tekme attım ve ayakkabılarımı çıkarmak için eğildim. Onları bir kenara bırakıp içeriye geçtim. Sevdiğin birinin seni karşılıksız bırakması çok kötü bir şeydi. Koltuğa uzandım ve öylece dışarıyı seyretmeye başladım, yağmur hâlâ devam ediyordu.
~~~~~
*Yazarın anlatımından*
Bir kaç hafta hatta ay Jun ve Minghao'nun küslüğüyle geçer. Diğerleri bunu telafi etmeye çalıştı. Fakat araları düzelmiyordu.Jun, Minghao'yu unutamıyordu ama yüzde vermiyordu, vermek istemiyordu, veremiyordu.
Minghao gün gittikçe ondan hoşlanıyor ama yaptıklarından dolayı pişmanlık ve utangaçlık duyduğu için ondan özür dileyemiyordu.
Akılları her ne kadar birbirlerinden uzak durmalarını söylese de kalpleri birleşmek istiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLAROİD LOVE | Junhao
RomanceJeong: Çok yakışıyorsunuz!! Hao: Ne? Saçmalama! Biz arkadaşız. Jun: Evet, biz arkadaşız... (Angst) #Junhao