Okullar tatillll ve karneniz çok güzel gelmiştir umarıımm 💋💋
Aramızda kalsın ama tatil olduğu için daha sık yb gelebilirr 🤭
İyi okumalar güzellikleeerrr 💓💓
__________________________________________________________
Jungkook'tan
Bedenimi büsbütün saran şok dalgalarıyla ağzım bi karış açıldı."Yanlış mı duydum acaba?" diye düşünerek Taehyung'a baktığımda hiç de yanlış duymadığımı farkettim.Farketmemle birlikte de aklıma bir çok soru gelmeye başladı.
"Nasıl yani hyung?Madem çıkabiliyorduk neden bu zamana kadar burada kaldık ki?"
Benim aklıma gelen sorulardan birini Hyunjin sormuştu bile.Cevabını ben de merak etmeye başlamıştım açıkçası.
"Oturalım şöyle anlatayım.Bacaklarım ağrıyor da masaj yapan yok."
Son cümleyi hem bana bakarak hem de bastırarak söylemişti.Eh ne istediğini de anlamıştım az çok
"Anlat biricik abim."
Hyunjin dişlerinin arasından şakayla karışık sinirle konuştuğunda Felix gülmemek için zor tutmuştu kendisini.
"Şimdi biz bir takım karanlık işler çeviriyoruz.Haliyle bizi çekemeyen ve işimizi yapmamıza engel olacak piç tipler var.Örneğin Mingyu."
Mingyu ile tanıştığımız zaman aklıma takılmıştı gerçekten bu konu.Sahi kimdi bu Mingyu?
"Mingyu eskiden bizimle çalışan biriydi.En azından biz öyle zannediyorduk.Bu kansız oruspu çocuğu bizim yaptığımız işleri tek tek zihnine kazıyıp bizim o sıralar düşmanımız olan Eunwoo'ya satmış tüm bilgilerimizi."
"Peki ya Vante ismi nereden çıktı Taehyungie?"
"Lakap gibi düşün güzelim."
"Hmm peki."
"Ulan Taehyung ben bunları zaten biliyorum.Asıl mevzuya gel."
"Eunwoo yüzünden de içeri girdik.Normalde paraya para demeyiz istesek çıkardık ama içerden işleri yürütmek daha cazip geldi ve daha güvenli."
"Umarım bunu bilmeyen tek ben değilimdir."
"Tek sensin."
Hyunjin yine drama queen olduğunu kanıtlamak istercesine ağlama numarası yapmıştı.Felix Hyunjin'in ensesine okkalı bir tokat geçirdikten sonra Hyunjin hiç birşey olmamış gibi davranarak geri ciddi yüz ifadesini takındı.
"Güzel abicim,şimdi çıkmamızın sebebi nedir acaba?"
"Hayatım olacak kişiye güzel bir hayat yaşatmak için işleri Namjoon'a devrediyorum.Burada işimiz kalmadı artık."
"Ben ikna oldum tamam."
"Diğerleri peki?"
Felix sessizliğini bozarak bir soru sordu.Onun sormasıyla ben de merak ettim.
"Birimiz hepimiz hepimiz birimiz için derler ya,hah işte tam o noktadayız."
Felix sessiz bir şekilde 'vaov' dedikten sonra Hyunjin'e döndü.Sanırım Hyunjin biraz kıskanmıştı.
"Diğerlerini ne yapacaksın civcivim ya, kapı gibi ben varken burada."
Felix,Hyunjin'in iki yanağını tek eliyle sıkarken sırıtmayı da ihmal etmiyordu.
"Ne bu kıskançlık Hyunjin Bey?Benim için tek biri var."
Hyunjin baskı uygulanan yanaklarının arasından zar zor konuşmaya çalışıyordu.
"Ya!Kimmiş bakalım o?"
"Tabiki Lee Jong Suk!"
"İkidir taklaya geliyorum ya!Jeon Felix seninle çok işimiz var..."
"Aile var oğlum burada düzgün konuş!"
Taehyung söylediği cümlenin ardından bana dönüp göz kırptı.
"Aileyiz dimi Minik Kookie?"
"Yüzüğüm yok Büyük Taetae."
"Çıkma teklifi bile etmedi!"
Hyunjin Felix'i gıdıklamaya kısa bi ara vererek bana Taehyung'un çıkma teklifi etmediğini hatırlattı ve Felix'i gıdıklamaya devam etti.
"Harbiden Taehyungssi,sevgili bile değiliz ne ailesi?"
"Çıkışa gel bebeğim."
"Gelelim bakalım."
__________________________________________________________
Başınız tatlı bir belada Taehyung efendiiii
Felix de Jongsuk fanı çıktı ya ilahi beenn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Yours?~| Taekook & Hyunlix
Fiksi PenggemarKasten adam öldürmeden hapse giren Taehyung ve Hyunjin kardeşler,hiç suçları olmamasına rağmen hapse giren Jungkook ve Felix kardeşlere ilgi duyacaklarını bilmiyorlardı.Peki ya hapisten çıktıktan sonra ne olacaktı? Yan Shipler Namjoon & Hoseok Minho...