Yb yb diye tutturmayan okurlarım olmayınca yazasım da gelmiyor 😭😭
nys yne de ii okmlr sze (Trip.)
________________________________________________________Jungkook'dan
Aldığım rahatlatıcı duşun ardından belime sardığım havluyu her ihtimale karşı elimle destekledim.İlk başta kafamı uzatıp biri var mı diye etrafı kontrol ettim. Hızlı adımlarla kapıya doğru ilerlediğimde tam kapıdan çıkacakken arkamdan bir kol belime sarıldı.
Hızlıca kafamı çevirdiğimde elime boyun ağrısından başka bir şey geçmemişti. Elimi hızla boynuma attığımda belimdeki havlu tam düşecekken belimdeki elin sahibi buna engel olmuştu.
"Dikkatli ol tavşancık."
Kulağıma kelimenin tam anlamıyla fısıldayan tanıdık sesle ağzım bi karış açıldı.
"T-Taehyung?"
"Hm güzelim?"
Hala kulağıma doğru kalın sesiyle fısıldıyordu...
"Giyinmem gerek bırakır mısın?"
"Kendi odana mı gidiyorsun?"
"Hmhm"
"Tamam,giyindikten sonra ortak salona gitme beni bekle beraber gideriz."
Cümlesinden sonra kulağımın arkasına öpücük kondurup ellerini belimden çekti ve arkasını dönerek banyoya doğru adımladı.Bende daha fazla orada dikilmeye devam etmeden hızlıca odama gittim.
Yatağa oturup elimi kulağımın arkasında yavaşça gezdirdim.Hoşuma mı gitmişti?Yok daha neler...
Çekmeceden saçım için küçük bir havlu alıp gelişi güzel saçlarımda gezdirdim.Sonra yatağın üzerine hazırladığım kıyafetleri üzerime geçirdim.Siyah şort ve beyaz bol bir tişört ile gayet de rahattım.Nasıl olsa 1 hafta sonra istediğimi yapacaktım.
Islak saçlarımı umursamadam kafamı yumuşak yastığa gömüp Taehyung hyungu bekledim.
~~~~
Kafamda hissettiğim ağırlıkla gözlerimi araladım.Sanırım yanlışlıkla uyuyakalmıştım.Şimdiyse Taehyung havluyla yavaşça saçlarımı kuruluyordu.
"Neden ıslak saçlarla uyudun Jeon?Başın ağrır sonra."
"Uyuyakalmışım saçımı kurutmaya da üşendim."
"O zaman bundan sonra saçlarını ben kurularım.Ne dersin?"
"Zahmet etme hyung ben hallederim."
"Sen kendine hiç iyi bakmıyorsun ama.İtiraz yok Bay Tavşan."
İnkar etmek istemiyorum, başından beri en ufak iltifatı bile hoşuma gidiyordu.Kelebek hissi derler ya hani, işte tam onu hissediyordum.
"Israr etsem de işe yaramayacak dimi?"
Kaşlarını yukarı kaldırıp "Sence?" der gibi bir bakış attı.Evet işe yaramayacaktı.
"Uykun var mı hala?"
Buna uyku denir miydi bilmiyorum ama başımda bir ağırlık hissi vardı.Biraz daha uyusam geçer gibiydi.
"Evet,sanırım"
Eliyle kucağını patpatlayarak kucağına çağırdı beni.
"Kucağında uyumamı mı istiyorsun?"
"Hmm,sorun olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Yours?~| Taekook & Hyunlix
FanfictionKasten adam öldürmeden hapse giren Taehyung ve Hyunjin kardeşler,hiç suçları olmamasına rağmen hapse giren Jungkook ve Felix kardeşlere ilgi duyacaklarını bilmiyorlardı.Peki ya hapisten çıktıktan sonra ne olacaktı? Yan Shipler Namjoon & Hoseok Minho...