14-Final

436 54 63
                                    

ben nşye çocuk büyütmüş anne gibi hissediyorum 😭😭

Çok erken final yaptım çünkü pek içime sinen bi fic olmadı diğer yazdığım fic daha güzel geliyor her bakımdan

Son kez oy ve yorumm 💋💋💋

İYİ OKUMALARR 🥺🌟

__________________________________________________________

3 YIL SONRA

Yazardan

Hep beraber dinlenmek için pikniğe giden çiftler, Hyunlix ve Yeonbin'in yaramaz erkek çocukları yüzünden pek de dinlenemiyorlardı.

"Hanbin! Tırmanma ağaca evladım."

"Ya Hyunjin,Jungwoo'ya söyle topu kafamıza atmasın!"

Taekook ve Minsung çiftlerinin kız çocukları diğerlerine nazaran çok daha uslu ve sakindi.

"Taetae baba şimdi bağcığımı bağlarken ne yapmam gerekiyordu tekrar anlatır mısın?"

"Bak güzel kızım iyi izle."

"Babacım ben senin Hyunjin oppanın ağzına peçete sokmanı kınıyorum! Bu çok kaba bir hareket. Lütfen yapma."

"Şuna baksana Jisungie büyümüş de küçülmüş."

Namseok ise tüm bunları izlerken evlat edinmemekte iyi mi yoksa kötü mü yaptıklarına anlam verememişti.

"Mangal hazır geçin masaya!"

Seokjin'in bağırmasıyla herkes toparlanıp masaya oturmuştu.

"Hatırlıyor musunuz hapisaneden çıktığımız haftanın hafta sonu yine buraya gelmiştik."

"Ah, hatırlatma o günü!"

"Kabustu."

"Biz burada yokmuşuz gibi davranmasanız mı saygıdeğer büyüklerim?"

"Jungkook hyung bu çocuk niye sana bu kadar benziyor?"

"Babamla takıla takıla ona benzemişim napabilirsin ki hıh?"

"Bir şey yapamıyorum zaten Sakura'cım"

"Ben anlatayım sana güzel kızım.Şimdi biz buraya geldiğimiz zaman bir sürü yiyecek alışverişi falan yaptık.Daha sonra Soobin amcan nehire girmeyi teklif etti biz de olur dedik.Namjoon amcan girmek istemediğini söyleyince biz de yiyeceklerin başında dur dedik.Namjoon amcan ne yapsa beğenirsin?"

"Şuan bana tabağında duran tavuğu verse beğenirim yani."

"Güzel yeğenime feda olsun be."

"Sonra Namjoon uğur böceği görmüş ve uğur getirir diye yakalamak isteyerek metrelerce peşinden koşmuş.Yemekler falan da çalınmış.Onu geçtim Namjoon kaçırıldı sanıp her yere baktık polise falan gittik.En sonunda da evde kavanozdaki uğur böceği ile oynarken bulduk."

Am I Yours?~| Taekook & HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin